Gå til innhold

Matfjas skal legge om livsstilen sin


matfjas

Anbefalte innlegg

Buksene passer nok igjen om ikke lenge, men ikke tren før du blir frisk igjen nå! Merkelig det med huden, smører du deg med fuktighetskrem hver dag?

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!!

Beklager, dere må virkelig tro at jeg er en skikkelig dårlig oppfølger! Lager meg treningsbok og rapporterer aldri! Vel, jeg er fortsatt syk og må nesten bare si: jeg kommer sterkere tilbake!Jeg måtte ringe treningsstudioet og si at jeg er syk og at alt må forskyves med en uke! Etter planen skal det nå starte igjen på mandag! MEN jeg er enda skikkelig tett og snørrete, hoster som om jeg skulle hatt betalt for det.. :ler: men det er enda noen dager til mandag da......

utrolig kjedlige greier når man var så gira! ;men på matfronten går det jo bra! Matlysten har ikke vært på topp ettersom jeg er syk, men tatt seg litt opp igjen nå! men generelt sett, har jeg vært flink!

Nei, er ikke så flink til å smøre gitt:( Men det kan jeg jo bli flinkere til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅNN

Matfjas er offisielt tilbake!!!! Formen er betraktelig mye bedre, hoster litt ja.... men PYTT!!!!!

Så idag var matfjas på sin aller aller første treningsøkt alene! Og jammen ble jeg sliten! Jeg trente ca 40 minutter. Og det skalv i ben og armer. En ting jeg fant ut da jeg var der, er at hjemmetrening...det er noe tull! Du gidder rett og slett ikke å presse deg like mye hjemme som på et senter. Der må du bare prestere for alle ser på deg..Og du føler du ikke kan være noe dårligere enn disse flotte damene på 60 +. Så jeg holdt ut 40 minutter og var stolt av meg selv;)

Mon tro om jeg blir støl imorgen? Jeg ble hvertfall VEEEEELDIG sliten.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN er jeg støl???? nei......... hva i all verden kommer det av? tok jeg i for lite? imorgen skal jeg forsøke meg på stepping i tillegg....jaaa du leste riktig: imorgen :) imorgen skal det trenes igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter å "surfer" litt på nett som det så fint heter......fant denne siden om sirkeltrening og skjønner jo hvorfor jeg da ikke er støl.... :

http://www.innersvingen-ski.no/faq.htm

Det var nesten litt godt å lese:) Men skjønner jo at sirkeltrening virkelig er tingen da, men virker nesten litt for godt til å være sant......but i will give it a try!!! Skulle nettopp legge frem klær til imorgen og jeg er fortsatt SKIKKELIG uvenn med jeansene mine :(

Ps. er det noen som har erfaring med rockering med vekt i??? Dette er jo bare superkult!! Og jeg fikser det så bra! Hadde vært drøm om de tok på håndtakene mine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅNN!!! puh- jeg er ikke helt lagd til dette "maset"-..... Men nå har det blitt 9 timer på jobb og rett på trening! Idag trente jeg skikkelig godt føler jeg! Presset meg selv til svetten rant på ryggen (aldri opplevd dette ukjente fenomenet før) :ler: Svett på ryggen a gitt......hehehehe..... Super fornøyd med meg selv idag! Dessuten ble det neten 45 minutter også sammenlagt!!!

Stolt av meg selv!! Men nå kan jeg klassifiseres som DØD! jeg er så sliten........ Senga roper hører jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Det må jo nevnes at idag gjennomførte jeg grundig., det vil si at for hver mellomstasjon brukte jeg steppekassen og aktivt steppet...høy puls ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØJEMEI!!!!! Å støl jeg er!!!!!! Leggene min er bare AU!!!!!!!!!!!!! Den steppingen i går tok virkelig tak i leggene mine! Men er jo litt godt også, for da føler man at man har trent! Virkelig vondt er det etter å ha sittet lenge stille og man skal reise seg, akkurat som om de har stivnet! AU AU AU......

Et pizzastykke er nettopp spist, syntes litt synd på meg selv, hvilket er en heelt annetn historie, så det måtte ned.... ellers er jeg faktisk super flink!!! Kjærsten min kjøpte sjokolade forrige dagen og den ligger ortsatt i skapet og det er et under, hadde dere bare kjent meg hadde dere nok gitt meg et klapp på skulderen for å ha latt sjokoladen ligge på vent........ hehe............ Brus og godis generelt er kuttet ut i ukedagene og redusert i helgene!!! Flinke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble med trening mandag og onsdag denne uken. Men er fornøyd jeg! til å aldri ha trent før synes jeg at det å komme meg til et senter to ganger i uken er et mål nådd for min del!!! :)

Joda jeg er såååå støl i leggene enda!!! Om natta er det værst, i natt våknet jeg og måtte på do..Skulle skyndte meg opp og det stivnet totalt!!!! ..Au så vondt! :ler: Men som sagt: er jo et tegn på at noe er gjort riktig og at musklene jobber litt:) Satser på trening på mandag igjen!!! :)

Benytter anledningen til å ønske en god helg :) Skal unne meg litt "kos" i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei og ånei..snart er helge over.......igjen!!!!! Søndager er egentlig bare triste greier...Er lissom siste innspurt:( Huff........... Imorgen venter det trening igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.....Her er jeg :)

Mandag, fy søren jeg blir mer og mer sikker for hver mandag som går at mandager er ukens værste dag! Idag var det skikkelig vanskelig å stå opp tidlig ja!!! Mest lyst til å bare tusle tilbake til sengen og legge meg til å sove leeeenge....Var så på nippet til å virkelig være syk ja, tok meg selv i å virkelig kjenne etter om jeg ikke var syk eller hadde vondt noen steder :ler: Men jeg kom meg avgårde på jobb jeg.......

Jeg er på jobb hver dag kl 0630 og det blir tøffere og tøffere ettersom det blir mørkere og kaldere!!!!

MEN - dette er jo en treningsdagbok IKKE en sytebok - så her kommer det vesentligste:

MATFJAS TRENTE SAMMENHENGENDE; EFFEKTIVT 1 TIME OG 10 MIN!!!!! ( det ble kanskje litt drikkepauser så si en time effektiv, sammenhengende time!! MEN, hadde dere kjent meg hadde dere appladert meg ja. Matfjas som haaaaaatet trening og ikke holdt ut i mer enn fem minutter!! Jeg er utrolig stolt av meg selv jeg! Stod hardt på idag og det var virkelig DEILIG etterpå :)

*stolt av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei...

du gina ser ut til å være min eneste besøkende...Men litt min egen feil, har ikke vært flink til å "besøke" noen selv...tiden strekker bare ikke til....... Må skjerpe meg der ja! Men all ære til deg :)

Jeg er støl i leggene denne gangen også jeg, samt magen!!!

I morgen venter en ny treningsøkt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker opp av og til jeg også... :goodbye:

Haaater du fremdeles trening eller synes du det begynner å bli bitte bitte lite granne gøy??

Noen synes tilogmed det er deilig å være støl.. :sjokkert: men så gærnt har ikke jeg blitt. Men synes faktisk det har blitt mer å mer gøy å trene. Før var det på hat/ok siden men nå har det gått over til ok/gøy siden. Selv om dørstokk mila kan være lang noen dager.

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora :) Koselig at det er flere som passer på her.....

Vel, jeg synes ikke det er morro i ordets rette forstand, men jeg synes det er deilig etterpå...Og man føler seg litt stolt, og får god samvittighet! Så da lever man litt på det....men ja, dørstokkmila er lang noen ganger....spesielt idag..idag fristet det ikke med trening gitt...men jeg karret meg avgårde og fikk til en times trening idag og!!!!

Jeg vet ikke om jeg synes det er deilig å være støl, men jeg liker det nok litt ja, for det viser jo at man har brukt litt muskler som ellers ikke bruker - sånn sett er det jo greit :ler:

nå venter lasagnen i ovnen.mmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...