Gå til innhold

Matfjas skal legge om livsstilen sin


matfjas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeeeeei:) Koselig med besøk assa!!!! :)

Jeg var støl idag ja! Leggene og innsiden av lårene. Noe er gjort riktig.

20 gram lasagne du lissom!!! hehehe... :ler: ble jaggu mer enn det! Idag var vi på helgeshopping og det ble litt mer enn nødvendig ja! Det startet med en fredagssjokolade som vi skulle unne oss...jeg plukket en krokanrull....flink jente, tenkte jeg..men så kom kjæresten med en hel plate melkesjokolade!!! så kom vi oss til kasse, der lå sjokomiks til 10 kroner!!!!!! Latterlig billig! Så da måtte den med også, og det er jo det perfekte tilbehøret til IS, så da måtte vi jammen meg hente en boks med is også!!! Ikke bra!!!!!

MEN, behøver jo ikke spise alt på engang!!!;)

Jeg er forresten super duper flink på matfronten altså!!! Men kommer fortsatt ikke inn i buksene mine :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Så var det søndagen igjen! Helgen er for meg hellig, men det er bare så synd at den fyker avgårde like fort hver gang :( Søndagene består av å prøve å stå opp forholdsvis tidlig, for å klare å karre meg opp på mandagen igjen. Så er det en herlig frokost som består av to stk GROVE brødskiver og to stekte egg. Litt kos må man unne seg på søndagsmorningen :) Så sitter jeg her litt, og manner meg opp til alt jeg skal gjøre av de huslige ting! Det er som regel det sønagene går med det..alt det man ikke rekker i ukedagene! Jeg skal forsøke å legge inn en liten tur idag også, tross dårlig vær!

Sant skal sies folkens og min kjære dagbok, jeg har hatt en skikkelig nedperiode i et par dager nå. Jeg synes jeg har vært så flink med å trene, kutte ut junk food, potetgull, sjokolade og brus daglig. Men allikevel ser jeg ingen markant endring på kroppen. Magen min er der enda som en lite bolle og lårene mine er like slaskete og tjukke og vonde :( Buksene kommer enda ikke på :(

Huff...Litt nede om dagen, men det kommer seg vel snart igjen...

God søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem, og må si meg litt enig - jeg ser heller ikke store forskjeller på kroppen. Nå har ikke jeg noe særlig å ta av, men jeg ser ikke muskler heller, så jeg skjønner hva du mener.

Håper du kommer deg ovenpå igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUH! Godt å lese Gina...hvor lenge har du trent? hva trener du? Fortell fortell......

Ja det er litt små frustrerende, hvertfall jeg som ikke har trent så mye før og tenkte at dette gir kroppen et lite sjokk og da må jo ting skje! Men neida......... og da mister man fort litt motivasjon ja! Men vi får gi det en sjanse og ikke gi opp!!

Var å trente idag!!!! Good girl!!!:=) Nå skal jeg forsøke å ikke fokusere så mye på resultatene med det første, gi det et par uker til og skjer det ikke noe da, DA ....hehehehehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett jogget siden mai da :) Regner med at det blir litt forandringer når jeg får startet med styrketrening. Ellers er det vel en cm - her og en + der, men ikke mye forskjell å oppdrive! Men jeg merker stor forskjell i energinivå, puls og kondis. Er bare ikke lett å se det utenpå :) Men sånn er det vel når man ikke har noe særlig å ta av :ler:

Sååå flink du er! Det kan godt ta noen mnd også vet du, ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok...

Matfjas har vært på forretningsreise og har ikke vært særlig flink med kostholdet!!!!! Ikke altfor ille, men allikevel for mye!!!!

Jeg er hjemme igjen, idag, reisen medførte mer mat og en mindre trening i uken som var.

Imorgen venter ny trening!

Lurer litt på en ting...jeg er full av cellulitter på rumpe og lår..Dette er kanskje grunnen til at jeg har vondt også! Det er enormt masse, masssse massse hull her og der...Og det er virkelig ille!Lurer på hvordan jeg vil se ut når jeg er 60!! Da vil beina mine være det værste scenariet du kan tenke deg!!! Better shape up ja!!

Noen gode lår og rumpe øvelser folkens???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOIOIOIOI!!!

Matfjas sin oppdatering: Matfjas kan nesten ikke GÅ! Idag var treningen hard ja!!!!!!! Virkelig hard!! Bare noen timer etterpå, kan jeg kjenne at morgendagen byr på utfordringer i muskler og ledd! Au så støl jeg kommer til å bli! au så støl jeg allerede er!

Men - konklusjonen er: Noe er gjort alldeles riktig!!!! :)

Matfjas har forresten bestilt 30 days hofter og lår! så får vi se hva slags resultater dette gir ved siden av trening og et sunt kosthold!

Dessuten er eplecider og grønn te innkjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære Dagbok! :)

I går ble det tidlig kvelden på meg, var rett og slett utslitt - men jammen var det godt! våknet klokken 4 i natt og var veldig uthvilt allerede da.

Er oppe og ikke gråter nå, tirsdag og uken er godt igang!

Jeg tror nok jeg har fått en strekk i den ene hofta! Ikke en stølhetsfølelse, men strekk. Ganske AU! Men det får man overleve:)

Ellers tok jeg kraftig med sit ups i går og det kjenner jeg når jeg hoster og ler! Hehe....

I dag har jeg forsøkt noe nytt, kuttet ut rushet av frokost på hjemmefronten før jobb...Hiver alltid i meg to stk brødskiver før jeg drar på jobb om morningen og det er sjeldent godt! Idag dro jeg innom butikken, rasket med meg en boks med havregrøt og tilsatte vann! Faktisk ikke ille! Den er akkurat fortært! Det må jo være et sunt alternativ som metter lenge?? Gjenstår å se..... Var hvertfall ikke så ille som jeg trodde, hadde forventet tapetlim hehehehe.... Var godt! Må være bedre enn brød? Kanskje det er brødet som gjør magen min så oppblåst?

Venter fortsatt på 30 days tablettene min skal komme i posten..Gleder meg! Det gir motivasjon ja!

Idag er jeg bedt ut på middag på Peppes av alle steder..Ikke akkurat fristende å trykke i seg pizza, men...

Trening imorgen igjen, men den blir litt kinkig...Skal nemlig ha noe greier på jobb som gjør at jeg må sitte lenegr, og dermed blir trening litt mer tiltak...Men skal gjøre et forsøk:)

Ønsker alle en riktig fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsdagen er over.....lårene mine skriker etter hjelp.....Tror faktisk det er strekk jeg...... Vondt som F i alle fall....

Kan man trene da? Planen er trening imorgen, men er det bra? anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, strekk høres ikke bra ut! Vet ikke helt hva som bør gjøres, men å bevege seg mye kan umulig være sunt... Håper det blir bra raskt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STREKK ELLER IKKE STREKK : BUKSENE PASSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STREKK ELLER IKKE STREKK : BUKSENE PASSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jippi:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

god morgen :)

Ja det var helt herlig!!! endelig! disse buksene fikk jeg jo ikke dratt over lårene engang sist gang jeg prøvde dem! nå er de helt oppe, med glidelås igjen!!!:=) Herlig!!!!!! De er på idag ja!!! En skikkelig god følelse!

Jeg har treningsdag, men oppstått et lite akutttilfelle som gjør at treningen utgår idag :( Men LOVER å trene litt hjemme i ettermiddag!!! :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :)

Ja det var helt herlig!!! endelig! disse buksene fikk jeg jo ikke dratt over lårene engang sist gang jeg prøvde dem! nå er de helt oppe, med glidelås igjen!!!:=) Herlig!!!!!! De er på idag ja!!! En skikkelig god følelse!

Jeg har treningsdag, men oppstått et lite akutttilfelle som gjør at treningen utgår idag :( Men LOVER å trene litt hjemme i ettermiddag!!! :=)

Husk å passe på å varme opp skikkelig, kanskje du får bukt med strekken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den strekker er der enda ja....Kjenner det!!!!!! Ble ikke trening idag og ser ut til å bare bli en denne uken! :( Men nå er huset vasket ned og shina opp og det ble et par øvelser på gulvet hjemme:) Bedre enn ikke noe...

Nå venter middagen og sofaen på meg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å la være å stresse, det tar den tiden det tar uansett :) Ikke ha dårlig samvittighet i alle fall, kos deg heller litt du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...