Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk besøk av min veganervenninne i dag, og hun gir meg iblant veganermat for å vise at den ikke er kjedelig 🙂 og jeg har likt alt hun har kommet med faktisk. ( selv om jeg har hatt lyst til å tilsette bacon eller kjøttboller 😄 )

Nå ga hun meg sånne fallafelkaker/boller og noe jeg ikke vet hva er ved siden av. Det ut som noe linser og bønnegreier. Det er sikkert godt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hanako skrev:

Gilde sine i dag. :) 

Ok.   😊   Liker best Priors kylling&kalkun-ostepølser.  Der er osten flytende i lommer varm eller kald.

Syns mange andre har harde knorter de kaller ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ok.   😊   Liker best Priors kylling&kalkun-ostepølser.  Der er osten flytende i lommer varm eller kald.

Syns mange andre har harde knorter de kaller ost.

Den er også god, lenge siden jeg har hatt dem, riktignok. Kanskje neste gang. ;)

Kan være enig i at osten fort kan bli litt klumpete. xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Dr. Ops skrev:

Fiskeburger.

Det blir det her i dag.   :spise:

Med salat, tomat, bacon, raspet gulrot, dressing og krydder. I varme burgerbrød, ja.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et par i huset her som bruker å ta dagsturer til Sverige. Og så kjøper de med litt av hvert til meg som de vet jeg liker. Veldig snilt. Og i dag ble det brune bønner i sånne "pølsepakninger" de har der borte. De er såå gode. Hadde kjøttboller fra fryseren ved siden av, pluss poteter. Snaddermat 🙂 har droppet bacon noen dager nå, men det hadde jo vært godt til. Fikk ikke handlet, men det ble godt uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...