Gå til innhold

Kiris tanker


kiri

Anbefalte innlegg

Jippi!!!

Min kusine og beste venninne er gravid :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så härligt... jag blev så glad. Inte för jag känner din kusine men för att jag ser hur glad DU blev - det smittar vettu :)

Ha en bra dag Kiri - nu blev min dag lite gladare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Dere står på og drar på visning ser jeg! Litt misunnelig! Håper dere finner noe da! Er ikke lenge siden du skrev at Jop var negativ både til leilighet og barn, og nå er han med på visninger og snakker om barn! Her går det framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpløst hvis han ikke får til å gi tilbakemeldinger! Er ganske vanlig og være forvirret og usikker når man starter i en ny jobb. (Har vært det i store perioder etter jeg begynte her for snart 2 år siden, for jeg får stadig nye ansvarsområder... endelig har kontroll på noe, så blir det noe nytt. Men litt kult å få nye ting å holde med på og det blir jo iallfall ikke kjedelig og ensformig)

Hvordan går det med leilighetsjakt? Funnet noen leilighet du har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hvordan går det med leilighetsjakt? Funnet noen leilighet du har lyst på?


Ja, du kan si det sånn Chica! Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke lett det der. Skjønner at han ikke vil bruke pengene før han har fått dem, men kan dere ikke "glemme" arven, låne penger og kjøpe leilighet, og betale ned lånet når arven kommer? Om dere har 300000 i egenkapital skal det ikke være noe problem i det hele tatt? Vi lånte penger til leilighet og bil når jeg ennå var arbeidsledig, og vi hadde ikke en krone i egenkapital.

Mulig å få link til leiligheten?

Jeg har litt lyst på ny leilighet, men sambo er innstilt på å bo der vi bor i maange år til. Blir vel mest sannsynlig til at vi kjøper noe større om 2-3 år når BSU kontoene er fyllt opp, så vi får litt egenkapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut den leiligheten der ja. Skulle bare ha vært på andre siden av byen og litt billigere;-) Men ingenting må jo gjøres med en gang, kjøkkenet virker jo ok, så man trenger ikke å pusse det opp med en gang.

Holder på å slå meg til ro med at vi skal bo der vi bor ei god stund til. Så nå har jeg begynt å planlegge å male litt + fikse på småting jeg er misfornøyd med. Vurderer å pusse opp badet, men er veldig usikker på om det er verdt det. Må jo sikkert låne 100-150000kr. Tviler på at vi får igjen det vi investerer, men får jo iallfall drømmebadet.

Virker som han mentoren din har store problemer med å komme med tilbakemelding! Du har ikke mulighet til å snakke med noen av de du jobber sammen med og spørre om de kan gi deg litt tilbakemeldinger på hvordan du jobber etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dette minner meg veldig om da jeg tok hovedfag. Vimet rundt i over 6 mnd. mer enn normert tid, og visste aldri om jeg gjorde det bra eller dårlig eller hvordan jeg kunne gjøre det bedre. Har fullstendig angst for personlige konfrontasjoner, så jeg sa aldri noen ting, og har aldri våget å jobbe med det jeg er utdannet til etterpå, fordi jeg ikke tror jeg er noe god til det.

Har slik respekt for deg Kiri, gang på gang viser du deg som en reflektert og dyktig jente, og å våge å ta tak i en sak som dette på den måten du har gjort, synes jeg er ut-av-denne(i hvert fall min)verden beundringsverdig. Kjempebra jobba!

Kan du smitte meg med bare litt av alle dine gode egenskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är bara inne och hälsar.

Det är intressant att läsa dina funderingar kring lägenhet och pengar. Sånt är inte lätt och jag tycker ni gör bra som ska få fördelning nedskrivet i ett samboavtal - det är skönt för alla parter för att undvika gräl (nåja det kommer man kanske inte ifrån ändå men ja...)

Det som verkligen gör en rik är kärleken.

Pengar är bra men ofta bekymmer. Både lönen och sparade pengar. Vad ska de användas till och hur?

Kärleken kan man alltid njuta av utan att riskera att man njuter slut på den (den tar kanske slut men det är snarare för att man slutat njuta av den...)

Bra gjort på jobbet med Mentorn. Jag är imponerad för det är svårt att fråga och prata om sånt. Enig med Klips, jag har respekt för dig!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har slik respekt for deg Kiri, gang på gang viser du deg som en reflektert og dyktig jente, og å våge å ta tak i en sak som dette på den måten du har gjort, synes jeg er ut-av-denne(i hvert fall min)verden beundringsverdig. Kjempebra jobba!

Kan du smitte meg med bare litt av alle dine gode egenskaper?

WOW! Oppfattes jeg virkelig sånn?!??? Tuusen takk for at du sier det!

Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, når det gjelder søle og fine klær.. Støvler er jo veldig in nå om dagen da. Og når de er rosa, turkise, oransje, gule eller røde, så er de vel litt feminine og?

Koselig å lese det du skriver - når du endelig skriver! Skjønner at du er opptatt om dagen, og da er det ekstra morsomt når det kommer melding om oppdatering i innboksen min :D

Kos deg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Härligt med uppdatering. Kul att höra att livet går vidare.

Det är lite speciellt med såna företagsfester med fruar och män. Intressant att se hur en del blir annorlunda i sällskap.

Kan dansen du tänker på vara shottis?

otroligt svårt att skriva nåt nu... har en liten Malvin med feber som klättrar på mig och säger "maaom... maammm" och gnäller lite....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, når det gjelder søle og fine klær.. Støvler er jo veldig in nå om dagen da. Og når de er rosa, turkise, oransje, gule eller røde, så er de vel litt feminine og?


Tviler på at man får sånne støvler med vernetupp og spikertramp :roll: D
Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...