Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe

Ellers er din påstand om at sexrelasjonsmarkedet er kvinners marked nettopp det - en påstand. Kanskje det også er din erfaring, men du kan ikke gå derfra til å si at "det ikke er mangel på villige menn noe sted".

Du har ikke lest de siste 30 sidene? Det har jeg, og det tok sin tid...! For en lang debatt! Tydeligvis noe som oppptar mange...

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder one-night stands, så er det som regel svært mye man ikke vet om den personen man har sex med. Kanskje er den norske mannen man fant på et diskotek i Oslo nynazist? Kanskje snylter han på skatten? Trygdesnylter? Kjører i fylla? Kanskje han tar ectasy i helgene. Skal det at denne mannen er god til å få seg helgesex ses på som "belønning" for hans andre moralske handlinger og holdninger?

Ellers er din påstand om at sexrelasjonsmarkedet er kvinners marked nettopp det - en påstand. Kanskje det også er din erfaring, men du kan ikke gå derfra til å si at "det ikke er mangel på villige menn noe sted". Du må underbygge en slik påstand skikkelig om den skal ha noen som helst tyngde.

Ah, begynner du også, som Norna? Å benekte at menn jevnt over er ivrigere på tilfeldig sex slik at sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked, er nesten som å dra igang en debatt om hvorvidt jorden virkelig er rund. Du påstod jo at du hadde lest alle mine innlegg i denne tråden flere ganger, da må du jo også ha lest innlegget der jeg linket til en artikkel i KK om en vitenskapelig undersøkelse der det fastslås at kvinnene er kresnere på byen (hvilken overraskelse, nesten litt som undersøkelsen det ble vist til i tråden Oppsiktsvekkende ny oppdagelse! der Belladonna presenterte ny forskning som viste at alenemødre i full jobb er mer slitne enn kvinner i full jobb uten barn).

Her er for øvrig innlegget med link til artikkelen (som du må ha lest flere ganger hvis det er slik at du har lest alt jeg har skrevet flere ganger):

På byen er det de kjekkeste guttene som går på rundgang. Jentene er jevnt over mindre ivrige og drar som regel heller hjem alene hvis de ikke finner en som virkelig gjør inntrykk.

http://www.kk.no/820327/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex

Debatt om temaet på KG:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=459450

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder one-night stands, så er det som regel svært mye man ikke vet om den personen man har sex med. Kanskje er den norske mannen man fant på et diskotek i Oslo nynazist? Kanskje snylter han på skatten? Trygdesnylter? Kjører i fylla? Kanskje han tar ectasy i helgene. Skal det at denne mannen er god til å få seg helgesex ses på som "belønning" for hans andre moralske handlinger og holdninger?

Glemte visst å svare på denne, ble så satt ut av at du begynte å kverulere på om sexrelasjonsmarkedet virkelig er kvinnens marked.

Eksemplene dine er nok ikke helt gode siden det vel er litt mer relavant hva slags syn en gutt har på jenter som har tilfeldig sex enn hva slags syn han har på å overholde skattelovgivningen. I hvert fall i den settingen, der spørsmålet er om du skal bli med ham hjem. Om han har dårlig skattemoral betyr det ikke nødvendigvis at han ser ned på deg i den grad du ligger med ham. Om du derimot hadde gått ut på en bar som var kjent som samlingssted for nynazister ville jeg faktisk tenke at det burde ringe noen bjeller, at du burde være på vakt. I Syden er jo ikke hore/madonna-tankegangen unntaket, men regelen. Så å sammenlikne dette med å treffe en nynazist på en tilfeldig bar i byen i Oslo faller på en måte på sin egen urimelighet. Skal sammenlikningen holde må du gå ut på en bar der nynazistene samles. Og så likevel være fullstendig likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner er kresnere på byen er ikke ensbetydende med at alle kvinner kan få sex fordi det alltid er villige menn.

Ellers mener jeg det går på det samme - one-night stand er sex. Enkelt og greit. Hvilke holdninger som ligger bak er likegyldig, fordi man skal ikke ha videre kontakt likevel. Tror du ikke en del av de kvinnene som har sydensex også har et litt negativt syn på disse mennene, når alt kommer til alt? De funker som underholdning en sydenhelg, men er ikke interessante utover det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner er kresnere på byen er ikke ensbetydende med at alle kvinner kan få sex fordi det alltid er villige menn.

Ellers mener jeg det går på det samme - one-night stand er sex. Enkelt og greit. Hvilke holdninger som ligger bak er likegyldig, fordi man skal ikke ha videre kontakt likevel. Tror du ikke en del av de kvinnene som har sydensex også har et litt negativt syn på disse mennene, når alt kommer til alt? De funker som underholdning en sydenhelg, men er ikke interessante utover det.

Hvis det er slik at attraktive menn er villige til å ta både meget attraktive jenter og midt-på-treet-jenter, mens jentene stort sett krever at han skal være svært attraktiv om det skal være aktuelt med en one night stand (slik undersøkelsen viser), er det jo grunn til å tro at de mest attraktive guttene står for en stor del av den tilfeldige sexen. Det betyr at det er så mye tøffere å være midt-på-treet-gutt at disse trolig må være villige til å ta relativt lite attraktive jenter om det skal bli noe på dem. Og de minst attraktive guttene må jo være sjeleglad om de i det hele tatt får tilfeldig sex. Disse guttene kan virkelig ikke velge og vrake. For på dette markedet stiller altså kvinnen mye mye sterkere. Rett og slett som følge av forskjell i tilbud og etterspørsel. Derfor vil nok selv de minst attraktive jentene få sex også på byen i Oslo eller Stockholm. Så det er neppe slik at man er avhengig av å godta en mann som ligger under for hore/madonna-tankegangen for å få sex. Uansett hvor lite attraktiv man skulle være.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første del av innlegget til Tabris var mye mer relevant i denne diskusjonen enn siste del om hvem sitt marked sexmarkedet er. Synd at du Cuckold da bare overser et godt poeng og heller flisespikker på det minst relevante (og igjen viser at du selv liker bedre å flisespikke og degradere motdebattantene dine enn å faktisk diskutere saken).

Jeg tviler sterkt på at de utenlandske mennene tenker særlig mye lengre enn at de vil ha sex, og for å unngå at de lokale damene blir besudlet er det kjekt å feie over ei dritings skandinavisk dame. Taperne er de lokale kvinnene som verken får respekt eller sex (med mindre de er gift og skal være babyfabrikk eller sexslave). Selv om det ligger ære i å beholde jomfrudommen til man er gift er damene i bunn og grunn laverestående vesen i deres menns øyne uansett hvor dydige de er. Resten av verden ser på dem som viljeløse og underdanige. Altså ingen respekt fra noen, inkludert deres hore/madonna-tenkende menn. De fleste norske menn godtar at damene har en fortid og ser ikke problemet med at fortiden inneholder menn fra andre nasjoner eller religioner. Norske menn er ikke tapere fordi noen norske damer innlemmer utenlandske menn i sin seksuelle fortid. Tapere blir de først når de velger å leve et liv i misunnelse over andres antatte fordeler i sexgamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sagt at man er avhengig av å godta en mann som ligger under for hore/madonna-tankegangen for å få sex. Når det er sagt, så er det ikke gitt at alle menn som bor i syden (veldig generisk uttrykk) har en slik tankegang, ei heller at det ikke er en del norske menn som ofte er ute etter ONS som ikke har et nedlatende syn på kvinner. Hvorvidt man er attraktiv eller ikke er jo også temmelig subjektivt. Så, nei, man kan ikke trekke en automatisk slutning fra kvinner som mer kresen på byen til at alle kvinner kan få seg sex på byen.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så nå at du har svart i ettertid. Men fremdeles er det Tabris sier relevant i forhold til tanken om belønning som du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første del av innlegget til Tabris var mye mer relevant i denne diskusjonen enn siste del om hvem sitt marked sexmarkedet er. Synd at du Cuckold da bare overser et godt poeng og heller flisespikker på det minst relevante (og igjen viser at du selv liker bedre å flisespikke og degradere motdebattantene dine enn å faktisk diskutere saken).

Jeg tviler sterkt på at de utenlandske mennene tenker særlig mye lengre enn at de vil ha sex, og for å unngå at de lokale damene blir besudlet er det kjekt å feie over ei dritings skandinavisk dame. Taperne er de lokale kvinnene som verken får respekt eller sex (med mindre de er gift og skal være babyfabrikk eller sexslave). Selv om det ligger ære i å beholde jomfrudommen til man er gift er damene i bunn og grunn laverestående vesen i deres menns øyne uansett hvor dydige de er. Resten av verden ser på dem som viljeløse og underdanige. Altså ingen respekt fra noen, inkludert deres hore/madonna-tenkende menn. De fleste norske menn godtar at damene har en fortid og ser ikke problemet med at fortiden inneholder menn fra andre nasjoner eller religioner. Norske menn er ikke tapere fordi noen norske damer innlemmer utenlandske menn i sin seksuelle fortid. Tapere blir de først når de velger å leve et liv i misunnelse over andres antatte fordeler i sexgamet.

Tvert imot. Det er denne angsten for å sette ord på et fenomen som det utelukkende er de minst sympatiske guttene som tjener på som er tapermentalitet. Og hadde jeg vært bare litt mindre trygg på meg selv eller stått litt svakere på kjønnsmarkedet, ville jeg nok tiet og godtatt dette, sett en annen vei. Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Og du tror fortsatt det er temaet "sydensex" som gjør at kvinner i denne tråden ser rødt? Forstår du ikke at du skaper irritasjon og avstand i stedet for forståelse og kommunikasjon når du ordlegger deg slik du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Og du tror fortsatt det er temaet "sydensex" som gjør at kvinner i denne tråden ser rødt? Forstår du ikke at du skaper irritasjon og avstand i stedet for forståelse og kommunikasjon når du ordlegger deg slik du gjør?

Mulig jeg er naiv, men jeg tenker liksom at folk ser det jeg skriver i sammenheng med det jeg svarer på. At man ikke dømmer meg etter helt andre kriterier enn mine motdebattanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Jeg skjønte ikke helr hva som var så provoserende med utsagnet? Det er jo et faktum at skandinaviske jenter har mye løssluppen sex og feriesex? Hvis de så skal innleve et forhold til en skandinavisk mann, så må de jo kunne kreve at han godtar det - ellers så kan det jo ikke bli noe forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forutsetter jo ikke noe eierskap. Jeg har gitt nok av eksempler som burde vise at den ydmykelsen jeg føler ikke henger sammen med noe ønske om å kontrollere, det handler bare om å være forfordelt, å se at en annen gruppe menn får boltre seg med skandinaviske jenter samtidig som de holder sine egne for seg selv.

Ser du?

Du forutsetter at kvinner har mistet sitt selvråde.

Hvor kom du fra - som bestilt til denne debatten som troll i ekse?

Vi er i et ontopic hjøre idag?

Hvor jeg kommer ifra, hmm...hørt om Yggdrassil? :hallo:

Når de ser hvor lett det er å få skandinaviske jenter til sengs får de i pose og sekk, de får både forsyne seg fritt av skandinaviske jenter og samtidig beholde sine egne jenter for seg selv, jenter som pent må forholde seg til hore/madonna-tankegangen.

Beskriver du kvinneundertrykking? Kvinner som blir fratatt sin frihet i partnervalg?

Da skal du huske at menn også blir fratatt frihet og må holde seg etter den lokale ordenen, noe skandinaviske kvinner ikke trenger og da vil menn kunne få behandle kvinner som seksualobjekt.

Du tilegger enkeltmennesker kollektive egenskaper, det er fyfy det! ;)

Kanskje sydengutten ikke hadde et 'sånt kvinnesyn' alikevel men er et offer for en undertrykkende kultur selv?

Det heller slett ikke sånn at det var deres egne jenter. Hvordan tenker du egentlig?

Nordisk-Germanske jenter = Våre egne? Norske statsborgere uansett etnisitet = Våre egne?

Er jeg i større grad "din" jente dersom jeg er lys i lyggen fremfor en sydlansk elsker jeg møter om somrene? Hvorfor det? Hvorfor ikke.

Det hadde vært fint om du kunne besvare de spørsmålene. Kthx...

Guttene får bekreftet alle sine fordommer og styrket sitt kvinnesyn og tenker at det sannelig er godt de har greid å holde fast på sin "manndom" og kontrollen over kvinnene, for man ser jo hvordan de skandinaviske guttene belønnes. "Så galt kan det gå hvis man løser opp. Som 'virkelige menn' kan vi både gi disse skandinaviske jentene det de sårt trenger og beholde våre egne jenter 'rene', slik at vi når den tid kommer kan gifte oss med ordentlige jenter og ikke horer."

Ok, du har et moralistisk budskap som egentlig ikke er så ille.

Disse mennene blir brukt av sterke og frie norske jenter-

-i enkelte religioner blir f.eks Frøya, nordens største gudinne, ansett som hore.

Det blir det samme med jenter som nyter sex og menn.

Bare la de gjøre det, også hedrer vi disse ekte jentene for å ikke la seg underkue.

Holdning... ;)

Sorry, klarer ikke å se kvinner under trelldom som ekte kvinner... :filer:

for her bidrar jo fakstisk jentene fra nord til å befeste den kvinneundertrykkende kulturen ved å premiere gutter som ser på dem som horer.

<3 "horer" da, til helvete med herskerguden. Som Tabris sa, kvinnene premieres ;)

La de guttene få bortforklare det som 'horer' overfor herskerne sine.

Det er vel bare en måte å si 'det var bare sex', til en familie som kanskje praktiserer proforma ekteskap (ser du!) for alt du vet...

Tror mye av toleransen og imøtekommenheten som norske kvinner viser overfor fremmede kulturer simpelten har å gjøre med at det gir dem mulighet og tilgang til å ha sex med mennene fra disse kulturene.

WTF!! :kjefte:

Vi skal sanskjonere og kollektivt dømme en hel etnisk gruppe? :roll:

"Mennene fra disse kulturene"...smak litt på den. ;)

Men ok, vi nordmenn må jammen gi en skulder til frihetsverdiene våre.

men sexrelasjonsmarkedet er som kjent kvinnens marked så det er liksom ingen mangel på villige menn noe sted, heller ikke i Nord-Europa. Så det er ingen sak å få sex - med utbytte - uten å ligge med menn som ser på deg som en hore.

Det er like mye menn sitt marked, med mindre det er lesbiske forhold.

For det andre,-

- så er sydenguttene lettere på tråden og mer uforpliktende enn norskeguttene pga omstendighetene her. Sånne forhold må ikke utelukkes. Det er lettere for fremmede å se hverandre og seg selv som seksualobjekt.

Så, tilgjengeligheten er et nøkkelord her. ;)

Det er absolutt INGEN MANGEL på villige kvinner i kulturer uten undertrykking.

quote Cuckold: Ah, begynner du også, som Norna? Å benekte at menn jevnt over er ivrigere på tilfeldig sex slik at sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked,

Hehe, ja vi er gode venner vi ^_^

Kjønnsmarkedet trenger to forskjellige råvarer, og det blir ikke det ene kjønnet sitt marked selv om det andre skulle (kildehenvisning plz) være ivrigere (og det fordrer heller ikke at de er altetende eller billige) på tilfeldig sex. Mange menn vil bli kjent først og her kommer et helt galleri av preferanser, alt avhengig av enkeltindividet.

Du virker litt forvirret enkelte ganger Cuckold, no offense altså.

Tror vi burde forstå dette litt annerledes enn innenfor sexistiske eller geografiske rammer. Selv om jenter gjerne tendensiøst sett er mer følsomme og ikke risikerer avisning like ofte som menn, rent statistisk, så er det i mange tilfeller stikk motsatt.

Denne kunnskapen nyanserer debatten og trekker den opp, og tilbakeviser en del av det du foreslår, selv om en del ting selvfølgelig blir subjektivt. Jeg mener forsatt skamopplevelsen din blir litt irrasjonell, med mindre du som enkeltindivid føler deg truet eller utkonkurert.

+ Du burde bruke kritisk fornuft til de uvitenskaplige artiklene du linker til.

Mye av ressonementene der er helt borte i staur og vegger.

Kvinner nedlegger menn...faktum. Hva om jeg skulle se like ensidig som du gjør?

Nei, da er jeg et troll! :roll:

:ironi:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvert imot. Det er denne angsten for å sette ord på et fenomen som det utelukkende er de minst sympatiske guttene som tjener på som er tapermentalitet. Og hadde jeg vært bare litt mindre trygg på meg selv eller stått litt svakere på kjønnsmarkedet, ville jeg nok tiet og godtatt dette, sett en annen vei. Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Så norske menn har angst for å sette ord på et fenomen som ca tre faste brukere her inne ser problemet med, og dermed er norske menn tapere? Nå skjærer du alle norske menn over én kam og får dem til å høres undertrykte og stakkarslige ut.

Og angående selvsentrerte krav: du mener jo her i tråden at norske kvinner burde holde seg for gode til å belønne utenlandske menn og heller velge å bruke sin "frihet" på sex med norske menn. Det er et ganske så selvsentert krav.

Og hvem kan med hånda på hjertet påstå at de ikke er egoistiske og selvsentrerte når det kommer til sex og kåthet? I de fleste tilfeller er det jo nettopp en selv man tar hensyn til når behovene skal mettes.

Du må gjerne skryte av at du har overvunnet denne angsten for å sette ord på dette straff/belønningsfenomenet du mener eksisterer for alle menn, men ikke dra alle andre norske menn ned i driten sammen med deg. Norske menn er ikke stakkarslige tøfler fordi de ikke følger samme tankerekke som deg om tilfeldig sex i utlandet og roper ut om det på diskusjonsforum. Norske kvinner er heller ikke selvsentrerte fordi noen av dem har tilfeldig sex i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem kan med hånda på hjertet påstå at de ikke er egoistiske og selvsentrerte når det kommer til sex og kåthet? I de fleste tilfeller er det jo nettopp en selv man tar hensyn til når behovene skal mettes.

Norske kvinner er heller ikke selvsentrerte fordi noen av dem har tilfeldig sex i syden.

Så, i korthet: Alle er selvsentrerte når det kommer til sex, det er seg selv man tar hensyn til. Men, norske kvinner er ikke selvsentrerte (selv om de har tilfeldig sex i Syden).

Da må det nødvendigvis bli slik at det er menn og evt. de ikke norske kvinnene som ikke har sydensex som er selvsentrerte.

Det er vel egentlig når alt kommer til alt, mennene (og da helst de norske) det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn er ikke tapere fordi noen norske damer innlemmer utenlandske menn i sin seksuelle fortid. Tapere blir de først når de velger å leve et liv i misunnelse over andres antatte fordeler i sexgamet.

Tvert imot. Det er denne angsten for å sette ord på et fenomen som det utelukkende er de minst sympatiske guttene som tjener på som er tapermentalitet. Og hadde jeg vært bare litt mindre trygg på meg selv eller stått litt svakere på kjønnsmarkedet, ville jeg nok tiet og godtatt dette, sett en annen vei. Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Jeg skjønte ikke helr hva som var så provoserende med utsagnet? Det er jo et faktum at skandinaviske jenter har mye løssluppen sex og feriesex? Hvis de så skal innleve et forhold til en skandinavisk mann, så må de jo kunne kreve at han godtar det - ellers så kan det jo ikke bli noe forhold?

Her går du jo mye lenger enn meg i din beskrivelse av fenomenets utbredelse. Jeg har aldri hevdet at dette gjelder alle eller flertallet av norske jenter slik du her ser ut til å forutsette. Selv om det er mange.

At norske jenter jevnt over har mye sex er jo noe ganske annet enn at samtlige ligger med sydengutter som ser ned på dem. Og det er jo dette tråden handler om, jeg har ikke noe problem med at skandinaviske jenter har tilfeldig sex med gutter med normalt syn på kvinner. Denne tråden handler ikke om jenter som går ut i Oslo eller Stockholm. Denne tråden handler om hvorfor så mange skandinaviske jenter velger å bruke sin frihet til å ligge med gutter fra kulturer der man ser ned på seksuelt aktive jenter.

Selv om disse jentene skulle kreve at deres fremtidige menn godtar deres fortid, er det jo ikke dermed sagt at alle norske menn må godta at dama har bidratt til sydenguttenes overtak i den "kulturelle utvekslingen" mellom nord og sør. Selv om det er mange, dreier det seg tross alt om et mindretall av de norske jentene.

Det jeg tok igjen med var for øvrig ikke påstanden at disse jentene får finne seg en norsk mann som godtar deres sydeneskapader, men forsøket på å avspore debatten ved å proklamere at den som ikke synes skjevheten mellom sydenguttene og de nordiske er helt ok må være en taper. Og at dette er noe vi helst ikke bør snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så, i korthet: Alle er selvsentrerte når det kommer til sex, det er seg selv man tar hensyn til. Men, norske kvinner er ikke selvsentrerte (selv om de har tilfeldig sex i Syden).

Da må det nødvendigvis bli slik at det er menn og evt. de ikke norske kvinnene som ikke har sydensex som er selvsentrerte.

Det er vel egentlig når alt kommer til alt, mennene (og da helst de norske) det er noe galt med.

Hehe, ja jeg så den nå. Det ble litt feil ja.

Joda, alle er selvsentrerte, inkludert norske kvinner, norske menn, utenlandske menn, utenlandske kvinner osv osv. Alle er selvsentrerte i bunn og grunn. Også Cuckold, som helst vil at alle norske damer skal la være å belønne utenlandske menn (og heller være flink pike og ha sex med norske menn), fordi det er den mest rettferdige løsningen i han og hans meningsfellers øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at jenter merker at de blir "sett ned på" av disse tyrkiske guttene? Er snakk om syden-sex som varer en liten periode

Tror heller det er snakk om nordiske gutter som irriterer seg over at de tyrkiske guttene rett og seltt får napp hos de nordiske jentene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot. Det er denne angsten for å sette ord på et fenomen som det utelukkende er de minst sympatiske guttene som tjener på som er tapermentalitet. Og hadde jeg vært bare litt mindre trygg på meg selv eller stått litt svakere på kjønnsmarkedet, ville jeg nok tiet og godtatt dette, sett en annen vei. Og dermed oppført meg akkurat så underdanig og tilpasset skandinaviske kvinners selvsentrerte krav som man forventer av en god skandinav.

Så norske menn har angst for å sette ord på et fenomen som ca tre faste brukere her inne ser problemet med, og dermed er norske menn tapere? Nå skjærer du alle norske menn over én kam og får dem til å høres undertrykte og stakkarslige ut.

Og angående selvsentrerte krav: du mener jo her i tråden at norske kvinner burde holde seg for gode til å belønne utenlandske menn og heller velge å bruke sin "frihet" på sex med norske menn. Det er et ganske så selvsentert krav.

Og hvem kan med hånda på hjertet påstå at de ikke er egoistiske og selvsentrerte når det kommer til sex og kåthet? I de fleste tilfeller er det jo nettopp en selv man tar hensyn til når behovene skal mettes.

Du må gjerne skryte av at du har overvunnet denne angsten for å sette ord på dette straff/belønningsfenomenet du mener eksisterer for alle menn, men ikke dra alle andre norske menn ned i driten sammen med deg. Norske menn er ikke stakkarslige tøfler fordi de ikke følger samme tankerekke som deg om tilfeldig sex i utlandet og roper ut om det på diskusjonsforum. Norske kvinner er heller ikke selvsentrerte fordi noen av dem har tilfeldig sex i syden.

Hvordan vet du at et flertall av norske menn har angst for å snakke om denne problematikken? Du trodde vel ikke at jeg skulle bite på et så enkelt triks og bare godta at dette er virkeligheten? Jeg har ingen tro på at flertallet av norske menn er redde for å snakke om dette. Men jeg har fått en ganske sterk følelse av at mange norske jenter ser rødt når temaet tas opp, så man bør nok være forberedet på å få litt motstand om man skulle snakke om det i blandet selskap.

Det er for øvrig ikke slik at man er nødt til å handle uten etiske vurderinger i seksuallivet. Det er for eksempel en grunn til at jeg ikke opplever kjøpesexmarkedet i Asia, Afrika eller Latin-Amerika som så interessant. Det er også en grunn til at jeg ikke ligger med min beste venns dame, selv om hun skulle være aldri så deilig. Min erfaring er at det går an å tenke selv om man er kåt.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at et flertall av norske menn har angst for å snakke om denne problematikken? Du trodde vel ikke at jeg skulle bite på et så enkelt triks og bare godta at dette er virkeligheten? Jeg har ingen tro på at flertallet av norske menn er redde for å snakke om dette. Men jeg har fått en ganske sterk følelse av at mange norske jenter ser rødt når temaet tas opp, så man bør nok være forberedet på å få litt motstand om man skulle snakke om det i blandet selskap.

Det er for øvrig ikke slik at man er nødt til å handle uten etiske vurderinger i seksuallivet. Det er for eksempel en grunn til at jeg ikke opplever kjøpesexmarkedet i Asia, Afrika eller Latin-Amerika som så interessant. Det er også en grunn til at jeg ikke ligger med min beste venns dame, selv om hun skulle være aldri så deilig. Min erfaring er at det går an å tenke selv om man er kåt.

1. Jeg tror ikke norske menn er redd for å snakke om dette, fordi jeg ikke tror denne problematikken eksisterer i så mange av norske menns hode i det hele tatt. Det var din problematikk jeg tok tak i, men nå mente du sikkert noe helt annet. Oppklar gjerne.

2. Uansett hvilke meninger man har må man forvente motstand. Det er jo sånn en debatt fungerer. Eller hadde du tenkt at alle skulle nikke ivrig og applaudere teoriene du presenterer? Hvis du ikke er ute etter motstand er det liten vits i å legge teoriene ut på et forum.

3. Jeg ser ikke helt hva prostitusjon og utroskap har med tilfeldig sex mellom single mennesker å gjøre. Utifra dine tidligere argumenter ser jeg ikke helt hvor det passer inn i dine teorier heller. Men her må du gjerne også utdype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...