Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nudler med kylling og div. grønnsaker. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Steke resten av wienerpølsene, sammen med poteter, løk, sopp, purre, paprika, squash og egg.

Skrevet

Siden jeg tinte en stabel fiskekaker til nattmat må jeg ha resten til middag i dag.

Med poteter, brun saus kakene varmes i, gulrøtter, tomatbønner og tyttebærsyltetøy.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Luna Llena skrev:

Steke resten av wienerpølsene, sammen med poteter, løk, sopp, purre, paprika, squash og egg.

Skøyeraktig kombo.  Høres godt ut.   😀

Skrevet (endret)

Rart hva som frister og smaker godt iblant. Surret løk og litt hvitløk og oppskårede gulrotskiver, og hadde i soyaolje. Kokte spagetti og hadde dette over. Jeg liker chili, så hadde også det. Det smakte veldig godt! 

Så kjøpte jeg torsk og middagspølser og ertesuppe ferdig. Pølser og potetbiter i ertesuppe er godt syns jeg. Kjøpte også kjøttpudding og kål, så blir middager denne uka også 🙂

Obs. Glemte at jeg hadde fersk ingefær over også! Godt ja! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Skrevet

Restemandag. Kylingsuppe og hvitlølsbaguett.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Rart hva som frister og smaker godt iblant. Surret løk og litt hvitløk og oppskårede gulrotskiver, og hadde i soyaolje. Kokte spagetti og hadde dette over. Jeg liker chili, så hadde også det. Det smakte veldig godt! 

Så kjøpte jeg torsk og middagspølser og ertesuppe ferdig. Pølser og potetbiter i ertesuppe er godt syns jeg. Kjøpte også kjøttpudding og kål, så blir middager denne uka også 🙂

Obs. Glemte at jeg hadde fersk ingefær over også! Godt ja! 

Mye godt her.  Kos deg.   😀

14 minutter siden, Brunhilde skrev:

Restemandag. Kylingsuppe og hvitlølsbaguett.

Også veldig godt.   ☺

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Mye godt her.  Kos deg.   😀

Også veldig godt.   ☺

Takk 🙂

• Liker 1
Skrevet

I går: Økologiske sider-braiserte kyllinglår med salvie, dijonsennep og crème fraiche, servert med båtpoteter og surret spinat.

I dag: Spaghetti i saus av tomat, grønnkål, oliven og ovnsstekt paprika, med litt fersk chèvre på toppen. Og panna cotta med coulis av granateple til dessert, faktisk (ferdiglaget i går men ble utsatt til i dag pga forkjølelse og elendig form).

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet

Falafel med tsatsiki, pitabrød, strimla kål, agurk og tomater. 

• Liker 3
Skrevet

Julepølse og potetmos sånn i full fart 

• Liker 1
Skrevet

Endel brun saus igjen fra i går.

Varmer noen medisterkaker og -pølser i den.   Poteter, surkål og tyttebærsyltetøy.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Biffstrimler med nudler blandet sammen med wokgrønnsaker fra Findus og sweet chili saus.

Skrevet

Fiskegrateng, kokte poteter og råkostsalat.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Luna Llena skrev:

Biffstrimler med nudler blandet sammen med wokgrønnsaker fra Findus og sweet chili saus.

1 time siden, MarianneE skrev:

Kremet pasta og kylling. 

3 minutter siden, Eun skrev:

Fiskegrateng, kokte poteter og råkostsalat.

Så mye god mat.     :spise:

• Liker 1
Skrevet

Lasagnette: rester av bolognese saus, knuste lasagneplater, resteslump av creme fraiche og ost på toppen. Gratineres i ovn.

• Liker 3
Skrevet

En slags minestronesuppe i dag. Hadde en del grønnsaker i skuffen, piffet opp med spekeskinke og pastaskruer.

• Liker 2
Skrevet

Seibiff fra frysedisken med kokt potet, løk og revet gulrot. Helt grei fiskemiddag, men hjemmelaget er bedre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...