Ruskemor Skrevet 5. desember 2016 #36901 Del Skrevet 5. desember 2016 I går var det julegrøt på menyen og i dag er det lasagne med en god salat. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. desember 2016 #36902 Del Skrevet 5. desember 2016 Blir lettsaltet torsk med gulrotstuing i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2016 #36903 Del Skrevet 5. desember 2016 Har så mye go'e middager dere bestandig. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. desember 2016 #36904 Del Skrevet 5. desember 2016 Spicy laksewraps med grønnsaker og mangosalsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2016 #36905 Del Skrevet 5. desember 2016 Chili con carne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2016 #36906 Del Skrevet 6. desember 2016 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Chili con carne Jerry likes. ☺ Men det er jo tusen varianter. Dele din? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2016 #36907 Del Skrevet 6. desember 2016 Nå er'e blitt tirsda'n... Og jeg er fysen på fiskeboller. Så da blir det nok det. 😊 Med hjemmelaget hvit saus (selvsagt), mandelpoteter, gulrøtter, litt stekt flesk (rest som ikke kan fryses igjen) og et strø av karri. *glede seg* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. desember 2016 #36908 Del Skrevet 6. desember 2016 Her blir det lammefrikase, husker ikke tilbehør. Er i alle fall ikke noe glad i det så vurderer å hoppe over det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. desember 2016 #36909 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Jerry likes. ☺ Men det er jo tusen varianter. Dele din? ☺ Bruker denne: http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kjott/chili-con-carne Men har litt ris også i tillegg. Endret 6. desember 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2016 #36910 Del Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Bruker denne: http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kjott/chili-con-carne Men har litt ris også i tillegg. Takk skal du ha. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. desember 2016 #36911 Del Skrevet 6. desember 2016 Skal lage litt squash og paprika i sweet and sour saus med villris å ha med på seinvakt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. desember 2016 #36912 Del Skrevet 6. desember 2016 Idag blir det restemiddag etter søndagens finnbiff. Men med ris til istedet for potetmos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. desember 2016 #36913 Del Skrevet 7. desember 2016 Fjordland i dag, er syk på jobb så gadd ikke lage mat å ta med.. Svin szechuan med ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. desember 2016 #36914 Del Skrevet 7. desember 2016 Fiskeboller i hvit saus med grønnsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. desember 2016 #36915 Del Skrevet 7. desember 2016 Gryte med brokkoli, gulrøtter, squash, løk, paprika, hvitløk, kikerter, ris og hakkede tomater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. desember 2016 #36916 Del Skrevet 8. desember 2016 Skulle egentlig ha laks idag, men det er så mye middag igjen fra igår, så da blir det restemiddag. Dvs ei form jeg lagde der jeg puttet oppi litt av hvert som jeg hadde i kjøleskapet. Kokte opp litt fullkornmakaroni, lagde en tykk hvitsaus og puttet oppi sausen: kjøttpølse, makaroni, blomkål, brokkoli, hvitløk, gulrot, purreløk og et par never revet parmasan, hvit pepper, salt, muskatnøtt. Tok alt i ei ildfast form, griljermel og litt revet ost på toppen og i stekeovnen i ca 30min. Salat ved siden av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. desember 2016 #36917 Del Skrevet 8. desember 2016 I dag blir det lasagne med salat. Utrolig lenge siden jeg har spist det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marika Skrevet 8. desember 2016 #36918 Del Skrevet 8. desember 2016 I dag skal jeg på julebord. Der skulle vi få tapas. Det blir spennende å se hva vi får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. desember 2016 #36919 Del Skrevet 8. desember 2016 Fjordland igjen! Seinvakt på jobb.. Kyllingboller med fullkornpasta og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. desember 2016 #36920 Del Skrevet 9. desember 2016 Juletallerken ute i dag. Ribbe, medisterkaker, potet, gulrøtter, rosenkål, rødkål, brun saus og tyttebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå