Gå til innhold

Skikk og bruk i garderoben på treningssenteret


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

omg. :ler:

Sikkert ikke morsomt for den som må stå og se på at noen skifter tampong, men jeg måtte le..

Ingen som blir tvunget til å se den rettningen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt kvalmt at folk faktisk følger med på slikt

Er da enda kvalmere med de som gjør det. Ærlig talt gå inn på doen. Jeg satt ikke å følgte med men er ikke så forbanna lett når hun sto rett foran meg å holdt på. Det er sånna ting man ikke klarer å unngå å se

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da enda kvalmere med de som gjør det. Ærlig talt gå inn på doen. Jeg satt ikke å følgte med men er ikke så forbanna lett når hun sto rett foran meg å holdt på. Det er sånna ting man ikke klarer å unngå å se

Like kvalmt at folk faktisk følger med. For tviler på personen satt oppå deg. ergo du kunne sett en annen vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like kvalmt at folk faktisk følger med. For tviler på personen satt oppå deg. ergo du kunne sett en annen vei

Selvfølgelig kan man se en annen vei, tviler på at folk studerer et slikt opptrinn. Poenget er at slikt gjør man bare ikke! Tenk å stå foran andre å dra en blodig ob ut av seg. De kan ikke være helt riktige i hodet! :kjefte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man se en annen vei, tviler på at folk studerer et slikt opptrinn. Poenget er at slikt gjør man bare ikke! Tenk å stå foran andre å dra en blodig ob ut av seg. De kan ikke være helt riktige i hodet! :kjefte:

Skal legge meg ned på den linja mange andre her er på...Det er jo helt natulig (mensen altså)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en person som ikke liker å sprade rundt naken, men det plager meg ikke det grann at andre gjør det, så lenge det ikke er fysisk berøring inne i bildet.

Hvis de er unge og slanke, får de pepper for at de prøver å vise fram den deilige kroppen sin, og hvis de er er eldre skulle de liksom visst bedre enn å tvinge folk til å se på den ekle kroppen deres som har født flere barn.

Jeg tenker at hvis man ikke tåler å se en naken kvinnekropp har man ikke noe i en fellesgarderobe å gjøre.

Og for alt jeg vet er jo dere av sorten som drikker rett fra krana.

*hyyyyl* :filer:

Endret av fink
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva angår å se på at noen gjør noe helt vanvittig motbydelig, som å dra en brukt ob ut i garderoben, så har det nøye sammenheng med trainwreck-faktoren - du vil for enhver pris ikke se, men du klarer ikke på noen måte å se bort.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge meg ned på den linja mange andre her er på...Det er jo helt natulig (mensen altså)

:skratte:

tipper du er en av de som skifter bind/ob foran alle sammen i garderoben. Ekkelt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke opplevd type tampongskift eller barbering. Men har til stadighet hatt folk som låner andres håndkle (når de tror ingen ser, type tørke seg på beina om det ligger på gulvet) og andres shampoo/balsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper du er en av de som skifter bind/ob foran alle sammen i garderoben. Ekkelt!

Du måtte være anonym for å komme med den antagelsen? Trener veldig sjelden når jeg har mensen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge meg ned på den linja mange andre her er på...Det er jo helt natulig (mensen altså)

:skratte:

Naturlig å prompe, klø seg på musa, rape høyt og pelle seg i nesa også... gjør du det foran andre også??? Det er jo helt naturlig :biggrin:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturlig å prompe, klø seg på musa, rape høyt og pelle seg i nesa også... gjør du det foran andre også??? Det er jo helt naturlig :biggrin:

Hvis jeg skal tenke slik som mange på KG, så klart :skratte:

Men som du sikkert leste før så sier jeg at "hvis jeg skulle tenke som andre" rett og slett forde man får klasket opp i trynet på mange poster om hvor natulig ting er, men med en gang det er en treningsgarderobe så er det helt krise om noen står naken i 20 sekunder lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Du måtte være anonym for å komme med den antagelsen? Trener veldig sjelden når jeg har mensen jeg..

Men du nekter jo ikke for at det er noe du kunne ha gjort? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mye rart i en fellesgarderobe. Skifting av tampong. Få oralsex, bli fingret... Ja, mye rart en ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillekanin

-Frigjorte damer(æææ) som BØYER SEG NED kliss nakne foran meg. Diskresjon er noe dritt

-Damer som glor på deg når du skifter

-Damer som stirrer på deg når du sminker deg etterpå

Kom vel ikke som noen bombe at jeg ikke kan fordra damegarderober...Jeg ville helst vært i mannegarderoben! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som møtte meg i garderoben på det nye treningssenteret mitt var en middelaldrende dame som skrevet godt ut og fønet seg lenge og vel i skrittet. Med føneren som hører til i garderoben.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...