SoWhat? Skrevet 16. november 2019 #45581 Skrevet 16. november 2019 29 minutter siden, Jerry Lee skrev: Se der, ja. Visste det ville bli bra. 😀 😄 det smakte! 1
Hunter7 Skrevet 16. november 2019 #45582 Skrevet 16. november 2019 31 minutter siden, Jerry Lee said: ....most laks i hvit saus? 😉 Tja, det er pastaputer fyllt med laksemousse, dvs. finmalt røkelaks blandet med ricotta, grana padano, strøkavring, og salt. 1
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45583 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, Pjolterbeist skrev: Tja, det er pastaputer fyllt med laksemousse, dvs. finmalt røkelaks blandet med ricotta, grana padano, strøkavring, og salt. ....altså knust laks i hvit saus...du din utaskjærs matsnobb... 😉 ..men sikkert veldig godt. Og før noen føler for å kjefte... jeg får lov å erte SnurringVennen. Og nå er min fisk + ting ferdig. Så.... god middag, alle. 😀 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #45584 Skrevet 16. november 2019 Enkelt i dag: stekt laksefilet med mango og avokadosalat, byggris og litt soyasaus 🤩 Anonymkode: e9a8f...af0 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #45585 Skrevet 16. november 2019 45 minutter siden, Jerry Lee skrev: ....most laks i hvit saus? 😉 Nei, mousse er ikke mos (akkurat som fromage ikke er fromasj). @Pjolterbeist: Middagen din høres nydelig ut! Imponert over folk som lager ravioli selv - jeg har ikke somlet meg til det foreløpig, men har veldig lyst. Anonymkode: ad006...80d 4
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45586 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, mousse er ikke mos (akkurat som fromage ikke er fromasj). @Pjolterbeist: Middagen din høres nydelig ut! Imponert over folk som lager ravioli selv - jeg har ikke somlet meg til det foreløpig, men har veldig lyst. Anonymkode: ad006...80d Du fikk ikke med deg vennskapelig erting, nei. Får slutte med slikt jeg. ...men nå....spise. Kos dere alle. 2
Hunter7 Skrevet 16. november 2019 #45587 Skrevet 16. november 2019 32 minutter siden, Jerry Lee said: ....altså knust laks i hvit saus...du din utaskjærs matsnobb... 😉 ..men sikkert veldig godt. Og før noen føler for å kjefte... jeg får lov å erte SnurringVennen. Og nå er min fisk + ting ferdig. Så.... god middag, alle. 😀 Hihihi ... snurringvenner har lov til å drive velment erting av hverandre Stolt utaskjærs matsnobb 29 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, mousse er ikke mos (akkurat som fromage ikke er fromasj). @Pjolterbeist: Middagen din høres nydelig ut! Imponert over folk som lager ravioli selv - jeg har ikke somlet meg til det foreløpig, men har veldig lyst. Anonymkode: ad006...80d Jeg hadde særs kyndig veiledning av ei kokke, så jeg har ikke laget de helt selv (moussen ja, men pastaen ordnet hun. Det er så gøy å få gå i skole hos flinke folk) 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2019 #45588 Skrevet 16. november 2019 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Litt usikker.... Men ser for meg helstekt ishavsrøye vendt i mel, salt og pepper med gressløk og sitron i buken. Om så...tilbehør må bli mandelpoteter, gulrotstuing, agurksalat og masse smeltet smør. Sitron klemt over rett før servering. Ja. Nå bestemte jeg meg for det 😀 Nydelig kos deg. Her blir det hjemmelaget 80-talls pizza
Brunhilde Skrevet 16. november 2019 #45589 Skrevet 16. november 2019 Her blir det kyllingvinger med hvitløksbaguett. 1
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45590 Skrevet 16. november 2019 3 timer siden, Luna Llena skrev: Nydelig kos deg. Her blir det hjemmelaget 80-talls pizza Takk. Det smakte. ☺ Det er så godt. Lenge siden. 2 timer siden, Brunhilde skrev: Her blir det kyllingvinger med hvitløksbaguett. Ah...så enkelt, så nydelig. 😀 1
LittDiva Skrevet 16. november 2019 #45591 Skrevet 16. november 2019 (endret) 5 timer siden, Pjolterbeist skrev: Hihihi ... snurringvenner har lov til å drive velment erting av hverandre Stolt utaskjærs matsnobb Jeg hadde særs kyndig veiledning av ei kokke, så jeg har ikke laget de helt selv (moussen ja, men pastaen ordnet hun. Det er så gøy å få gå i skole hos flinke folk) Jeg synes at Pjolterbeist er særs altetende🤗. Fjongt, ikke fjongt og alt mellom der. Og det liker jeg🥰. Tror og skjønner at hun eeelsker å eta god mat. Samme søren. Melder meg i klubben og Jerri er kanskje ikke så uenig🤭 Endret 16. november 2019 av LittDiva 2
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45593 Skrevet 16. november 2019 1 time siden, LittDiva skrev: Jeg synes at Pjolterbeist er særs altetende🤗. Fjongt, ikke fjongt og alt mellom der. Og det liker jeg🥰. Tror og skjønner at hun eeelsker å eta god mat. Samme søren. Melder meg i klubben og Jerri er kanskje ikke så uenig🤭 I'm in....trur eg.... usikker på hva jeg gir meg ut på. Men, ok. 😉 1
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45594 Skrevet 16. november 2019 Nattmat"middag".... Wiener i lompe med rekesalat og rå løk. Sennep og ketchup.
Pal Fungi Skrevet 16. november 2019 #45595 Skrevet 16. november 2019 7 timer siden, Luna Llena skrev: Nydelig kos deg. Her blir det hjemmelaget 80-talls pizza Hva er 80talls pizza? Det har jeg ikke hørt om 🙈
LittDiva Skrevet 16. november 2019 #45596 Skrevet 16. november 2019 24 minutter siden, Jerry Lee skrev: I'm in....trur eg.... usikker på hva jeg gir meg ut på. Men, ok. 😉 God mat er god mat. Du viser ekte glede og nysgjerrighet for mat på samme måten som Pjoltern. Det kan være hinsides med en pølse over en bål, og sabla godt med noe man ikke helt vet hvordan man uttaler retten riktig. Fjorland er helt ålreit innimellom. Og mirepoix er sjelden feil. Også er det så enormt med matglede midt i mellom der også. Så god mat er godt🤗. 3
Jerry Lee Skrevet 16. november 2019 #45597 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, LittDiva skrev: God mat er god mat. Du viser ekte glede og nysgjerrighet for mat på samme måten som Pjoltern. Det kan være hinsides med en pølse over en bål, og sabla godt med noe man ikke helt vet hvordan man uttaler retten riktig. Fjorland er helt ålreit innimellom. Og mirepoix er sjelden feil. Også er det så enormt med matglede midt i mellom der også. Så god mat er godt🤗. Kan ikke annet enn å omfavne alt du sier. 😀 2
n0vember Skrevet 16. november 2019 #45598 Skrevet 16. november 2019 Findus sin tikka masala, nanbrød og salat. Verdens beste til dessert. 2
Hunter7 Skrevet 17. november 2019 #45599 Skrevet 17. november 2019 2 hours ago, LittDiva said: Jeg synes at Pjolterbeist er særs altetende🤗. Fjongt, ikke fjongt og alt mellom der. Og det liker jeg🥰. Tror og skjønner at hun eeelsker å eta god mat. Samme søren. Melder meg i klubben og Jerri er kanskje ikke så uenig🤭 Du har helt rett Selv om jeg ikke spiser alt (f.eks. brunost), er jeg villig til å i det minste prøve veldig mye. Man vet jo aldri når man kan finne en kulinarisk diamant. I tillegg er jeg så heldig at jeg ikke bare kjenner folk som liker å lage mat, men også bor slik til at jeg har mulighet til å prøve ut mye som er utafor allfarvei mtp. ingredienser. 2
Brunhilde Skrevet 17. november 2019 #45600 Skrevet 17. november 2019 Av og til må jeg ha fisk, og i dag har jeg tenkt å prøve denne. Koker litt pasta ved siden av og har noen cherrytomater som sikkert kan spises i dag, kanskje med litt balsamico over. Spent på hvordan den smaker, har ikke prøvd før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå