Gå til innhold

Matfjas skal legge om livsstilen sin


matfjas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen kjære dagbok......

I går ble jeg rett og slett sittende bom foran vgtv live fra gruvearbeiderne, imponerende greier! Er så glad for at de alle kom seg hele ut! Meget spennende det der....nå er det heldgivis over... Tenk hvilket liv som venter dem nå

Vel, middagen i går, medisterkaker og jeg klarte å styre meg! Spiste meg overhodet ikke mett. Også ble det en brødskive til kvelds. Har blitt flinkere med å redusere på brød også! Det merker man på magen, ikke like oppblåst!

Idag er det fisk til middag:=) Men er litt skeptisk, fordi jeg vil jo helst unngå denne fete sausen man har ved siden av. Noen råd?

Våknet skikkelig sausa idag, kribling i nesen og sår og vond hals! IGJEN!!! Det kan ikke være mulig, det er jo ikke lenge siden sist gang jeg lå flat....ÆSJ! Passer seg ikke nå, fult kjør fremover også og jeg kan ikke bli syk, både med tanke på jobb og trening og ikke minst: kosthold!!!! Til uken skal det trenes to ganger!!!!!!!! Det ble bare med en denne uken. Strekken i låret er litt bedre idag, så til over helgen er låret i godform igjen:)

Ønsker dere alle en super torsdag ( alle og alle, her er det ikke så mange, men til dere som leser) Hold ut snart helg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Matfjas.

Krysser fingre for at den kriblingen i nesa og såre halsen bare er forbigående.

Må si du har vært uheldig i din start med trening med forkjølelse og strekk, men håper det går over og at neste uke blir bedre!

Var sånn en lang stund selv, og vet hvor utrolig demotiverende det er. Jeg trente kanskje 1-2 uker, også gikk jeg å hangle i et par uker med mindre trening, også kom jeg meg litt ovenpå igjen og kjente formen ble bedre før jeg ble forkjøla igjen. Men det ble heldigvis bedre.

Men håper formen er på topp og at du er klar for en ny deilig høst uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...