Gå til innhold

BareBea og LilleBea

BareBea

Anbefalte innlegg

takk andemor. :)

Men jeg har så dårlig samvittighet!! Jeg ringte jobben og det ble litt surmuling da jeg fortalte om to og en halv uke til.. og jeg har blitt fortalt at den ene etter den andre har nå vært på jobb til tross for litt svangerskapskvalme. Åhh jeg vil bare grave meg ned. Langt ned. :murvegg:

Det var jo ikke akuratt jeg som ba om sykemelding. Jeg spurte om jeg ikke kunne få jobbe litt.. men neida.. :kjefte:

Glemte jeg å si at her ble surtring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ble de sure på jobben din?! :hakeslepp: Det synes jeg rett og slett er dårlig gjort, altså! De kan jo ikke vite hvor ille kvalmen er for deg, uansett hvordan det har vært for andre gravide. Ærlig talt, dustefolk. :klaske:

Ikke bry deg om det, du gjør riktig i å høre på legen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken til oppførsel. Slapp av hjemme du med god samvittighet det er jo du å babyen din som er viktigst her! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei makan altså! Forferdelig uprofesjonelt av kollegaene dine å opptre på den måten! :rope:

Man er jo liksom ikke syk med vilje da, dessuten er det helt umulig å sammenligne svangerskap, hvor kvalm man er kan jo variere stort! Du får forsøke å gi bæng i de folka på jobben og slappe av som best du kan hjemme. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke ha dårlig samvittighet når man er dårlig! Da blir man bare verre!

Slapp av hjemme og ta livet med ro :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for tilbakemeldinger. Det er godt å ha KG støtte! :enig:

Imorgen må jeg på jobb til samtale pga sykemelding over 6 uker. Er heldigvis veldig hyggelig hun som ringte fra jobb idag, det er vel egentlig bare noen papirer jeg skal skrive under på siden det ikke er noe tilrettelegging de kan gjøre. Men lederen min skal være der imorgen også. Og hun er ikke ty altså. Blir så klart ekstra mye på henne nå som jeg er borte. Lurer egentlig litt på om hun greier å lire av seg noen fraser. Som om jeg ikke har dårlig nok samvittighet fra før av! :(

Syntes det har blitt mye negativt i forbindelse med graviditeten min. Veldig synd det har blitt slik. Håper det endrer seg snart! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra på jobb-møtet i morgen.

Så fort du får bukt med kvalmen så er du jo tilbake på jobben (forhåpentligvis). Krysser iallfall fingrene for at du slipper fler sykmeldinger nå!

Sånn at du kan glede deg litt over underet over å være gravid - og ikke ha dårlig samvittighet for at du er dårlig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, lei situasjon. Du får bare bite tenna sammen og tenke på deg selv og nurket først og fremst. Lykke til på møtet! :klemmer:

PS. Er det ikke fantastisk at våre små spirer nå er forfremmet til fostere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbmøte gikk heldigvis bra, fikk dårlig samvittighet men det visste jeg egentlig på forhånd.. er ekspert til å få dårlig samvittighet!

Nå skal jeg lade opp i to uker så er jeg klar for jobb!!

Ja Mary Poppins, er det ikke fantastisk at det faktisk er fostre vi bærer på!! :rodmer: og idag runder vi jo 11 uker! En liten :danser: for den!!

Har laget brownies, riktignok ferdigpose men sjokolagesuget tok overhånd. :kokk: bra det er fredag da hvertfall! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt utrolig at folk blir sure. Kan jo ikke for at man ikke er bra liksom.. Dessverre er det mange sære arbeidsplasser rundtomkring..

11 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at møtet gikk fint :) Slapp godt av og prøv å bli bedre du nå! :klem:

Ja, godt å ha det unnagjort hvertfall.

Nå er det full avslapping som gjelder :)

Synes det er helt utrolig at folk blir sure. Kan jo ikke for at man ikke er bra liksom.. Dessverre er det mange sære arbeidsplasser rundtomkring..

11 uker :hoppe:

Ja, jeg kunne vel ha sagt på forhånd hvem som kom til å surmule. Hun har hatt mye ekstra å gjøre nå pga jeg var borte da. Men jeg må prøve å ikke bry meg om det! :)

11 uker :hoppendeglad:

Snart er første milepæl nådd!

Håper du nyter lørdagen!

:klemmer:

12 uker nærmer seg med stormskritt!! :)

Men tror alikevel ikke jeg vil offentliggjøre det for gud og enhvermann da. Har lest litt for mange som mister i uke 13, er det tilfelle eller?? :question:

Lørdagen var helt super, satser på at søndagen også blir like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin søndag Bea! :sol:

Takk for det, søndagen var helt topp :)

Mandag igjen idag og ny uke og nye muligheter.. hva skal jeg finne på idag da mon tro? Blir lange dager dette. Og to hele uker igjen med sykemelding. Det er for kjedelig å ligge på sofaen og se på tv hele dagen og jeg er for slapp til å gjøre noe sånn veldig omfattende. :sukk: men litt husarbeid skal jeg hvertfall få til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: God morgen!

Kjekt med KG da :fnise: Det kan iallfall ta nok av tiden... Nå var det en stund siden jeg hadde oppdatert meg rundt omkring, og da tar det tid.

Håper du får en fin uke og får samlet energi til å fortsette rugingen!

Nå skal jeg ha klesvaskmaraton her :fnise:

:husarbeid: :husarbeid: :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lange dager dette. Og to hele uker igjen med sykemelding. Det er for kjedelig å ligge på sofaen og se på tv hele dagen og jeg er for slapp til å gjøre noe sånn veldig omfattende. :sukk:

Kjenner meg i dette, det blir lange dager på sofaen... Samtidig er det jo det eneste man orker :daane: For et liv :fnise: Finn deg en tv-serie å se på, kanskje? Det er jo bra at du er såpass i form at du klarer å kjede deg, da er du sikkert på bedringens veg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: God morgen!

Kjekt med KG da :fnise: Det kan iallfall ta nok av tiden... Nå var det en stund siden jeg hadde oppdatert meg rundt omkring, og da tar det tid.

Håper du får en fin uke og får samlet energi til å fortsette rugingen!

Nå skal jeg ha klesvaskmaraton her :fnise:

:husarbeid: :husarbeid: :husarbeid:

jeg som har så god til får oppdatert meg på KG titt og ofte! :)

Men ja, KG er en fin ting og det tar masse tid!! :fnise:

Kjenner meg i dette, det blir lange dager på sofaen... Samtidig er det jo det eneste man orker :daane: For et liv :fnise: Finn deg en tv-serie å se på, kanskje? Det er jo bra at du er såpass i form at du klarer å kjede deg, da er du sikkert på bedringens veg. :)

jeg er egentlig i bedre form enn at jeg trenger å ligge på sofaen. Ikke noe omfattende, men noe midt imellom liksom :fnise: jeg er vel egentlig dritt lei av å ligge på sofaen. Men idag er det surt og kaldt her og jeg er skikkelig frysepinne så jeg krøllet meg under teppet på sofaen og så på alpint. Men da sovnet jeg så klart... bare det ikke går ut over nattesøvnen. Sover så utrolig dårlig for tiden selv om jeg er trøtt!! :sovne:

Er en befrielse når mannen reiser på jobb om morran så det blir litt roi huset. Da sover jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne at du blir litt lei av sofaen nå som du føler deg litt bedre. Tror jeg hadde bakt kaker og horn, og strikket babyklær og lest bøker hvis jeg hadde gått hjemme med sånn under middels energi.

Håper du får en fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...