Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, HalldirV2 skrev:

Jeg er virkelig helt tom for ideer i dag. Har lyst på noe skikkelig kosemat, fredagsmat med stor F. Jeg vil ha levende lys, vin og en god film. Hva hva skal dere ha?

Det var dette med Hawaiiburger eller -sandwich, da.   😉

 

Jeg ble fysen på det men har ikke ananas.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en gryte av karbonadedeig, småløk, hvitløk, masse sukkererter, blomkål, krydder og en god dæsj fløte. Ved siden av blir det potetmos, tyttebærsyltetøy og :vin::spise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Jeg skal ha en gryte av karbonadedeig, småløk, hvitløk, masse sukkererter, blomkål, krydder og en god dæsj fløte. Ved siden av blir det potetmos, tyttebærsyltetøy og :vin::spise:

 

OMFG!   Kos deg helt vekk.     :spise:  

 

 

Her blir det som nattmaten....  Kyllingvinger.  Men med stekte poteter.

Og salat (som burde vært med ananas   :tunge1:) og ferske grove baguetter med smør.

Sukkererter som sideknask. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det bolognese med fullkornspasta og salat.

I morgen skal jeg lage pannekaker til frokost, og før jeg drar av gårde skal jeg spise en fiskeburger med remulade, råkostsalat, løk og syltagurk.

Søndag tenkte jeg å ha fiskekaker i brun saus med poteter og kål- og gulrotstuing.

Anonymkode: ff9dd...8d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag blir det bolognese med fullkornspasta og salat.

I morgen skal jeg lage pannekaker til frokost, og før jeg drar av gårde skal jeg spise en fiskeburger med remulade, råkostsalat, løk og syltagurk.

Søndag tenkte jeg å ha fiskekaker i brun saus med poteter og kål- og gulrotstuing.

Anonymkode: ff9dd...8d0

Du verden!   :spise:

 

 

 

Jeg mauler kalde restekyllingvinger som kveldsmat.  Kan jo ikke kaste dem.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shepard's pie (inspirert) blir middagen i dag. Kjøtt og grønnsaker har kost seg sammen med vin og krydder en stund allerede. Det luktet himmelsk på kjøkkenet. En halvtime før servering får den et lokk med hjemmelaget potetmos og litt Jarlsberg ost.

Jeg har lovet at kveldsmat blir hjemmelaget pizza :)

Anonymkode: 7c7d2...03e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli pytt-i-panne, frossen pose.  Fyller opp med ekstra poteter (rester), stekt flesk i terninger og rå løk.

Speilegg over og grove baguetter med smør på si'a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Muskath skrev:

I dag ble det stekt flesk med en god rotmos. Skulle lage saus, men hadde litt vondt i vilja.  Det ble godt likevel! 

:fnise: god middag :spise:

Jeg fikk også et utbrudd av orker ikke med akutt gidder ikke, så da ble pad thai bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkt skinkestek med potet, grønnsaker, surkål, tyttebær og nydelig hjemmelaget brun saus, søndagsmiddag hos mamma og pappa😍 Kake og is til dessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...