Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med bilen.

Så härligt att ni äntligen fått tag i en bil.

Jag ska inte störa så mycket mer... jag vet hur lätt det är att bli störd från studier och skriverier när man som bäst behöver koncentrationen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Camelia

Kjenner så godt igjen den følelsen... Hm... Det var noe med avslutning på hovedfag og oppgave på 200 sider og 10-timers (!) eksamen og muntlig og et evig stress og kav og mas og kamp mot tiden...

Kjempeinnsats nå, totalt fokus, du er snart ute igjen på andre siden av tunnelen! Og der er det lyyyys og sooommeeeer!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du!

Jeg hadde tenkt å lese gjennom hele dagboka di, men så så jeg listene over alt du hadde å gjøre, om rydding og støvsuging og fikse ditt og fikse datt, og så så jeg rundt meg, og så innså jeg at det egentlig var det jeg burde gjort. Så en annen dag skal jeg lese ordentlig gjennom hele.

Jeg fikk jo et sånt koselig innlegg i dagboka mi fra deg for et par uker siden. Men da var jeg på en annen kant av landet i praksis, og med nattilgang kun på jobb, så jeg syntes ikke jeg kunne sitte og fordype meg sånn og lese andres dagbøker i arbeidstida. Nå er det imidlertid journaliststreik, og jeg er hjemme i Oslo, og da blir det litt mer av sliktno' - i alle fall for noen dager.

Skal følge med!

Og så vil jeg si LYKKE TIL med innspurten på oppgava. Sånt noe er til å få makk i baken av. Alt man vil er å bare legge seg ned og sove til det hele er over - men husk at en dag, en dag ER det faktisk over, og du er FERDIG!

*krysser fingrene for Kiri*

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var UTROLIG frekt!

:o

Og med min korte lunte er jeg sikker på at nabo ville blitt fortalt akkurat hvor frekk hun hadde vært! :evil:

Sender over litt kake:

:gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oerhört fräckt. Det är en klen tröst att grannen la dit en lapp, tänk om ni skulle ha haft kakan till nåt särskilt? Du har all rätt att vara arg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Camelia

Fytterakker'n så frekk kaketyv! :evil:

Gratulerer med galant oppnådd delmål! :blomst_opp:

Lykke til med siste innsats... Snart sommer, nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...