Gå til innhold

Vårt lille mirakel har kommet til verden


andemor

Anbefalte innlegg

God jul, Hegejenta!

Er fortsatt forferdelig ukonsentrert på jobben. Har nå funnet noe som heter Vitex som tydeligvis har hjulpet flere å bli gravid. Jeg er veldig skeptisk til å putte i meg ting jeg ikke vet hva er, selv naturmidler, så har prøvd å google det. Det kan jo være et alternativ, men tror jeg uansett venter til utpå våren en gang. Det beste er vel å prøve å klare det selv så godt vi klarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er iallfall sikkert! Om man ikke klarer å lage barn selv - så er det hjelp å få! Men krysser fingrene for at dere klarer det på egenhånd!

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink som har klart å vente med å teste. Håper inderlig for din del at det blir to blå på julaften :strix:

Ønsker deg en GOD JUL - håper den bare bringer med seg masse glede!

:nissevink:

:tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree::tree::tree::tree::tree::tree::tree::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt korte innlegg for tida. Er helt i tåka. Jeg er gravid liksom! Skjønner det ikke helt. Vi går bare og smiler til hverandre vi. Det er nesten så jeg ikke tror det.

Mannen trodde det i hvertfall ikke. Testen viste jo en tydelig strek, men ikke så tydelig som kontrollstreken. Så han trodde det betydde negativt. Hehe.

God jul dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Fantastisk julegave, det er sikkert. :biggrin: Vi bare gleder oss nå. Drømmer og lager framtidsplaner. :rødme: Navn, ny bil, hvordan familie og venner vil reagere når vi forteller dette. Er bare så glade vi nå!

Åh... Det er så utrolig mye jeg lurer på også nå. Hva bør jeg være forsiktig med å spise for eksempel. Ikke for det; google er full av svar! Har nettopp funnet ut at det ikke er så lurt å kaste i seg så mye lakris . Så der får jeg litt å jobbe med kan dere si... Men det er rart med det; når motivasjonen er rett, så er det ikke det minste problem å avstå fra sånt noe. Selvom jeg kjenner jeg har skikkelig lakris-sug nå som jeg prøver å være forsiktig med det. :fnise: Typisk sånn avhengighets-symptom, eller?

Også lurer jeg fælt på om jeg skal fortelle det til mamma. For det første er det her den eneste sjansen jeg har på å si det ansikt til ansikt før det har gått flere måneder. For det andre er det så mye jeg lurer på, som jeg vil snakke med henne om. Og for det tredje er hun den jeg vil kunne ringe til hvis det ikke går bra likevel. (Men det gjør det jo!)

Edit: tillegg... For å ikke lage så mange innlegg. For det er jo sløsing. ;)

Endret av andemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :danser:

Så bra at det klaffet. :) ser ut som julenissen rakk innom oss begge med verdens fineste presang! :nisseblunk:

Vi er i ganske lik situasjon ser jeg, blir kjempespennende å følge videre nå. Mange ting en plutselig lurer på.. selv om en har ventet og ønsket så blir det plutselig så annerledes. Men akk så godt det føles! :)

Må kose deg masse videre i julen og nyte det hele. Stooor klem! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :strix: det var morsom lesing :)

Jeg fortalte det til mamma med en gang sist og er glad for det. Og enig med deg, må jo være koslig å være ansikt til ansikt når de får den store nyheten. Er det første barnebarnet?

Kos dere masse videre i jula! Regner med ikke det blir noe problem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner dere. :biggrin:

Jeg har fortalt det til mamma, og hun ble veldig veldig glad. Det er så gøy å dele gode nyheter! Så nå er hun nok snart i full gang med å strikke. :fnise:

Ellers kjenner jeg ingenting til den lille spiren. Bortsett fra veldig ømme bryster og at det føles som om noe strekker helt nederst i magen. Det har jeg i grunn følt i et par uker nå. Føles ikke som mens-smerter egentlig, men jeg trodde jo at det var det som var på gang før jeg fikk positiv test. :biggrin:

Ha en fortsatt fin jul dere! :nissegutt:

Endret av andemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye andemor! :duskedame:

(jeg hadde en liten følelse av at dette skulle bli din måned!)

Håper spirer klorer seg fast og at du slipper unna den værste kvalmen!

NYT tiden som nygravid!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE!!!! :danser:

Se det, nå er dere to som det har klaffet for! Så bra! Kos dere mye med tanken og ha en fin romjul! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :biggrin: Tror alt det babystøvet jeg ble sendt gjorde susen jeg. :fnise:

Kjenner jeg går litt og er redd for at mensen plutselig skal dukke opp likevel. :sjenert: Har heldigvis en test igjen, så jeg tror jeg bruker den om et par dager. Tenk om den første testen var falsk positiv, og mensen plutselig bare er en uke forsinket liksom? :tristbla: Det forklarer ikke de her superømme brystene og strekkingen i magen, men jeg vet jo godt hvor lett det er å innbille seg ting...

Men jeg må jo si at jeg aller mest bare gleder meg. Blir så koselig med et lite nurk. :rødme:

Edit: som alltid; hadde mer å si.

Endret av andemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei andemor :)

Trodde jeg hadde postet her før, men det hadde jeg visst ikke... :klø: Da er det sannelig på tide ;)

Gratulerer så mye med spire!! :danser:

Jeg har også fått positiv test denne måneden, og tror vi ligger ganske likt i forløpet. Gøy å følge andre i samme situasjon :) Ha en koselig romjul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere som ligger ganske likt her inne! Blir spennende å følge hvordan det hele vil forløpe seg for oss, med tanke på symptomer og sånt. :biggrin:

Jeg har gått til innkjøp av folat og seabands nå. Kjente litt på kvalmen i går, så det er like greit å bare kjøpe det inn. Siden jeg vanligvis bor i gokk er det jo ikke sikkert at jeg får tak i det der. Mye å gjøre på jobb framover, så hadde vært fint å ikke være så altfor kvalm. Menmen. Der blir som det blir, det. Lille frø er jo viktigst, så da får jeg heller finne andre løsninger.

Har lest at den her strekkingen jeg kjenner i magen er livmoren som tilpasser seg det som skal skje inni der. Tro om det er noe som varer lenge? Rart at det som er inni der ikke er større enn et sandkorn. Det kjennes ut som det er noe større når mage-strekkingen er på det verste. :biggrin:

Endret av andemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummf... Må bare ha en liten utblåsning på morgenkvisten... Det skal ikke være så lett med denne familien bestandig altså. :tristbla: Jeg skjønner meg bare ikke på moren min innimellom. Det ene øyeblikket snakker hun om at hun må begynne å strikke og at jeg må ta øvelser for å unngå bekkenløsning. Så snur hun plutselig på flisa og sier så mye rart. I dag nevnte jeg for henne at det strekker og gjør litt vondt i magen, og da sier hun plustelig "Ja, vi får se." Får SE???? "Ja, at det ikke bare er falsk alarm." Åh... Jeg blir så utrolig lei meg og sint! Hva med å glede seg på mine vegne? Jeg vet da minst like godt som henne at det er tidlig, og at mye kan skje. Men hva så??? Det hjelper ikke det aller minste å gå rundt og "se" !!! :kjefte: Skjer det noe, så skjer det uavhengig av om jeg bekymrer meg eller ei! Hvem er det hun prøver å beskytte egentlig? Meg, eller seg selv?

På toppen av det hele nytter det ikke å si noe til henne, men jeg er nødt til å bare jatte med. Tro meg, jeg har prøvd på alle mulige forskjellige måter å gi såkalt kostruktiv tilbakemelding, men det er fruktesløst. Det blir enten gråt og tenners gnissel, og dårlig stemning i flere dager. Eller det blir snudd til at JEG er overfølsom. Det er ikke mye å stille opp mot det, liksom... :murvegg:

Huff... Kjenner jeg blir utrolig frustrert over å ikke kunne snakke med henne om sånt. Det nytter bare ikke... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...