skruf Skrevet 9. desember 2016 #36921 Skrevet 9. desember 2016 Idag ble det laks Skar laks i terninger og puttet den i alu-folie/porsjonspakker sammen med brokkoli, blomkål, gulrøtter og purreløk. En klatt rømme og litt smør, salt og pepper. Pakket en og en pakke sammen og stekte det i stekeovnen. Hadde ris til. 1
Teriyaki Skrevet 9. desember 2016 #36922 Skrevet 9. desember 2016 Lapskaus med lammekjøtt. Ikke min favoritt akkurat, men helt ok. I morgen blir det mer lørdagsmat.Vet ikke hva enda da. 2
skruf Skrevet 10. desember 2016 #36923 Skrevet 10. desember 2016 Idag blir det taco. Sukk. Jeg er ikke noe glad i taco, dessuten kan jeg ikke spise tacokrydderet eller sausen og da blir det veldig kjedelig smak. Mannen&jenta er veldig glad i taco, så da må vi nesten ha det av og til. Skal lage guecamole til, så spiser jeg det som en salat. 1
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36924 Skrevet 10. desember 2016 4 timer siden, skruf skrev: Idag blir det taco. Sukk. Jeg er ikke noe glad i taco, dessuten kan jeg ikke spise tacokrydderet eller sausen og da blir det veldig kjedelig smak. Mannen&jenta er veldig glad i taco, så da må vi nesten ha det av og til. Skal lage guecamole til, så spiser jeg det som en salat. Jeg blåser i mannen! Men når Jentungen vil ha.....
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36925 Skrevet 10. desember 2016 Er det teit av meg å ha fiskeboller i dag, også? Har jo nettopp hatt det.
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36926 Skrevet 10. desember 2016 16 timer siden, skruf skrev: Idag ble det laks Skar laks i terninger og puttet den i alu-folie/porsjonspakker sammen med brokkoli, blomkål, gulrøtter og purreløk. En klatt rømme og litt smør, salt og pepper. Pakket en og en pakke sammen og stekte det i stekeovnen. Hadde ris til. Ikke erte Jerry! 1
skruf Skrevet 10. desember 2016 #36927 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Er det teit av meg å ha fiskeboller i dag, også? Har jo nettopp hatt det. Hvis du er glad i fiskeboller så er det bare å kjøre på 1
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36928 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, skruf skrev: Hvis du er glad i fiskeboller så er det bare å kjøre på Takk. ☺ Er så Harry at jeg elsker fiskeboller. 😉
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. desember 2016 #36930 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Takk. ☺ Er så Harry at jeg elsker fiskeboller. 😉 Pøh! Fiskeboller er jo nydelig!!! Hvis det er harry å spise fiskeboller, så er jeg kjempeharry. Jeg tar nemlig med meg fiskeboller i kofferten hver gang jeg er i Norge. Fiskeboller, skikkelige poteter, dampede grønnsaker og bacon - nærmere et kulinarisk himmelrike kommer man sjelden. Og selvsagt med en durabelig middagslur etter maten.
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36931 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev: Pøh! Fiskeboller er jo nydelig!!! Hvis det er harry å spise fiskeboller, så er jeg kjempeharry. Jeg tar nemlig med meg fiskeboller i kofferten hver gang jeg er i Norge. Fiskeboller, skikkelige poteter, dampede grønnsaker og bacon - nærmere et kulinarisk himmelrike kommer man sjelden. Og selvsagt med en durabelig middagslur etter maten. Du vet jeg alltid har elsket deg...?
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. desember 2016 #36932 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Du vet jeg alltid har elsket deg...? Snuppelupp! Endelig var det noen som sa det! Snakk om dagens höjdare her jeg sitter og arbeider. Muss muss muss. I alle fall bra at vi er fullstendig på bølgelengde når det kommer til mat. For ellers er jeg et forferdelig beist av et mannbisk kvinnfolk.
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36933 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev: Snuppelupp! Endelig var det noen som sa det! Snakk om dagens höjdare her jeg sitter og arbeider. Muss muss muss. I alle fall bra at vi er fullstendig på bølgelengde når det kommer til mat. For ellers er jeg et forferdelig beist av et mannbisk kvinnfolk. Vær bisk du. Jeg husker enda praten om hytte, vedovn og støpejernspanne&gryte.
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. desember 2016 #36934 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Vær bisk du. Jeg husker enda praten om hytte, vedovn og støpejernspanne&gryte. Takk og pris for hytte, vedovn, og støpejern. For med det matinntaket du og jeg ville ha hatt, så trenger vi garantert mosjonen med å gå til hytta, hugge ved til ovnen, og løfting av støpejernspannene/-grytene Og så kan vi dra på fisketur! Dra en torsk til kokning, og tilberede den i fjæra i skikkelig sjøvann. Fersk torsk, flatbrød, og smør - i solnedgangen. Eller få noen fjellørreter og sprøsteke de i jernpanna!
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36935 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Takk og pris for hytte, vedovn, og støpejern. For med det matinntaket du og jeg ville ha hatt, så trenger vi garantert mosjonen med å gå til hytta, hugge ved til ovnen, og løfting av støpejernspannene/-grytene Og så kan vi dra på fisketur! Dra en torsk til kokning, og tilberede den i fjæra i skikkelig sjøvann. Fersk torsk, flatbrød, og smør - i solnedgangen. Eller få noen fjellørreter og sprøsteke de i jernpanna! 😍 Jajaja! Alt det der, og litt til. 😀
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #36936 Skrevet 10. desember 2016 Elsker alle dere matelskere med en vri. Men må altså gå nå. Alle ønskes en fin og matfylt lørda'n. 😊
Teriyaki Skrevet 10. desember 2016 #36938 Skrevet 10. desember 2016 Ble laks tidligere i dag. Til kveldsmat blir det nachos.
skruf Skrevet 11. desember 2016 #36939 Skrevet 11. desember 2016 Kjøttkaker i brun saus med erterstuing, gulrøtter og potet Og tyttebærsyltetøy som svigermor har laget 1
LittDiva Skrevet 11. desember 2016 #36940 Skrevet 11. desember 2016 Chili con carne med grønn ris og guacamole ved siden .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå