Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg tinte en stabel fiskekaker til nattmat må jeg ha resten til middag i dag.

Med poteter, brun saus kakene varmes i, gulrøtter, tomatbønner og tyttebærsyltetøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Luna Llena skrev:

Steke resten av wienerpølsene, sammen med poteter, løk, sopp, purre, paprika, squash og egg.

Skøyeraktig kombo.  Høres godt ut.   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hva som frister og smaker godt iblant. Surret løk og litt hvitløk og oppskårede gulrotskiver, og hadde i soyaolje. Kokte spagetti og hadde dette over. Jeg liker chili, så hadde også det. Det smakte veldig godt! 

Så kjøpte jeg torsk og middagspølser og ertesuppe ferdig. Pølser og potetbiter i ertesuppe er godt syns jeg. Kjøpte også kjøttpudding og kål, så blir middager denne uka også 🙂

Obs. Glemte at jeg hadde fersk ingefær over også! Godt ja! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SoWhat? skrev:

Rart hva som frister og smaker godt iblant. Surret løk og litt hvitløk og oppskårede gulrotskiver, og hadde i soyaolje. Kokte spagetti og hadde dette over. Jeg liker chili, så hadde også det. Det smakte veldig godt! 

Så kjøpte jeg torsk og middagspølser og ertesuppe ferdig. Pølser og potetbiter i ertesuppe er godt syns jeg. Kjøpte også kjøttpudding og kål, så blir middager denne uka også 🙂

Obs. Glemte at jeg hadde fersk ingefær over også! Godt ja! 

Mye godt her.  Kos deg.   😀

 

14 minutter siden, Brunhilde skrev:

Restemandag. Kylingsuppe og hvitlølsbaguett.

Også veldig godt.   ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Økologiske sider-braiserte kyllinglår med salvie, dijonsennep og crème fraiche, servert med båtpoteter og surret spinat.

I dag: Spaghetti i saus av tomat, grønnkål, oliven og ovnsstekt paprika, med litt fersk chèvre på toppen. Og panna cotta med coulis av granateple til dessert, faktisk (ferdiglaget i går men ble utsatt til i dag pga forkjølelse og elendig form).

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel brun saus igjen fra i går.

Varmer noen medisterkaker og -pølser i den.   Poteter, surkål og tyttebærsyltetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Luna Llena skrev:

Biffstrimler med nudler blandet sammen med wokgrønnsaker fra Findus og sweet chili saus.

 

1 time siden, MarianneE skrev:

Kremet pasta og kylling. 

 

3 minutter siden, Eun skrev:

Fiskegrateng, kokte poteter og råkostsalat.

Så mye god mat.     :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagnette: rester av bolognese saus, knuste lasagneplater, resteslump av creme fraiche og ost på toppen. Gratineres i ovn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...