Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Eneste forskjellen mellom nord og sør europa er at søreuropeiske menn gjør åpenlyst det alle norske menn har lyst til å gjøre og hvordan de vil ha ting.

Å påstå noe annet er politisk korrekt vås.

Problemet er at kvinner har større økonomisk frihet nå enn før og kan ta våre egne valg i mye større grad.

Øh :forvirra: , er du nå så sikker på det?

Kan like gjerne påstå at søreuropeiske menn gjør åpenlyst det mange norske kvinner ønsker at menn skal gjøre? I tillegg så mener du at kvinners økonomiske frihet medfører at behovet for å gjøre som søreuropeiske menn minsker da eller? :roll:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg skjønner ikke at det er noe å bli YDMYKET av, ta de damene du kan få, tenker jeg da, og ikke sutre over de du ikke får.

Hvis du leser det jeg har skrevet ser du at dette med ydmykelsen jeg kan føle ved at vi som nordeuropeiske gutter kommer så dårlig ut i den "kulturelle utvekslingen" med sør bare er et lite bitema. (Og dette har jeg også vært nødt til å gjenta. Igjen og igjen) Trådens tema er hvorfor så mange skandinaviske jenter velger å bruke sin frihet til å ligge med gutter som ser ned på dem. Og dermed befeste den kvinneundertrykkende kulturen i sør, ved at guttene i sør får i pose og sekk, får like god tilgang på tilfeldig sex som om de skulle ha kvittet seg med hore/madonna-tankegangen. Det er som om de skulle få en full velferdsstat uten å betale skatt. Det ville jo vært ufattelig dumt av dem å gi fra seg kontrollen over egne jenter så lenge de kan få alle fordelene ved kvinnefrigjøringen og likevel beholde fordelene ved det gamle systemet.

Ikke at jeg tror en debatt om dette på KG vil bety noen større endring i skandinaviske jenters sydenvaner, men hvis man bare skulle holde kjeft med mindre man var sikker på at det man sa ville medføre større endringer her i verden ville vi bare kunne stenge alle disse nettforaene. Og å kalle det sutring så snart man setter fingeren på et problem er litt for dumt. Det er et mye anvendt triks, en hersketeknikk vi klarer oss godt uten. Hvis du leser det jeg skriver forstår du at jeg ikke har noe problem med å "ta de damene jeg kan få" som du sier, likevel synes jeg dette temaet er verd en debatt.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Poenget her er at få kvinner griner over en manns libido og fortid, men fryktelig mange menn ønsker å være Marco Polo når det kommer til kvinners underliv. Hvorfor er det slik?

Det lurer jeg også på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hvis du leser det jeg har skrevet ser du at dette med ydmykelsen jeg kan føle ved at vi som nordeuropeiske gutter kommer så dårlig ut i den "kulturelle utvekslingen" med sør bare er et lite bitema. (Og dette har jeg også vært nødt til å gjenta. Igjen og igjen) Trådens tema er hvorfor så mange skandinaviske jenter velger å bruke sin frihet til å ligge med gutter som ser ned på dem. Og dermed befeste den kvinneundertrykkende kulturen i sør, ved at guttene i sør får i pose og sekk, får like god tilgang på tilfeldig sex som om de skulle ha kvittet seg med hore/madonna-tankegangen. Det er som om de skulle få en full velferdsstat uten å betale skatt. Det ville jo vært ufattelig dumt av dem å gi fra seg kontrollen over egne jenter så lenge de kan få alle fordelene ved kvinnefrigjøringen og likevel beholde fordelene ved det gamle systemet.

Ikke at jeg tror en debatt om dette på KG vil bety noen større endring i skandinaviske jenters sydenvaner, men hvis man bare skulle holde kjeft med mindre man var sikker på at det man sa ville medføre større endringer her i verden ville vi bare kunne stenge alle disse nettforaene. Og å kalle det sutring så snart man setter fingeren på et problem er litt for dumt. Det er et mye anvendt triks, en hersketeknikk vi klarer oss godt uten. Hvis du leser det jeg skriver forstår du at jeg ikke har noe problem med å "ta de damene jeg kan få" som du sier, likevel synes jeg dette temaet er verd en debatt.

Jeg sliter også litt med å forstå problemstillingen her, er dette virkelig kulturellt betinget?

Har søreuropeiske menn noe dårligere kvinnesyn enn nordeuropeiske?

Det finnes da flust med kvinner her hjemme som faller i klørne på mannsjåvinistiske menn, og det finnes også flust med kvinner som treffer gode, trygge, flotte menn når de reiser utenlands.

Hva er greia her?

Hvorfor opplever ikke jeg og flere av mine kompiser det slik, og hva er grunnen til at vi aldri har tenkt tanken en gang?

Det jeg hører aller mest om er kvinner som syntes søreuropeiske menn er slibrige og pågående, og ingen av de jentene jeg kjenner lar seg kurtisere av tigertanga, paraplydrink og plystring på gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

.... Trådens tema er hvorfor så mange skandinaviske jenter velger å bruke sin frihet til å ligge med gutter som ser ned på dem. Og dermed befeste den kvinneundertrykkende kulturen i sør, ved at guttene i sør får i pose og sekk, får like god tilgang på tilfeldig sex som om de skulle ha kvittet seg med hore/madonna-tankegangen. ......

Om dette er tilfelle så burde jo alle jenter og gutter med en viss seksualdrift være for kvinneundertrykking som du kaller det. Vinn-vinn for alle :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Om dette er tilfelle så burde jo alle jenter og gutter med en viss seksualdrift være for kvinneundertrykking som du kaller det. Vinn-vinn for alle :skratte:

:) burn sufragette city burn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også litt med å forstå problemstillingen her, er dette virkelig kulturellt betinget?

Har søreuropeiske menn noe dårligere kvinnesyn enn nordeuropeiske?

Det finnes da flust med kvinner her hjemme som faller i klørne på mannsjåvinistiske menn, og det finnes også flust med kvinner som treffer gode, trygge, flotte menn når de reiser utenlands.

Hva er greia her?

Hvorfor opplever ikke jeg og flere av mine kompiser det slik, og hva er grunnen til at vi aldri har tenkt tanken en gang?

Det jeg hører aller mest om er kvinner som syntes søreuropeiske menn er slibrige og pågående, og ingen av de jentene jeg kjenner lar seg kurtisere av tigertanga, paraplydrink og plystring på gata.

Er det forskjell på søreuropeeres og nordeuropeeres kvinnesyn? Ja, definitivt. Hore/madonna-tankegangen står mye sterkere i sør, og det må de søreuropeiske jentene forholde seg til. Derfor er det mye lettere å få sex med skandinaviske jenter, og det er selvsagt derfor en del skandinaviske jenter også får uønskede tilnærmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådens tema er hvorfor så mange skandinaviske jenter velger å bruke sin frihet til å ligge med gutter som ser ned på dem. Og dermed befeste den kvinneundertrykkende kulturen i sør, ved at guttene i sør får i pose og sekk, får like god tilgang på tilfeldig sex som om de skulle ha kvittet seg med hore/madonna-tankegangen.

Om dette er tilfelle så burde jo alle jenter og gutter med en viss seksualdrift være for kvinneundertrykking som du kaller det. Vinn-vinn for alle :skratte:

Her har du gått glipp av selve poenget. Det ville selvsagt ikke vært bedre å tilhøre en kultur med gammeldags kvinnesyn hvis man ikke samtidig kunne være gratispassasjer på kvinnefrigjøringen i et annet mer likestilt samfunn. Så hvis sydenguttene skulle betale prisen for sine egne holdninger ville de fått lite sex (fordi jentene ville holde igjen og være vanskelige å nedlegge). For at man skal komme ut som vinnere må jentene fra en annen og mer likestilt kultur være villig til å se bort fra holdningene dine slik at du får like lett tilgang på sex som om du tilhørte disse jentenes egen kultur. Da får du i pose og sekk, og det er dette som er tilfellet både for de lokale don juanene i Syden og for fremmedkulturelle innvandrergutter som er populære hos norske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Er det forskjell på søreuropeeres og nordeuropeeres kvinnesyn? Ja, definitivt

Jeg tviler ikke på at det er forskjell på kulturer, men er det noe bedre/værre?

Endret av MikeWaters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjolleri

Jeg sliter også litt med å forstå problemstillingen her, er dette virkelig kulturellt betinget?

Hva er greia her?

Greia her er at det er urettferdig at norske jenter får knulle tyrkiske gutter når de norske guttene ikke få knulle de tyrkiske jentene. Likt for alle. Og det handler om å få seg et knull, ikke om følelser og sånt. Man bare skjuler det gjennom å snakke om de sleipe tyrkerne og kvinnesynet deres mens det egentlig handler om at de ikke får knulle de tyrkiske damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Her har du gått glipp av selve poenget. Det ville selvsagt ikke vært bedre å tilhøre en kultur med gammeldags kvinnesyn hvis man ikke samtidig kunne være gratispassasjer på kvinnefrigjøringen i et annet mer likestilt samfunn. Så hvis sydenguttene skulle betale prisen for sine egne holdninger ville de fått lite sex (fordi jentene ville holde igjen og være vanskelige å nedlegge). For at man skal komme ut som vinnere må jentene fra en annen og mer likestilt kultur være villig til å se bort fra holdningene dine slik at du får like lett tilgang på sex som om du tilhørte disse jentenes egen kultur. Da får du i pose og sekk, og det er dette som er tilfellet både for de lokale don juanene i Syden og for fremmedkulturelle innvandrergutter som er populære hos norske jenter.

Ser du på sex som en mengde som man har eller ikke har tilgang på? Er poenget at alle innenfor hver forskjellig kultur skal ha like stor (eller like liten om du vil) tilgang på sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på sex som en mengde som man har eller ikke har tilgang på? Er poenget at alle innenfor hver forskjellig kultur skal ha like stor (eller like liten om du vil) tilgang på sex?

Det tror jeg er kjernen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på sex som en mengde som man har eller ikke har tilgang på? Er poenget at alle innenfor hver forskjellig kultur skal ha like stor (eller like liten om du vil) tilgang på sex?

Ja, jeg oppfatter grei tilgang på tilfeldig sex som et gode. Hvis man holder sine kvinner fanget i en hore/madonna-tenkning, er det slik jeg ser det ideelt at man selv må være med å betale prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

Ja, jeg oppfatter grei tilgang på tilfeldig sex som et gode. Hvis man holder sine kvinner fanget i en hore/madonna-tenkning, er det slik jeg ser det ideelt at man selv må være med å betale prisen.

Og hvilken pris er det?

Føler du at din tilgang på tilfeldig sex blir begrenset av slike menns holdninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg oppfatter grei tilgang på tilfeldig sex som et gode. Hvis man holder sine kvinner fanget i en hore/madonna-tenkning, er det slik jeg ser det ideelt at man selv må være med å betale prisen.

Og hvilken pris er det?

Føler du at din tilgang på tilfeldig sex blir begrenset av slike menns holdninger?

Prisen er jo at jentene kniper igjen og det blir vanskelig å få tilfeldig sex. Slik jentene i slike kulturer gjerne gjør. (Ser ingen grunn til å klippe og lime fra de seneste innleggene mine, les det jeg har skrevet på de to siste sidene så skulle det gå klart frem hva jeg mener.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnsen

Jeg har aldri hatt sex med lokale gutter i syden, eller tyrkia til tross for flere ferieturer i de distriktene, men skulle jeg plutselig få lyst til det en gang så gidder jeg ikke å la være fordi om Cuckold ikke får seg noe med de tyrkiske damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor er det mye lettere å få sex med skandinaviske jenter, og det er selvsagt derfor en del skandinaviske jenter også får uønskede tilnærmelser.

Alle får uønskede tilnærmelser.

Det skulle heller ikke være vanskelig å få sex med noen det klaffer med-

-det er jentene som har vanskeligheter med friheten.

Ihvertfall i det du beskriver.

Kollektiv norsk fittesanskjon av sydeuropeiske menn... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på søreuropeeres og nordeuropeeres kvinnesyn? Ja, definitivt.

Nominellt sett? Ja.

Greia her er at det er urettferdig at norske jenter får knulle tyrkiske gutter når de norske guttene ikke få knulle de tyrkiske jentene.

Men hvilket kvinnesyn forfektes egentlig?

Greia her er at sydjentene ikke får velge selv eller knulle rundt som menn.

Så enkelte skjemmes (tror de selv iallfall, men jeg tror skamopplevelsen til Cuckold henger sammen med noe helt annet) over at norske menn ikke hersker over kvinner... :filer:

Kombinert med diverse kjønnsteorier blir det litt, tvilsomt...

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følgende land har jeg opplevd å ikke gå i fred på gaten: Sør Afrika, Senegal, Frankrike, Spania, Italia, Tyrkia, England, USA, Tyskland, Thailand, Skottland, Danmark, Sverige og Norge.

Jeg opplevde absolutt mest respektfull oppførsel i Italia, som jeg regner som del av SørEuropa. Fikk ingen slibrige sex-tilbud. Men mange hyggelige gentleman henvendelser.

I Tyrkia derimot fikk jeg masse pes, men jeg la meg jo ikke på ryggen for det om! At det skal sees på en gode å bli hauket etterpå gaten, ikke kunne gå i fred, å måtte holde seg innendørs på hotellet i fjorten dager hvis ikke hadde jeg en hale på førti menn etter meg hvor hen jeg gikk, næ, ikke et gode. Ikke i det hele tatt.

Men YDMYKENDE for norske menn? Nope, det vil jeg ikke si det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektiv norsk fittesanskjon av sydeuropeiske menn... :fnise:

Boikott sydeuropeiske menn! Støtt norsk fittesanksjon i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...