Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag ble det laks :) Skar laks i terninger og puttet den i alu-folie/porsjonspakker sammen med brokkoli, blomkål, gulrøtter og purreløk. En klatt rømme og litt smør, salt og pepper. Pakket en og en pakke sammen og stekte det i stekeovnen. Hadde ris til. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lapskaus med lammekjøtt. Ikke min favoritt akkurat, men helt ok. I morgen blir det mer lørdagsmat.Vet ikke hva enda da. 

• Liker 2
Skrevet

Idag blir det taco. Sukk. Jeg er ikke noe glad i taco, dessuten kan jeg ikke spise tacokrydderet eller sausen og da blir det veldig kjedelig smak. 

Mannen&jenta er veldig glad i taco, så da må vi nesten ha det av og til. 

Skal lage guecamole til, så spiser jeg det som en salat. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, skruf skrev:

Idag blir det taco. Sukk. Jeg er ikke noe glad i taco, dessuten kan jeg ikke spise tacokrydderet eller sausen og da blir det veldig kjedelig smak. 

Mannen&jenta er veldig glad i taco, så da må vi nesten ha det av og til. 

Skal lage guecamole til, så spiser jeg det som en salat. 

Jeg blåser i mannen! 

Men når Jentungen vil ha.....  :Nikke:

Skrevet

Er det teit av meg å ha fiskeboller i dag, også?  :sjenert:

Har jo nettopp hatt det.

Skrevet
16 timer siden, skruf skrev:

Idag ble det laks :) Skar laks i terninger og puttet den i alu-folie/porsjonspakker sammen med brokkoli, blomkål, gulrøtter og purreløk. En klatt rømme og litt smør, salt og pepper. Pakket en og en pakke sammen og stekte det i stekeovnen. Hadde ris til. 

Ikke erte Jerry!   :nei:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Er det teit av meg å ha fiskeboller i dag, også?  :sjenert:

Har jo nettopp hatt det.

Hvis du er glad i fiskeboller så er det bare å kjøre på :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, skruf skrev:

Hvis du er glad i fiskeboller så er det bare å kjøre på :) 

Takk. ☺

Er så Harry at jeg elsker fiskeboller.  😉

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Takk. ☺

Er så Harry at jeg elsker fiskeboller.  😉

Pøh! Fiskeboller er jo nydelig!!! Hvis det er harry å spise fiskeboller, så er jeg kjempeharry. Jeg tar nemlig med meg fiskeboller i kofferten hver gang jeg er i Norge. Fiskeboller, skikkelige poteter, dampede grønnsaker og bacon - nærmere et kulinarisk himmelrike kommer man sjelden. Og selvsagt med en durabelig middagslur etter maten. :biggrin: 

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Pøh! Fiskeboller er jo nydelig!!! Hvis det er harry å spise fiskeboller, så er jeg kjempeharry. Jeg tar nemlig med meg fiskeboller i kofferten hver gang jeg er i Norge. Fiskeboller, skikkelige poteter, dampede grønnsaker og bacon - nærmere et kulinarisk himmelrike kommer man sjelden. Og selvsagt med en durabelig middagslur etter maten. :biggrin: 

Du vet jeg alltid har elsket deg...?   :jepp:  :rodme:

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Du vet jeg alltid har elsket deg...?   :jepp:  :rodme:

Snuppelupp! Endelig var det noen som sa det! Snakk om dagens höjdare her jeg sitter og arbeider. Muss muss muss.

I alle fall bra at vi er fullstendig på bølgelengde når det kommer til mat. For ellers er jeg et forferdelig beist av et mannbisk kvinnfolk. 

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Snuppelupp! Endelig var det noen som sa det! Snakk om dagens höjdare her jeg sitter og arbeider. Muss muss muss.

I alle fall bra at vi er fullstendig på bølgelengde når det kommer til mat. For ellers er jeg et forferdelig beist av et mannbisk kvinnfolk. 

Vær bisk du.

Jeg husker enda praten om hytte, vedovn og støpejernspanne&gryte.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Vær bisk du.

Jeg husker enda praten om hytte, vedovn og støpejernspanne&gryte.

Takk og pris for hytte, vedovn, og støpejern. For med det matinntaket du og jeg ville ha hatt, så trenger vi garantert mosjonen med å gå til hytta, hugge ved til ovnen, og løfting av støpejernspannene/-grytene :fnise: 

Og så kan vi dra på fisketur! Dra en torsk til kokning, og tilberede den i fjæra i skikkelig sjøvann. Fersk torsk, flatbrød, og smør - i solnedgangen. Eller få noen fjellørreter og sprøsteke de i jernpanna! 

Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Takk og pris for hytte, vedovn, og støpejern. For med det matinntaket du og jeg ville ha hatt, så trenger vi garantert mosjonen med å gå til hytta, hugge ved til ovnen, og løfting av støpejernspannene/-grytene :fnise: 

Og så kan vi dra på fisketur! Dra en torsk til kokning, og tilberede den i fjæra i skikkelig sjøvann. Fersk torsk, flatbrød, og smør - i solnedgangen. Eller få noen fjellørreter og sprøsteke de i jernpanna! 

😍   Jajaja! Alt det der, og litt til.   😀

Skrevet

Elsker alle dere matelskere med en vri.

Men må altså gå nå.

Alle ønskes en fin og matfylt lørda'n.  😊

Skrevet

Pinnekjøtt blir det her i dag! :)

• Liker 2
Skrevet

Ble laks tidligere i dag. Til kveldsmat blir det nachos. 

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med erterstuing, gulrøtter og potet :) Og tyttebærsyltetøy som svigermor har laget

• Liker 1
Skrevet

Chili con carne med grønn ris og guacamole ved siden .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...