Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jag tycker gott du kan vara lite stolt, eller kanske Riktigt ordentligt jättestolt :Nikke:

Jag är blir också lite frestad att ta en solresa när jag läser och hör om andra som gör det... Ta och njut av ferien - snart är det höst och vinter, och du har massor med jobb att göra

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kos deg!

Hvor lenge blir dere borte?

Kommer til å savne, er blitt avhengig av denne dagboken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på internettkafe så må begrense meg' date= derfor kort oppsummering

Det är nog bara Kiri som kan få en hel skärmsida med info till att bli "en kort oppsummering" :wink:

Härligt att ni hade det bra i Turkiet, njut av ledigheten nu, du vet aldrig hur jobbigt det blir i höst eller när nästa semester kommer.

Inte illa med stort arv till Jop. Jag skulle satsa på att köpa lägenhet - även om det bara är för två år. Det är en investering som ofta håller värdet. Det är också en härlig känsla att ha en egen lägenhet att bo i och att ordna till som man vill.

ha det gott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Hei Kiri, en riktig god sommer til deg! :D Jeg drar på ferie nå til helga, og kommer heller ikke til å være mye på nettet, ikke i det hele tatt, faktisk, i noen uker framover.

Jeg lurer jo fremdeles litt på dette med pumpen, da... :wink: Hadde den jo klar til den første uka i juni, da du antydet at du skulle til Oslo. Hvis det ikke lengre er aktuelt, så si ifra. Min lillesøster er gravid, kanskje hun kunne tenkt seg å låne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ingen oppdatering siden 23. juni?

Hva er dette for noe?

Finnes det noen avkrok av verden uten internettkafé, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...