Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Man preges av egne erfaringer, er du ikke enig? Når en gjentagende hendelse er ubehagelig, vil man ikke da gjøre sitt for å komme unne denne igjen? Derfor synes jeg fortiden også er en faktor som beskriver folk den dag i dag.

Så alle kvinner som har hatt sex i et annet land er billige? Ubehagelige opplevelser kan selvsagt sette spor, men man er passe tett om man tror at alt og alle er på samme måte. Frykt kalles det, og det kan være urolig hemmende og særdeles lite attraktivt på det motsatte kjønn.

Det er mange menn som slår kvinner, jeg går ikke rundt og generaliserer alle menn som voldsmenn av den grunn. Capiche?

At vi nordmenn liksom er litt løsere enn Franskmenn legger jeg meg ikke så mye opp i. De fleste har et sunt og fint forhold til seksualitet, og om man har hatt 5,10 eller 20 sexpartnere det stiller ikke jeg meg som dommer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mente selvsagt noen menn :)

Det er faktisk litt flere kvinner som slår menn enn menn som slår kvinner. Sjekk SSB for statistikken som dokumenterer det. Det er forøvrig et funn som går igjen i de fleste land i den vestlige verden. Dagbladets magasinet hadde nylig en lengre artikkel om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt norske menn omtale kvinner på nedsettende måter også

Og jeg hører norske kvinner daglig snakker dritt om norske menn, så hva oppnår vi med denne runddansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syntes det er trist med folk som frykter kvinners seksualitet på en slik måte at man demoniserer noe som strengt tatt ikke er et problem for de aller, aller fleste.

Frykter kvinners seksualitet? Er det kvinners seksualitet å fly med alle og enhver? Beklager, da har jeg misforstått litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt flere kvinner som slår menn enn menn som slår kvinner. Sjekk SSB for statistikken som dokumenterer det. Det er forøvrig et funn som går igjen i de fleste land i den vestlige verden. Dagbladets magasinet hadde nylig en lengre artikkel om dette.

Jeg har heller ikke påstatt at ikke kvinner slår, eller hvilket kjønn som slår mest!

Det er fullt ut mulig du har rett, men det betyr ingen verdens ting for mitt argument.

Poenget her er at få kvinner griner over en manns libido og fortid, men fryktelig mange menn ønsker å være Marco Polo når det kommer til kvinners underliv. Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk litt flere kvinner som slår menn enn menn som slår kvinner. Sjekk SSB for statistikken som dokumenterer det. Det er forøvrig et funn som går igjen i de fleste land i den vestlige verden. Dagbladets magasinet hadde nylig en lengre artikkel om dette.

Men menn er vel fortsatt sterkere eller hva?

Så man kan vel si at ett slag fra en mann tilsvarer ti fra en kvinne..

Forøvrig synes jeg det er helt bak mål å komme med slik...når det beviselig er flest menn som dreper kvinner. Rett og slett et hån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Og jeg hører norske kvinner daglig snakker dritt om norske menn, så hva oppnår vi med denne runddansen?

Herreguuud fikk du med deg poenget mitt? Du driver å sier at bare tyrkiske mann behandler kvinner respektløst. Jeg prøvde å motbevise påstanden med at mange norske menn ikke er noe bedre enn tyrkiske, og så svarer du noe som ikke var poenget med diskusjonen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykter kvinners seksualitet? Er det kvinners seksualitet å fly med alle og enhver? Beklager, da har jeg misforstått litt...

Hvem snakker om alle og enhver? Snittet til norske kvinner ligger rundt 10 partnere, alle og enhver???????? Hvis meg håndfast bevis på at norske kvinner er billige, så kan vi prates.

Gi meg bevis på at norske kvinner har gjort seg fortjent til stempelet billig, utover det at de har utsatt deg for en ubehagelig opplevelse i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle kvinner som har hatt sex i et annet land er billige? Ubehagelige opplevelser kan selvsagt sette spor, men man er passe tett om man tror at alt og alle er på samme måte. Frykt kalles det, og det kan være urolig hemmende og særdeles lite attraktivt på det motsatte kjønn.

Det er mange menn som slår kvinner, jeg går ikke rundt og generaliserer alle menn som voldsmenn av den grunn. Capiche?

At vi nordmenn liksom er litt løsere enn Franskmenn legger jeg meg ikke så mye opp i. De fleste har et sunt og fint forhold til seksualitet, og om man har hatt 5,10 eller 20 sexpartnere det stiller ikke jeg meg som dommer over.

Du er flink til å tillegge folk meninger, det skal du ha. Det blir billige poenger av slikt. Slikt er heller ikke særlig attraktivt. Uavhengig kjønn. Jeg har ikke nevnt ett sted at kvinner som har sex i et annet land er billige. Alt jeg sier er at jeg blir skeptisk og ekstra påpasselig når det kommer til kvinner som har hatt mange partnere, og som jeg vurderer et forhold med. Etter min erfaring er det langt større sjanse for utroskap dersom partner har hatt mange partnere, da velger jeg å handle ut i fra det også.

Jeg synes det blir litt dumt å prøve å trekke en debatt om sex over på vold... capisci...?

De fleste nordmenn har jo ikke et sunt forhold til seksualitet viser jo alle tall. Vi er verdensenere på kjønnssykdomstoppen og vi er helt der oppe når det gjelder ONS også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud fikk du med deg poenget mitt? Du driver å sier at bare tyrkiske mann behandler kvinner respektløst. Jeg prøvde å motbevise påstanden med at mange norske menn ikke er noe bedre enn tyrkiske, og så svarer du noe som ikke var poenget med diskusjonen i det hele tatt.

Jeg svarte på en kommentar om hva norske kvinner mente om disse strandløvene. Så får du dette til å se ut som jeg har sagt at bare tyrkiske menn behandler kvinner respektløst. Det er lov til å sette seg inn i debatten før man fyrer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petrus Romanus
Persefone måtte derfor være i underverdenen i en måned i året for hvert frø hun hadde spist, og hver gang hun befant seg i underverdenen, lot ikke Demeter noe gro, og dermed begynte vinteren.

Hmm... rare de derre grekerene :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem snakker om alle og enhver? Snittet til norske kvinner ligger rundt 10 partnere, alle og enhver???????? Hvis meg håndfast bevis på at norske kvinner er billige, så kan vi prates.

Gi meg bevis på at norske kvinner har gjort seg fortjent til stempelet billig, utover det at de har utsatt deg for en ubehagelig opplevelse i livet.

Det er heller ikke jeg som har stemplet norske kvinner billige. Det er det disse lokale sydenheltene som har gjort for meg. For min del kan kvinner gjøre akkurat som de vil, og jeg dømmer ikke hva andre driver med, men når jeg skal ha meg partner, teller faktisk antallet. Har jenta hatt veldig mange, er hun langt mindre interessant i mine øyne. Slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er heller ikke jeg som har stemplet norske kvinner billige. Det er det disse lokale sydenheltene som har gjort for meg. For min del kan kvinner gjøre akkurat som de vil, og jeg dømmer ikke hva andre driver med, men når jeg skal ha meg partner, teller faktisk antallet. Har jenta hatt veldig mange, er hun langt mindre interessant i mine øyne. Slik er det bare.

Da er ikke du et hakk bedre enn de der såkalte sydenheltene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jeg svarte på en kommentar om hva norske kvinner mente om disse strandløvene. Så får du dette til å se ut som jeg har sagt at bare tyrkiske menn behandler kvinner respektløst. Det er lov til å sette seg inn i debatten før man fyrer av...

Men du la svaret ditt under mitt innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er ikke du et hakk bedre enn de der såkalte sydenheltene

Fordi jeg ønsker å inngå et trygt og godt forhold med ei jente, i stedet for å bare pule dem og kaste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du la svaret ditt under mitt innlegg

Poenget er uansett at disse lokale strandløvene jeg møtte i forbindelse med jobben, hadde et ekstremt slett syn på skandinaviske kvinner. MERK: de lokale strandløvene er IKKE hele den tyrkiske befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...