Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det julegrøt på menyen og i dag er det lasagne med en god salat. Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lettsaltet torsk med gulrotstuing i dag. 

• Liker 2
Skrevet

Har så mye go'e middager dere bestandig.   ☺

Skrevet

Spicy laksewraps med grønnsaker og mangosalsa. 

Skrevet
5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Chili con carne

Jerry likes.  ☺

Men det er jo tusen varianter. Dele din? ☺

Skrevet

Nå er'e blitt tirsda'n...

Og jeg er fysen på fiskeboller. Så da blir det nok det. 😊

Med hjemmelaget hvit saus (selvsagt), mandelpoteter, gulrøtter, litt stekt flesk (rest som ikke kan fryses igjen) og et strø av karri.

:spise:  *glede seg*

• Liker 2
Skrevet

Her blir det lammefrikase, husker ikke tilbehør. Er i alle fall ikke noe glad i det så vurderer å hoppe over det i dag. 

Skrevet

Skal lage litt squash og paprika i sweet and sour saus med villris å ha med på seinvakt i dag. 

Skrevet

Idag blir det restemiddag etter søndagens finnbiff. Men med ris til istedet for potetmos. 

• Liker 1
Skrevet

Fjordland i dag, er syk på jobb så gadd ikke lage mat å ta med.. Svin szechuan med ris. 

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med grønnsaker. 

• Liker 1
Skrevet

Gryte med brokkoli, gulrøtter, squash, løk, paprika, hvitløk, kikerter, ris og hakkede tomater :spise:

Skrevet

Skulle egentlig ha laks idag, men det er så mye middag igjen fra igår, så da blir det restemiddag.

Dvs ei form jeg lagde der jeg puttet oppi litt av hvert som jeg hadde i kjøleskapet. Kokte opp litt fullkornmakaroni, lagde en tykk hvitsaus og puttet oppi sausen: kjøttpølse, makaroni, blomkål, brokkoli, hvitløk, gulrot, purreløk og et par never revet parmasan, hvit pepper, salt, muskatnøtt. Tok alt i ei ildfast form, griljermel og litt revet ost på toppen og i stekeovnen i ca 30min. 

Salat ved siden av. 

• Liker 2
Skrevet

I dag blir det lasagne med salat. Utrolig lenge siden jeg har spist det. 

Skrevet

I dag skal jeg på julebord. Der skulle vi få tapas. Det blir spennende å se hva vi får.

Skrevet

Fjordland igjen! Seinvakt på jobb.. Kyllingboller med fullkornpasta og grønnsaker. 

Skrevet

Juletallerken ute i dag. Ribbe, medisterkaker, potet, gulrøtter, rosenkål, rødkål, brun saus og tyttebær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...