Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag blir det pastabånd (husker ikke det fancy navnet i farten) med tomatsaus og kjøttboller. 

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Blir bare en Trondhjems Erter, kjøtt og flesk.  Med Korni flatbrød.

Snadder, var et gledelig gjensyn sist jeg hadde det til middag. Bon apetit! :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

I dag blir det pastabånd (husker ikke det fancy navnet i farten) med tomatsaus og kjøttboller. 

 

Snadder, var et gledelig gjensyn sist jeg hadde det til middag. Bon apetit! :spise: 

Godt.   Kos deg.   😊

 

Ja, takk.  Liker den.   For salt for mange, men jeg er saltoman.   Og det er mye kjøtt i den.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Godt.   Kos deg.   😊

 

Ja, takk.  Liker den.   For salt for mange, men jeg er saltoman.   Og det er mye kjøtt i den.   😀

Takk takk. :)

Jeg liker også at det er litt salt i det jeg spiser, og de er ikke gjerrige på kjøttet der heldigvis. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det Lettsalta torsk ovnsbak i fløtesaus med vårløk og hakkede mandler. Servert med kokte poteter og brokkoli, aspargis, brekkbønner og sukkererter.

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg tenkt å lage pizzasnurrer eller små pizzaboller. Gjør det lettvint med Toro pizzafyll, men jeg har i litt ekstra krydder, hakket oliven, stekt sopp og litt chorizo for ekstra smak. Restene kan gå i fryseboksen til en annen fredag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig helt tom for ideer i dag. Har lyst på noe skikkelig kosemat, fredagsmat med stor F. Jeg vil ha levende lys, vin og en god film. Hva hva skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...