Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Du mener at jenter er horer bare fordi de ikke bare har ligget med en mann i hele sitt liv

Jeg har aldri sagt det. Og om du mener Stefan, så kan jeg ikke se at han heller har sagt det. Slik jeg tolker innlegget til Stefan, så foretrekker han at partneren ikke har så mange tidligere sexpartnere. Og det må man da kunne respektere? Ingen er like, folk må få like hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nå det er litt trist med at man må dra til et annet land for å slå seg løs jeg da...

Ja, det er det gjerne.-

-kvinnecowboyene (feministsvin, ofte kommunister) får drive veldig mye organisert mannsshat og "helte"virksomhet for å få stimulert libidoet sitt og kontrollert adferd på mennesker, ...så lystne menn tviholder ofte på å gi komplimenter og seksuell oppmerksomhet til kvinner i frykt for å stemples.

Et faktum som Cuckold ignorerer er sydenguttenes seksuelle tilgang til de lokale jentene. Jeg vil påstå at de vil møte represalier om de er like yppige som på norgesjentene. Hvorfor er det slik er kanskje ett bedre spørsmål, og som du påpeker. Det er litt trist. :kgbaby:

Det å holde mennesker til en annen standard pga kjønnsorganet er også trist.

Kanskje norske menn går enda mere blindt av skaftet (pupp, hud, sminke, score) enn sydenjentene? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at jenter er horer bare fordi de ikke bare har ligget med en mann i hele sitt liv

Er det meg du mener nå? Kan du vise meg hvor jeg har skrevet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det inntrykket fra? Tror du at majoriteten av norske kvinner reiser til syden for å spre beina for alle og enhver?

Tror du majoriteten av norske kvinner mangler dømmekraft og sunn fornuft?

Tror nok de aller fleste kvinner som leser denne tråden ikke kjenner seg igjen!

Mange er kultiverte mennesker som overhodet ikek tenker i disse baner. Kjønnssykdommer, kresenhet innenfor type menn, forkjærlighet for norske menn og en "er på besøk"-holdning preger nok de aller fleste damer som reiser til "syden", tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det gjerne.-

-kvinnecowboyene (feministsvin, ofte kommunister) får drive veldig mye organisert mannsshat og "helte"virksomhet for å få stimulert libidoet sitt og kontrollert adferd på mennesker, ...så lystne menn tviholder ofte på å gi komplimenter og seksuell oppmerksomhet til kvinner i frykt for å stemples.

Et faktum som Cuckold ignorerer er sydenguttenes seksuelle tilgang til de lokale jentene. Jeg vil påstå at de vil møte represalier om de er like yppige som på norgesjentene. Hvorfor er det slik er kanskje ett bedre spørsmål, og som du påpeker. Det er litt trist. :kgbaby:

Det å holde mennesker til en annen standard pga kjønnsorganet er også trist.

Kanskje norske menn går enda mere blindt av skaftet (pupp, hud, sminke, score) enn sydenjentene? :goodbye:

Det er klart feminismen har satt sine spor her i Norge, både positivt og negativt. Det negative er noe av det du nevner. Jeg er for eksempel forsiktig med å åpne døra for kvinner, da jeg flere ganger har opplevd stygge blikk, og kommentarer ala: "Det klarer jeg da utmerket selv!"...

De lokale skjønnhetene ble kurtisert i hopetall også av disse strandløvene, men det var sterk motstand de fikk, for disse lokale skjønnhetene la seg ikke ned kun etter noen få dater. Her måtte det sterkere lut til. Og hadde mennene først fått et rykte på seg som "turistelsker" ville han ha enda vanskeligere for å slippe til. Jeg synes det i og for seg er greit med denne skepsismen de lokale skjønnhetene utviste. Spesielt med tanke på hva norske turister kan finne på å "importere" ettersom vi ligger skyhøyt på kjønnssykdomstoppen.

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med den siste setningen. Det er da naturlig at norske menn går mer av skaftet over litt pupp enn sydenjentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et faktum som Cuckold ignorerer er sydenguttenes seksuelle tilgang til de lokale jentene. Jeg vil påstå at de vil møte represalier om de er like yppige som på norgesjentene. Hvorfor er det slik er kanskje ett bedre spørsmål, og som du påpeker. Det er litt trist. :kgbaby:

Det skal godt gjøres å ha gått glipp av mitt poeng, nemlig at skandinaviske jenter faktisk bidrar til å befeste den mannsjåvinistiske kulturen i sør ved at de søreuropeiske guttene slipper å ta konsekvensen av sine egne holdninger. La meg sitere fra et tidligere innlegg:

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For de får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lokale skjønnhetene ble kurtisert i hopetall også av disse strandløvene, men det var sterk motstand de fikk, for disse lokale skjønnhetene la seg ikke ned kun etter noen få dater.

Stiller de lokale skjønnhetene sosialt sett likt med mennene?

Det har litt å si det.

Norske kvinner er rent statistisk sett mer velutdannede, har hatt en bedre oppvekst, er mer pengesterke, har flere velværetilbud tilgjengelig enn tyrkiske kvinner m.m. I mannsjåvinistiske kulturer så vil norske kvinner være mennenes likemenn (og overmenn for den saks skyld) og da inneha mer makt, IE mer selvråderett og mer rett til sosialt uakseptabel adferd.

Så i denne kulturen kan det få visse konsekvenser for kvinnene (og mennene) å pule dem de vil, når de vil, innenfor egen gruppe. Kvinnene blir offer for et konformitetstyranni og sterke, oppegående og selvstendige norske jenter = horer i dems verden. We care... :filer:

Det andre som jeg påpekte tidligere-

-hvor seksuellt attraktive er disse kvinnene overfor norske og tyrkiske menn når det er norske kvinner til stede?

Viktige nøkkelopplysninger å ta med før man ressonerer.

Linken min tidligere i tråden kommer med en del tankevekkere ;)

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med den siste setningen. Det er da naturlig at norske menn går mer av skaftet over litt pupp enn sydenjentene?

Dere er så snille med hvilkensomhelstjente selv om de byr seg. ;)

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres å ha gått glipp av mitt poeng, nemlig at skandinaviske jenter faktisk bidrar til å befeste den mannsjåvinistiske kulturen i sør ved at de søreuropeiske guttene slipper å ta konsekvensen av sine egne holdninger. La meg sitere fra et tidligere innlegg:

En annen ting er jo at de nordiske damene bidrar til at det blir veldig mye mere utroskap i disse landene. Hvis det kom en haug med latinske damer hit og pulte rundt et par uker før de dro rett hjem igjen, og vi hadde tilgang på slike villige damer hele året, da ville mannlig norsk utroskap føket til himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er jo at de nordiske damene bidrar til at det blir veldig mye mere utroskap i disse landene. Hvis det kom en haug med latinske damer hit og pulte rundt et par uker før de dro rett hjem igjen, og vi hadde tilgang på slike villige damer hele året, da ville mannlig norsk utroskap føket til himmelen.

De "villige" damene som reiser sydover bor jo faktisk i Norge det meste av tiden da, så da har vi tilgang på disse det meste av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "villige" damene som reiser sydover bor jo faktisk i Norge det meste av tiden da, så da har vi tilgang på disse det meste av året.

JO, men de er langt mere villige når de er på ferie og kan ha seg med få eller ingen konsekvenser for ryktet sitt. Den gjennomsnittlige norske kvinnens anntal nye partnere i snitt per uke i syden er vanvittig mye høyere enn snittet for anntall nye partnere per uke her hjemme. Det kan da umulig være særlig vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri syntes at de lokale er tiltrekkende og heller ingen av mine venninner. Skal ærlig innrømme at jeg har hatt sommerflørt med skandinaviske, men alle har jo sine preferanser. Kommer aldri til å dra på chartertur til Tyrkia.. Har vært over på en dagstur fra Hellas og det er den verste opplevelsen jeg har hatt i forhold til lokale menn.. De hoier prøver å ta på deg, og to steder vi var innom hadde mennene bak disken stå... Da tenker jeg hva i helvete.. tror de at de får me seg noen inn i bakrommet?!.. Jeg synes da synd på de unge, naive 18 år gamle jentene som kanskje drar på sydentur for første gang... Jeg har reist verden rundt og har ikke vært borti denne type oppmerksomhet noen andre steder. Heller ikke der kvinnesynet er helt annerledes enn vårt.. Men så er det dette med å ha respekt for andres kultur også og der nordeuropere kommer slentrende i en bikinitopp og skjørt.. Det er faktisk lov og ha på seg en topp også enn å gå rundt halvnakne i disse landene hvor en del jenter dekker seg godt til!

Og dessverre er det ikke alltid denne såkalte sexen fra lokale er helt frivillig heller.. og når jentene er så fulle at de knapt kan stå på beina da får man virkelig håpe at venner tar grep og ikke disse småjentene blir utnyttet til det fulle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart feminismen har satt sine spor her i Norge, både positivt og negativt. Det negative er noe av det du nevner. Jeg er for eksempel forsiktig med å åpne døra for kvinner, da jeg flere ganger har opplevd stygge blikk, og kommentarer ala: "Det klarer jeg da utmerket selv!"...

Gus, så kjipe kvinner du har vært borte i da, mann!

Har bare erfaring med søte, feminine kvinner som sier "takk" og smiler jeg ;-) Kanskje jeg er i byen, mens du er på landet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke der kvinnesynet er helt annerledes enn vårt.. Men så er det dette med å ha respekt for andres kultur også og der nordeuropere kommer slentrende i en bikinitopp og skjørt.. Det er faktisk lov og ha på seg en topp også enn å gå rundt halvnakne i disse landene hvor en del jenter dekker seg godt til!

LOL!! Aldri i livet om jeg respekter kvinnesynet dems.

De får bare tåle å miste turismen om de ikke tåler at vi ikke dekker oss til.

Vi kunne jo dekke til øynene på mennene om det blir problemer med litt hud? :filer:

skandinaviske jenter faktisk bidrar til å befeste den mannsjåvinistiske kulturen i sør ved at de søreuropeiske guttene slipper å ta konsekvensen av sine egne holdninger.

Ikke unge norske jenter på sydenferie sitt ansvar, snakk om sanksjon ;p

For det andre, strandløvene blir like mye brukt og er like mye seksualobjekt.

Vi er egentlig priviligierte jenter, sånn på verdensbasis.

Her på berget er kvinnen sin egen frue og mannen sin egen herre.

Men ok:

Kan disse mennene være offer selv?

Hvilke holdninger spesifikt? At jenter som puler hvem de vil når de vil = horer i noen sine øyne er ikke noe å bry seg med. ...ok, det burde det reageres imot også må vi håne disse "mennene" tilbake.

Hvilke konsekvenser burde disse guttene møte?

LOL@ Norsk fittesanksjon - antydningen :ler:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal godt gjøres å ha gått glipp av mitt poeng, nemlig at skandinaviske jenter faktisk bidrar til å befeste den mannsjåvinistiske kulturen i sør ved at de søreuropeiske guttene slipper å ta konsekvensen av sine egne holdninger. La meg sitere fra et tidligere innlegg:

Ikke unge norske jenter på sydenferie sitt ansvar, snakk om sanksjon ;p

For det andre, strandløvene blir like mye brukt og er like mye seksualobjekt.

Vi er egentlig priviligierte jenter, sånn på verdensbasis.

Her på berget er kvinnen sin egen frue og mannen sin egen herre.

Men ok:

Kan disse mennene være offer selv?

Hvilke holdninger spesifikt? At jenter som puler hvem de vil når de vil = horer i noen sine øyne er ikke noe å bry seg med. ...ok, det burde det reageres imot også må vi håne disse "mennene" tilbake.

Hvilke konsekvenser burde disse guttene møte?

LOL@ Norsk fittesanksjon - antydningen :ler:

De konsekvenser jeg beskrev i det innlegget du svarte på: At de ikke fikk den samme tilgang på tilfeldig sex som menn fra kulturer der man ikke i samme grad dømmer seksuelt aktive jenter som horer. Med andre ord at jentene i Sør-Europa ikke ble alene om å betale prisen for at den gammeldagse hore/madonna-tankegangen holdes i hevd.

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For de får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER jo IKKE seksuell kvinnefrigjøring her i landet!

Det er ytterst FÅ menn som likestiller kvinner og menn seksuellt...!

Bare denne tråden er et bevis på at kvinner utfolder seg seksuellt er overhodet ikke akseptert!

De eneste menn jeg har respekt for i denne sammenheng er de som også selv har få seksualpartnere, og som bevisst velger bort ONS eller sex uten følelser... uansett hvor fristende det skulle være! DA snakker vi om en moderne mann med et reflektert og modent sinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER jo IKKE seksuell kvinnefrigjøring her i landet!

Det er ytterst FÅ menn som likestiller kvinner og menn seksuellt...!

Bare denne tråden er et bevis på at kvinner utfolder seg seksuellt er overhodet ikke akseptert!

De eneste menn jeg har respekt for i denne sammenheng er de som også selv har få seksualpartnere, og som bevisst velger bort ONS eller sex uten følelser... uansett hvor fristende det skulle være! DA snakker vi om en moderne mann med et reflektert og modent sinn!

La gå, hore/madonna-tankegangen er ikke helt død her heller, men det er ingen tvil om at det er stor forskjell på Nord- og Sør-Europa. Og jeg har i hvert fall ikke problemer med at skandinaviske jenter har et aktivt seksualliv. Derfor handler denne tråden om hvorfor så mange skandinaviske jenter har sex med gutter fra mer kvinnefiendtlige samfunn til tross for at de blir sett ned på, ikke hvorfor de går ut på byen og morer seg i Oslo eller Stockholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La gå, hore/madonna-tankegangen er ikke helt død her heller, men det er ingen tvil om at det er stor forskjell på Nord- og Sør-Europa. Og jeg har i hvert fall ikke problemer med at skandinaviske jenter har et aktivt seksualliv. Derfor handler denne tråden om hvorfor så mange skandinaviske jenter har sex med gutter fra mer kvinnefiendtlige samfunn til tross for at de blir sett ned på, ikke hvorfor de går ut på byen og morer seg i Oslo eller Stockholm.

Eneste forskjellen mellom nord og sør europa er at søreuropeiske menn gjør åpenlyst det alle norske menn har lyst til å gjøre og hvordan de vil ha ting.

Å påstå noe annet er politisk korrekt vås.

Problemet er at kvinner har større økonomisk frihet nå enn før og kan ta våre egne valg i mye større grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste forskjellen mellom nord og sør europa er at søreuropeiske menn gjør åpenlyst det alle norske menn har lyst til å gjøre og hvordan de vil ha ting.

Å påstå noe annet er politisk korrekt vås.

Problemet er at kvinner har større økonomisk frihet nå enn før og kan ta våre egne valg i mye større grad.

Hva er det søreuropeiske menn gjør åpenlyst da? Forakter seksuelt aktive jenter? Mitt inntrykk er at uærligheten dyrkes som en kunst nettopp i sydenguttenes kurtise. Det er jo egentlig likegyldig hva du tror, jeg vet jo veldig godt at mange av jentene jeg har pult helt fra ungdomsårene har hatt brødre og foreldre som ikke har gått av skaftet over at jentene hadde et aktivt seksualliv. Det kan altså ikke være noen tvil om at vi ser annerledes på det her i nord.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De konsekvenser jeg beskrev i det innlegget du svarte på: At de ikke fikk den samme tilgang på tilfeldig sex

Ok, så du oppfordrer til fittesanksjonering. :lillesky:

:natti:

Men vi kan jo uansett (lol) ikke vite om vi rammer rett, ofte er dette litt regisert.

Generalisere og dømme en hel etnisk gruppe... :nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette har jo ikke noe med preferanser å gjøre. Som jeg har gjentatt et par ganger før i denne tråden: Ydmykelsen går på å tilhøre en gruppe menn som må dele sine damer med en gruppe som holder sine damer for seg selv, altså at det er en skjevhet i utgangsposisjonen. Det hjelper ikke om mange søreuropeiske jenter liker gutter fra nord, de må legge bånd på seg på en helt annen måte enn de skandinaviske. Hvis det ikke var for denne skjevheten ville det vel vært helt uproblematisk om noen skandinaviske jenter skulle foretrekke søreuropeere, mens noen søreuropeiske jenter foretrekker skandinaver.

Og jeg skjønner ikke at det er noe å bli YDMYKET av, ta de damene du kan få, tenker jeg da, og ikke sutre over de du ikke får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...