Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Dr. Ops said:

:fnise: god middag :spise:

Jeg fikk også et utbrudd av orker ikke med akutt gidder ikke, så da ble pad thai bestilt.

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag husket jeg ananas....    :nigo:

Så jeg tenkte en Hawaiisandwichvariant.

To og to skiver smurt med sterk søt sennep. Skinke, ananasring, løkringer, sinnakrydder, Jarlsbergost og noen striper ketchup i mellom.

Pannestekes... toastjernet mitt er ikke så godt lenger. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag står det hjemmelagede fiskepinner med kokte poteter og grønnsaker fra hagen på menyen her

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solskinnsskål med rød bladbete, quinoa kokt i grønnsaksfond, avocado, hummus, eple, reddiker, cherrytomater, agurk, rødbete,  og ymse bønnespirer. Litt lime-saft, salt, og ferskkvernet pepper over. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Pjolterbeist skrev:

Solskinnsskål med rød bladbete, quinoa kokt i grønnsaksfond, avocado, hummus, eple, reddiker, cherrytomater, agurk, rødbete,  og ymse bønnespirer. Litt lime-saft, salt, og ferskkvernet pepper over. 

Det hørtes utrolig godt ut!

Her blir det lapskaus laget på koteletter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, MarianneE said:

Det hørtes utrolig godt ut!

Her blir det lapskaus laget på koteletter.

Det har du helt rett i :) Det tar ikke mye tid å lage, og er en kjekk måte å få i seg masse grønnsaker (og ryddet litt i kjøleskapet siden prinsippet er: Man tar hva man har). Når man i tillegg må være noe forsiktig med kjøtt pga. helsa, så er dette et fint alternativ. 

Men apropos kjøtt - lapskaus er jo nydelig da. Så nyt og kos deg til du skjemmes 😛 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg endelig skulle få somlet meg til å lage opp en ny haug med vårruller i dag (pleier alltid ha det i fryseren), så da blir nok det også middagen siden de alltid må prøvesmakes både 1, 2 og 3 ganger underveis 🙈

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...