Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Bianca28

Løse jenter og gutter har en tendens til å ha et rykte på seg. Og det er nok av de som gledelig forteller om sexlivet sitt. Ser jo hvor mange her inne som skryter av å ha ligget med både 50 og 100 personer.

Er ikke alle som liker å skryte på seg nei, og noen rykter er basert på baksnakking og drittslenging og rykter som er startet av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke alle som liker å skryte på seg nei, og noen rykter er basert på baksnakking og drittslenging og rykter som er startet av andre.

Det er jeg fullt klar over, men nå begynner du å vike ganske mye fra det du opprinnelige kommenterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er jeg fullt klar over, men nå begynner du å vike ganske mye fra det du opprinnelige kommenterte.

Mulig det, men måtte bare påpeke hvor dumt det er å forhåndsdømme folk i valg av partner. Går ikke på preferanser men på fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Velger man bort en person fordi den personen har hatt et for utagerende sexliv så går det på preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Ikke nødvendigvis. Velger man bort en person fordi den personen har hatt et for utagerende sexliv så går det på preferanser.

Men hvor mye som er for mye er jo relativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske kvinner er rent statistisk sett mer velutdannede, har hatt en bedre oppvekst, er mer pengesterke, har flere velværetilbud tilgjengelig enn tyrkiske kvinner m.m.

Reality check: tyrkiske kvinner har flust med velvære-og skjønnhetstilbud overalt - som de i motsetning til norske kvinner benytter seg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Reality check: tyrkiske kvinner har flust med velvære-og skjønnhetstilbud overalt - som de i motsetning til norske kvinner benytter seg av...

skjønnhetstilbud so NORSKE kvinner har råd til men ikke tyrkerne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sex med lokale gutter i syden, eller tyrkia til tross for flere ferieturer i de distriktene, men skulle jeg plutselig få lyst til det en gang så gidder jeg ikke å la være fordi om Cuckold ikke får seg noe med de tyrkiske damene.

Er det greia med denne tråden, at du ikke får noe av tyrkiske damer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser til betydelig mer kunnskap enn deg om cuckolding-temaet i tilegg. Mine innlegg sammenfaller faktisk med virkeligheten, noe jeg har vist utallige ganger på forumet. Snakker om autoritetskonflikt... :roll:

"Sammenfaller med virkeligheten"? Langt i fra.... :nei:

Hva er en "bull"?

Mener du at du har så gode teorier om cuckolding - som hva/hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Er det greia med denne tråden, at du ikke får noe av tyrkiske damer??

Jeg tror han syns det er kjipt at damer reiser til syden for å ha sex med andre menn for da får han ikke muligheten til å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønnhetstilbud so NORSKE kvinner har råd til men ikke tyrkerne selv.

Jo da, de finns i alle prisklasser og selv for de fattigste har kvinnene i familien og blant venner tradisjoner for å gjøre alt de kan for kvinnelig skjønnhet! Mye mer enn hos de norske bondekvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jo da, de finns i alle prisklasser og selv for de fattigste har kvinnene i familien og blant venner tradisjoner for å gjøre alt de kan for kvinnelig skjønnhet! Mye mer enn hos de norske bondekvinnene.

ja for det er jo det samme som å gå på spa liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja for det er jo det samme som å gå på spa liksom...

Absolutt. Effektene blir de samme. I Tyrkia er ikke SPA nødvendigvis noe eksklusivt, det er noe som mange familier praktiserer som best de kan på lokale steder eller i hjemmene.

Kvinnelig skjønnhetstriks og råd om velvære går i arv fra generasjon til generasjon, og selv lite bemidlede kvinner kan sine triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Absolutt. Effektene blir de samme. I Tyrkia er ikke SPA nødvendigvis noe eksklusivt, det er noe som mange familier praktiserer som best de kan på lokale steder eller i hjemmene.

Kvinnelig skjønnhetstriks og råd om velvære går i arv fra generasjon til generasjon, og selv lite bemidlede kvinner kan sine triks.

Suk som mann skjønner du ikke at det ikke bare er effekten som er viktig med spa. men å føle at man blir dullet med på et fint og eksklusivt sted. Dette er sånn som du lille venn ikke forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør Lars Vaular om hans syns menn er mer pågående mot menn kvinner enn kvinner mot menn.

Fikset ;)

"Sammenfaller med virkeligheten"?

mhm...

Hva er en "bull"?

les og studer ^_^

Derfor argumenterer du mot en stråmann. At det finnes kjendismenn som har det nesten like lett på sexrelasjonsmarkedet som de aller mest attraktive jentene endrer ikke at menn stiller svakere på sexrelasjonsmarkedet som gruppe.

Hvorfor tror du noen stiller svakere på sexrelasjonsmarkedet pga kjønnsorganet?

Eller misforstår jeg nå?

Og glem fullstendig kjendistatusen på kvinner og menn. Jeg ga deg bare eksempler.

Du må også underbygge påstanden om at menn statistisk er betydelig mer ivrig på tilfeldig sex enn kvinner. Er det vitenskaplige holdepunkter for det?

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikset ;)

Hvorfor tror du noen stiller svakere på sexrelasjonsmarkedet pga kjønnsorganet?

Eller misforstår jeg nå?

Og glem fullstendig kjendistatusen på kvinner og menn. Jeg ga deg bare eksempler.

Du må også underbygge påstanden om at menn statistisk er betydelig mer ivrig på tilfeldig sex enn kvinner. Er det vitenskaplige holdepunkter for det?

Hvis du hadde begynt å lese innleggene mine ville du aldri ha spurt om det. Jeg gjentar:

På byen er det de kjekkeste guttene som går på rundgang. Jentene er jevnt over mindre ivrige og drar som regel heller hjem alene hvis de ikke finner en som virkelig gjør inntrykk.

http://www.kk.no/820327/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex

Debatt om temaet på KG:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=459450

Artikkelen i KK viser jo nettopp til en vitenskapelig undersøkelse som viser at menn er mindre kresne på byen:

http://www.kk.no/820327/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex

http://www.sciencedaily.com/releases/2009/08/090811080749.htm

http://www.springerlink.com/content/6v6203863x287255/

http://www.news-medical.net/news/20090811/Only-the-best-looking-men-tempt-women-into-casual-sex.aspx

Men dette er ikke tema for tråden, ikke engang et bitema, så jeg ønsker ikke at dette temaet skal avspore hele debatten. Så tro hva du vil, jeg har ikke til hensikt å kaste bort timer på å forsøke å overbevise deg.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjeiper: Da er det nok noen her som vil tolke det som at du må være spesielt uattraktiv rent personlig, for det kan jo ikke tenkes at slike ting henger sammen med kjønn, at det ene kjønn er ivrigere og mer pågående enn det andre.

Jeg nei? Tvert i mot, jeg er så slem at jeg får pult hvem jeg vil. Men jeg puler bare tyrkere for å irritere deg.

Eller hva mente du egentlig med det innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjeiper: Da er det nok noen her som vil tolke det som at du må være spesielt uattraktiv rent personlig, for det kan jo ikke tenkes at slike ting henger sammen med kjønn, at det ene kjønn er ivrigere og mer pågående enn det andre.

Jeg nei? Tvert i mot, jeg er så slem at jeg får pult hvem jeg vil. Men jeg puler bare tyrkere for å irritere deg.

Eller hva mente du egentlig med det innlegget?

En ørliten misforståelse, det var ikke deg jeg svarte her. Hvis du går tilbake ser du at det nettopp pågikk en parallell debatt (som ikke er del av tema for tråden og som vi derfor godt kan la ligge) om hvorvidt menn og kvinner stiller helt likt på sexrelasjonsmarkedet. Kontrasten mellom ditt innlegg og det jeg svarte på var såpass stor at jeg synes det passet å kommentere det. Som del av denne parallelle debatten.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...