Puff Skrevet 6. september 2019 #44681 Del Skrevet 6. september 2019 Taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2019 #44682 Del Skrevet 6. september 2019 Vårruller med ris og sweet chili saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #44683 Del Skrevet 7. september 2019 Joikakaker i viltsaus (den utskjelte boksen, ja). Spriter opp med litt fløte, en liten klype knust einerbær og en skje tyttebærsyltetøy. Serveres med poteter, rosenkål og hjemmelaget ripsgelé. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 7. september 2019 #44684 Del Skrevet 7. september 2019 I dag blir det grillet kylling fra Meny. Har ikke bestemt tilbehøret enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #44685 Del Skrevet 7. september 2019 23 timer siden, SardintrollReturns skrev: Det blir en fårikål-helg f.o.m. i dag. Det gleder jeg meg til, også. Men må vente. Pleier å ha det litt seinere. Men, du verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 7. september 2019 #44686 Del Skrevet 7. september 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: Det gleder jeg meg til, også. Men må vente. Pleier å ha det litt seinere. Men, du verden... Jeg også, men i fjor ventet jeg for lenge, så ville unngå den samme feilen i år igjen. En fin start på høsten dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #44687 Del Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Jeg også, men i fjor ventet jeg for lenge, så ville unngå den samme feilen i år igjen. En fin start på høsten dette. Så fabelaktig god mat. Jeg må holde ut til slutten av måneden, eller starten på neste. Årlig samling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 7. september 2019 #44688 Del Skrevet 7. september 2019 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så fabelaktig god mat. Jeg må holde ut til slutten av måneden, eller starten på neste. Årlig samling. Skjønner, men da har du iallefall noe digg å se frem til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. september 2019 #44689 Del Skrevet 7. september 2019 pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 7. september 2019 #44690 Del Skrevet 7. september 2019 Spaghetti vongole med maaaaasse parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2019 #44691 Del Skrevet 7. september 2019 Nattmat"middag". Pose-ertesuppe med restepoteter i terninger og pølsebiter. Korni flatbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. september 2019 #44692 Del Skrevet 8. september 2019 Salmaburger med smørstekte brioche-burgerbrød, mangosalat, guacamole og søtpotetfries. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2019 #44693 Del Skrevet 8. september 2019 Flesk og duppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2019 #44694 Del Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Flesk og duppe Å, hold schmella på'rei... Nei, da. Kos deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2019 #44695 Del Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Å, hold schmella på'rei... Nei, da. Kos deg godt. Hehe, takk skal du ha😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2019 #44696 Del Skrevet 8. september 2019 4 minutter siden, Luna Llena skrev: Hehe, takk skal du ha😄 Hvordan lager du duppa di? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2019 #44697 Del Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvordan lager du duppa di? 😊 Smør,melk,mel,salt og pepper 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2019 #44698 Del Skrevet 8. september 2019 3 minutter siden, Luna Llena skrev: Smør,melk,mel,salt og pepper 🙂 Ikke på fleskefettet? Jeg bruker ikke smør men jobber mel og melk inn i fleskefett slik jeg så det ble gjort som liten og fikk beskrevet senere. Men jeg vet mange lager vanlig hvit saus litt tjukk og rører inn fettet. ☺ Men hver sin smak og metode. Godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. september 2019 #44699 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg fikk så utrolig lyst på spaghetti med kjøttsaus, så nå står sausen og putrer på kjøkkenet. Mulig jeg lager en form til slutt, med pasta, saus, masse tomater og ost på toppen. Stekes 15 min, ca, til osten er smeltet. Godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2019 #44700 Del Skrevet 8. september 2019 25 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke på fleskefettet? Jeg bruker ikke smør men jobber mel og melk inn i fleskefett slik jeg så det ble gjort som liten og fikk beskrevet senere. Men jeg vet mange lager vanlig hvit saus litt tjukk og rører inn fettet. ☺ Men hver sin smak og metode. Godt er det! Det skal jeg prøve neste gang 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå