Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Eneste gangene jeg opplever respektløshet og fientlinghet fra kvinner, er når jeg leser her inne. Men så er mennene like ille da. Verden utenfor KG er heldigvis mer trivelig enn dette.

Det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

den ydmykelsen jeg beskriver forutsetter intet eierskap, den består rett og slett i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv:

Hvorfor føler du det sånn? Hvorfor er det ydmykende for deg at en gjeng fremmede feriekåte damer "velger" å ha sex med tyrkere istedet for norske menn (eller i tillegg til, som jeg tror er mest vanlig)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått selve utgangspunktet for debatten. Jeg er ikke "en slik mann" som du sier, så den ydmykelsen jeg beskriver er ikke den samme ydmykelsen som en søreuropeisk gutt vil føle om hans søster opptrer det han vil kalle "horete", den ydmykelsen jeg beskriver forutsetter intet eierskap, den består rett og slett i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv:

Men det er litt denne følelsen jeg ikke helt forstår at skulle oppstå. Blir som hvis jeg møter en krokrygget tannlaus stakkar etter veien og prøver å kjenne etter om det vekker lysten. Jeg kjenner ... ingenting. Jeg gidder ikke konkurrere med tyrkiske strandløver. da drar jeg heller et annet sted på ferie, et sted hvor det ikke er tyrkiske menn og norske damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ydmykelsen jeg beskriver er ikke den samme ydmykelsen som en søreuropeisk gutt vil føle om hans søster opptrer det han vil kalle "horete", den ydmykelsen jeg beskriver forutsetter intet eierskap, den består rett og slett i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv:

Hvorfor føler du det sånn? Hvorfor er det ydmykende for deg at en gjeng fremmede feriekåte damer "velger" å ha sex med tyrkere istedet for norske menn (eller i tillegg til, som jeg tror er mest vanlig)?

Hadde det vært snakk om "en gjeng fremmede feriekåte damer" ville det selvsagt ikke hatt noen betydning overhodet. Men det er nok litt fler enn en gjeng skandinaviske jenter som drar til Syden og lar seg nedlegge av de lokale guttene.

Jeg tok med litt av det du klippet bort i meldingen min, for der er også litt av svaret: Dette består i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv. Man kunne gjerne gjøre et psykolgisk eksperiment ut av det. Man kunne la en stor gruppe menn og kvinner bo sammen på et øde sted i et års tid helt uten kontakt med omverden. Så kunne halvparten av kvinnene få tildelt en spesiell status slik at de var reservert for halvparten av mennene, mens de øvrige kvinnene stod fritt til å ha sex med hvem de ville. Da tror jeg mange av mennene i gruppen som ikke hadde tilgang til halvparten av kvinnene ville føle at dette var en smule ekkelt. Ikke fordi de selv hadde noe å skamme seg over, så skam er ikke riktig ord her, men jeg tror nok mange av disse mennene ville oppleve det en smule ydmykende at de andre mennene hadde halvparten av kvinnene for seg selv og likevel stilte helt likt i kampen om de øvrige.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her tror jeg det hadde gjort seg med litt mer takhøyde, litt større evne til å lytte, og ikke umiddelbart gå i skyttergravene og oppfatte all problematisering av kvinner og kvinners psykologi som fiendskap eller "sutring".

Jeg er gjerne med!!

Men du sutrer faktisk, og det bare fordi jeg bruker f.eks Kari Trå som mal for kvinne og Harald Eia som mal for menn. Eller Rocco Siffredi (MANN!!!!) og Kim Friele/Erna Solberg (Kvinne). Det passer visst ikke så godt inn i det verdensbildet og kjønnsforestillingen du prøver å konstruere.

Hm...hvorfor det? Er jeg et forumtroll da? :popcorn:

Mange av oss liker røff sex med menn som tør prøve seg litt, veeeldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne gjerne gjøre et psykolgisk eksperiment ut av det. Man kunne la en stor gruppe menn og kvinner bo sammen på et øde sted i et års tid helt uten kontakt med omverden. Så kunne halvparten av kvinnene få tildelt en spesiell status slik at de var reservert for halparten av mennene, mens de øvrige kvinnene stod fritt til å ha sex med hvem de ville. Da tror jeg mange av mennene i gruppen som ikke hadde tilgang til halvparten av kvinnene ville føle at dette var en smule ekkelt. Ikke fordi de selv hadde noe å skamme seg over, så skam er ikke riktig ord her, men jeg tror nok mange av disse mennene ville oppleve det en smule ydmykende at de andre mennene hadde halvparten av kvinnene for seg selv og likevel stilte helt likt i kampen om de øvrige.

Dette eksperimentet er et dårlig sammenligningsgrunnlag, fordi du bor ikke på et øde sted uten kontakt med omverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette eksperimentet er et dårlig sammenligningsgrunnlag, fordi du bor ikke på et øde sted uten kontakt med omverden.

Helt riktig, norske menn har faktisk mulighet til å reise på ferie dit de ønsker de også. Hvorfor skulle jeg reise til Tyrkia og høre på Betim på bassengkanten visle om 'beutyful princess I love you' til norske damer, når jeg kan reise til feks østersjøkysten i Polen/Russland og treffe oppegående allmenndannede damer som er gira på å lære mer engelsk og deler mye mer av mine livsverdier enn det norske damer gjør. Forskjell i kultur og livsverdier følger vel i stadig mindre grad landegrensene, jeg føler meg mer beslektet med en polsk dame enn norske damer og tyrkiske menn.

Norske menn må ta konsekvensen av utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hadde det vært snakk om "en gjeng fremmede feriekåte damer" ville det selvsagt ikke hatt noen betydning overhodet. Men det er nok litt fler enn en gjeng skandinaviske jenter som drar til Syden og lar seg nedlegge av de lokale guttene.

Jeg tok med litt av det du klippet bort i meldingen min, for der er også litt av svaret: Dette består i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv.

Jeg tok hensyn til det du har uthevet i blått her, men lurer likevel på hvorfor det er ydmykende for deg? Med "gjeng" mente jeg ikke en liten venninnegjeng, men ei gruppe damer. Jeg aner ikke hvor stor en slik feriesexgruppe er. Så da spør jeg igjen; hvorfor er det ydmykende at omså en million fremmede damer har sex med tyrkiske menn (eller andre utenlanske menn)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bry seg med hva tøsene driver på med i Syden? La dem bare holde på, sier jeg. Disse jentene er gjerne slike som menn har det gøy med, men neppe slike man blir kjæreste med. Til det har de for dårlig selvkontroll, er for vulgære, og altfor.......hva skal jeg si....skitne. "Det som skjer her blir mellom oss" sier dere. Vel, slike hemmeligheter er nok ikke hemmeligheter særlig lenge. One strike and you`re out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk selvironi og en viss evne til å reflektere over eget kjønns svakheter ville vært en vel så god strategi.

Du fisker etter generaliseringer og gruppetenkning. :lur:

Prøv på individnivå? :jepp:

Men det er nok litt fler enn en gjeng skandinaviske jenter som drar til Syden og lar seg nedlegge av de lokale guttene.

De nedlegger sydengutter like mye selv. Snakk om å bli moralisert forresten. :gjeiper:

Dette består i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv.

Oooog...her beskriver du mennesker som har mistet fundamentale friheter! :kjefte:

Ok, litt teit at enkelte kvinner (og menn), tross dette, har positiv assossiasjon med de, men uhm...om det er et seksualitets-tema vet jeg ei. Men, err... ydmykelsen er kanskje litt mer abstrakt enn det rent overfladiske som beskrives. Det blir nesten sånn som med 'tyskertøs'? Eller tar jeg feil? :lete:

Menn gjør også dette, og det er blodig urettferdig asså! :trist:

Så da spør jeg igjen; hvorfor er det ydmykende at omså en million fremmede damer har sex med tyrkiske menn (eller andre utenlanske menn)?

Kanskje det er sånn 'superior black bull'-kink? :fnise:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett lest det om alfa og betahanner og huleboerteoriene fra andre menn her inne, gjerne når de skal forklare hvorfor kvinner velger de mennene de gjør og ikke velger trådstarterne. Og det er gjerne de som påstår at kvinner faller for badboys og selv etter at haugevis av kvinner svarer og forteller at de ikke faller for badboys så insisterer de på at sånn er det. Det er også de mennene som forklarer jaktinstinktet til menn med teorier om huleboertiden og at menn ikke ønsker å fø opp andre menns barn, også av samme grunn.

Kvinner velger ikke likt, og er ikke like. Det samme gjelder menn.

Kunne ikke vært mer enig.

Hvis det er andre menn her du oppfatter som bitre tror jeg mye av forklaringen ligger i at det neppe nytter å trøste ved å benekte enkelte menns negative erfaringer, det eneste som vil kunne hjelpe er en annen type erfaring. Så det virker mot sin hensikt når dere - sikkert i beste mening - forsøker å benekte de fenomen man peker på.

Jeg har aldri betvilt det minste at det finnes menn som har negative erfaringer med kvinner, på samme måte som jeg heller aldri har tvilt på at det finnes kvinner som har negative erfaringer med menn, kvinner som har negative erfaringer med andre kvinner, menn som har negative erfaringer med andre menn - kort sagt mennesker som har negative erfaringer med andre mennesker. Men derfra å skulle generalisere over et helt kjønn, er det temmelig langt.

Hadde det vært snakk om "en gjeng fremmede feriekåte damer" ville det selvsagt ikke hatt noen betydning overhodet. Men det er nok litt fler enn en gjeng skandinaviske jenter som drar til Syden og lar seg nedlegge av de lokale guttene.

Jeg tok med litt av det du klippet bort i meldingen min, for der er også litt av svaret: Dette består i at det oppleves ydmykende å tilhøre en hvilken som helst gruppe som må dele på damene overfor en gruppe som holder sine damer for seg selv. Man kunne gjerne gjøre et psykolgisk eksperiment ut av det. Man kunne la en stor gruppe menn og kvinner bo sammen på et øde sted i et års tid helt uten kontakt med omverden. Så kunne halvparten av kvinnene få tildelt en spesiell status slik at de var reservert for halparten av mennene, mens de øvrige kvinnene stod fritt til å ha sex med hvem de ville. Da tror jeg mange av mennene i gruppen som ikke hadde tilgang til halvparten av kvinnene ville føle at dette var en smule ekkelt. Ikke fordi de selv hadde noe å skamme seg over, så skam er ikke riktig ord her, men jeg tror nok mange av disse mennene ville oppleve det en smule ydmykende at de andre mennene hadde halvparten av kvinnene for seg selv og likevel stilte helt likt i kampen om de øvrige.

Mener du med dette at jeg skal føle meg ydmyket over at "mine menn" drar til Thailand for å få seg sex, og at noen av disse mennene til og med gifter seg med kvinner derfra? Intet kunne vært meg fjernere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk selvironi og en viss evne til å reflektere over eget kjønns svakheter ville vært en vel så god strategi.

Kvinner flest har utvilsomt mange gode sider.Men jeg regner ikke evne til selvironi blant dem; denne evnen skorter det vanligvis en del på. Litt underlig egentlig, særlig ettersom nettopp selvironi er den egenskapen hos menn kvinner tilsynelatende setter høyest. "Jeg søker en mann som ikke tar seg selv så høytidelig" skriver mange av dem på nettdatingprofilen sin. Hvorfor anstrenger de ikke seg mer for å etterleve dette idealet selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner flest har utvilsomt mange gode sider.Men jeg regner ikke evne til selvironi blant dem; denne evnen skorter det vanligvis en del på. Litt underlig egentlig, særlig ettersom nettopp selvironi er den egenskapen hos menn kvinner tilsynelatende setter høyest. "Jeg søker en mann som ikke tar seg selv så høytidelig" skriver mange av dem på nettdatingprofilen sin. Hvorfor anstrenger de ikke seg mer for å etterleve dette idealet selv?

Hvem er "de"? Generaliserer du over halve jordens befolkning nå? Basert på hva da? Det er slikt som dette som er så irriterende. Hva med å begynne å se individer i stedet for å tro at du sitter på en slags Sannhet, selv om den generaliserer halve jordens befolkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også opptatt av hvorfor såpass mange skandinaviske jenter ikke har skrupler mot å la seg nedlegge av lokale syden-don juaner som ser på dem som horer.

Du er en cuckold, og da er vel du den største tilhengeren av alle at andre menn får dine damer - og "norske mennes damer"?

Din holdning er vel - jo løsere jo bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè! Hvorfor belønner menn disse jentene? Pfft...:roll:

Paris og Britney blir hyllet av menn verden over fordi de viser puppene sine og dropper trusa av og til.

Lurer på om Cuckold er en som er skikkelig bitter overfor damer - og om han vil til bunns i hvorfor han ikke får seg noen fine damer? Søker svaret i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du med dette at jeg skal føle meg ydmyket over at "mine menn" drar til Thailand for å få seg sex, og at noen av disse mennene til og med gifter seg med kvinner derfra? Intet kunne vært meg fjernere.

Tja, mange jææævlig flotte gutter finner seg smellvakre og gode asiatiske kvinner som utfyller flere av de tradisjonelle verdiene som mange norske menn setter pris på. Faktisk, disse mennene blir også moralisert, eller demonisert.

Frøya-Kvinner = Hore

Frøy-Menn = Djevel

Ikke noe nytt og noe jeg selv kaller herskerguden sitt tyranni.

Men meg om det ;)

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, mange jææævlig flotte gutter finner seg smellvakre og gode asiatiske kvinner som utfyller flere av de tradisjonelle verdiene som mange norske menn setter pris på. Faktisk, disse menne blir også moralisert, eller demonisert.

Joda, hvordan disse mennene blir betraktet, er en egen debatt. Når det er sagt, så er det som jente å ha feriesex med tyrkere, heller ikke spesielt vel ansett. Men som sagt, en annen debatt.

Det jeg reagerte på, er at norske kvinners seksualitet skal betraktes som norske menns "eiendom", gjennom at norske menn liksom skal føle seg ydmyket over at tyrkiske drittsekker skal ha tilranet en del av dette. Jeg ville virkelig ikke drømme om å tenke som så at thailandske damer skal ha fått noe som er "mitt" bare fordi de har sex med norske menn, så jeg skjønner rett og slett ikke tankegangen. Med mindre den er tuftet på at kvinners seksualitet tilhører mannen, da. Og der er jeg uenig så det holder.

Endret av Ludovie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har møtt noen sånne "live"... Grøss!

De tror virkelig at sytinga deres skal fungere som sjekketriks og gi dem sjans hos damer.

Når disse framstøtene av åpenbare grunner ikke lykkes, kommer deres enda verre side frem.

De er uten unntak bitre og miserable jævler, ute på sin personlige vendetta og hatkampanje rettet mot kvinnene som ikke vil ha dem(dvs. enhver fornuftig kvinne), og mennene som heller får disse kvinnene.

Enig - og tror cuckoldfetisj kan bunne i et hatforhold til kvinner som horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "de"? Generaliserer du over halve jordens befolkning nå? Basert på hva da? Det er slikt som dette som er så irriterende. Hva med å begynne å se individer i stedet for å tro at du sitter på en slags Sannhet, selv om den generaliserer halve jordens befolkning?

For det første: den surmagete reaksjonen din bidrar bare til å styrke min tro på at kvinner har litt vondt for å le av seg selv, eller å betrakte seg selv med en smule kritisk distanse.

For det andre: dette inntrykket er nødvendigvis basert på egne erfaringer med enkeltpersoner, men de har vært tilstrekkelig mange til at jeg velger å tro at evnen til selvironi i en ikke ubetydelig grad er dimensjonert etter kjønn. Det betyr naturligvis ikke at absolutt alle menn er i besittelse av denne evnen, eller at absolutt alle kvinner mangler den. Jeg har kun pekt på en tendens til at det er slik. Slik er det oftest med gruppeegenskaper. De er for få til å omfatte hele populasjonen, men mange nok til at det ikke blott dreier seg om enkeltindivider. Jeg kunne selvfølgelig kvalifisert utsagnet mitt på denne måten i den tidligere posten, men jeg regnet med at de fleste her inne er oppegående nok til å kunne lese dette mellom linjene. Men ikke alle var det, tydeligvis. My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du generaliserer en tendens til å gjelde halve jordens befolkning basert på din egen personlige tolkning av de få (sett i sammenheng med hvor mange kvinner som finnes) kvinner du har vært borti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...