Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Nå er vi tilbake i bartebyen og livet mitt er i ferd med å starte en helt ny periode. Fra i morgen er jeg i arbeid! Både gleder og gruer meg, men mest gleder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varm dag første dagen på jobb? Håper dere har bedre ventilasjonsanlegg enn oss, vi har nærmere 30 grader på kontoret!

Er det i Trondheim dere skal kjøpe? Hvor finner du 3-roms til rett over en mill? Er husleia høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i trh ja. Et sted nær marka og ikke så langt fra byen. På Sverresborg og rundt om på byåsen har vi sett flere til rundt 1,1 mill. Husleia ligger på under 2000 på de vi har sett på.

Det var ikke så ille nei. Er de i bra stand? Jeg vil ha en 3/4-roms som er i grei stand med lav husleie. Men, må bare overtale sambo til å kjøpe noe større. Er litt styr å flytte, så vi blir vel boende der vi bor en stund til.

Hvordan går det på jobben? Trives du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du får han med på visning er jo tegn på at han er bittelitt interesert i å kjøpe?

Deler dere kjøkken med andre? Hvordan funker det da? Vi leide det første året vi bodde sammen, men hadde heldigvis en leilighet for oss selv (selv om den første var liten... Du kan jo se på de med torv på taket ikke så langt unna der du bor...) Kjøpte så fort en av oss fikk fast jobb og vi visste hvor vi ville bo. Men ikke alle er like opptatt av å kjøpe, men for oss var det veldig viktig. Skjønner godt at du vil ha noe som er ditt eget, pusse det opp slik du vil ha det og nyte verdistigningen på det du gjør.

I min vennegjeng er det nok jentene som drømmer mest, om alt fra hvordan skal leiligheten pusses opp, når passer det å få barn, skal vi gifte oss etc. Guttene tar det myyyye mer med ro...

Men - du får prøve å fokusere på det positive, du er ferdigutdannet, har fått fast jobb, du har kjæreste som du har lyst å kjøpe leilighet sammen med, og det virker som du har masse gode venner!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Äntligen lite uppdateringar Kiri, jag har saknat dig vettu :Nikke:

Grattis till ännu ett tantebarn. 8 st!!! det var inte illa... men du hade väl en drös äldre syskon om jag inte minns helt fel?

Jag vet inte om det är en jentegrej det där med lägenhet och så, kanske mer en mogenhetsgrej och att killar är mer bekväma. De bor oftare kvar hemma hos mamma och pappa längre en tjejer och är nog bara mer trögstartade. De är på nåt sätt nöjda med en säng, lite mat och ett PC-spel mycket längre...

Så snart man flyttar blir det ju mer att göra - och om Jop studerar kanske han behöver göra ingenting mellan studierna. Det är viktigt att kunna det, bara slappna av med en bok, tv, eller pc-spel innan nästa läs-omgång börjar.

men oj, nu fyller jag ju din dagbok med massa funderingar... har lovat att diska innan sängdags också...

det är gott du är tillbaka

:vinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...