peace Skrevet 9. desember 2010 #501 Del Skrevet 9. desember 2010 Innom og henger litt hos deg.... De sier vel at magen begynner å bli synlig fra uke 12, gjør de ikke det da...? :klø: at det er da livmoren kommer opp fra innunder og lager en reell kul.. Jeg skal til legen i morgen.. Førstegangsfødende trenger ikke magen synes før uke 20+ nei.. Veldig indivinduelt! Så bra at du nærmer deg 12 uker Mon The! Her er det 10 uker i dag... Nå går det unna føler jeg, vi skal på privat ul når jeg er 11+4 - grugleder meg!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. desember 2010 #502 Del Skrevet 9. desember 2010 Veldig individuelt når man får mage. Har venninner som har fått mage alt fra uke 10-12 til uke 25.. Og er man lav kommer vel ofte magen før/blir litt større? Virker i alle fall sånn på de gravide jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #503 Del Skrevet 10. desember 2010 Innom og henger litt hos deg.... :skya De sier vel at magen begynner å bli synlig fra uke 12, gjør de ikke det da...? :klø at det er da livmoren kommer opp fra innunder og lager en reell kul.. :sjenert Jeg skal til legen i morgen.. :hoppe Skulle tro at den iallefall kom før uke 20 ++, livmoren vokser jo, og det må jo vises en plass? :klø: Håper det har gått bra til legen! Terskelen for smertestillende er absolutt høyere her også! Og jeg tror også det er langtidsbruk som er farlig og som noen andre her skrev så er det vel ikke bra at mor har vondt over lengre tid heller... Satser på at det gikk fint :jepp Helt enig med deg. Og det gikk helt sikkert fint at du brukte Paracet Førstegangsfødende trenger ikke magen synes før uke 20+ nei.. Veldig indivinduelt! Så bra at du nærmer deg 12 uker Mon The! Her er det 10 uker i dag... Nå går det unna føler jeg, vi skal på privat ul når jeg er 11+4 - grugleder meg!! :rødme Hvor blir det av det som vokser da, hvis det ikke synes på magen? Tiden flyr jo hos deg!! for ti uker! Så koselig med UL, og så kan man jo se ganske mye når man er 11++ Veldig individuelt når man får mage. Har venninner som har fått mage alt fra uke 10-12 til uke 25.. Og er man lav kommer vel ofte magen før/blir litt større? Virker i alle fall sånn på de gravide jeg kjenner :ler Jeg er ikke så veeldig høy (165), og har noen kilo ekstra, så her er vel alle odds for tidlig mage Men til nå er det bare oppblåsthet, magen er jo som vanlig når jeg står opp om morgenen, mens den på kvelden står rett ut --------- I dag har jeg tenkt meg en tur utfor dørene, må nemlig få posta noen julegaver. Begynner jaggu å nærme seg jul med stormskritt! Og så er det lønning i dag God fredag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 10. desember 2010 I dag fikk jeg en meny fra Egon av kjære i julekalenderen! Så i kveld skal vi visst ut å spise vi! *kvalme -- hold deg unna!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2010 #505 Del Skrevet 10. desember 2010 Så koselig da Håper dere får en kjempe flott kveld sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. desember 2010 #506 Del Skrevet 10. desember 2010 I dag fikk jeg en meny fra Egon av kjære i julekalenderen! Så i kveld skal vi visst ut å spise vi! *kvalme -- hold deg unna!!!* Så koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. desember 2010 #507 Del Skrevet 11. desember 2010 Ah, så deilig med en kveld ute da Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 11. desember 2010 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. desember 2010 #509 Del Skrevet 11. desember 2010 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 11. desember 2010 #510 Del Skrevet 11. desember 2010 Så fantastisk! En uke igjen, så er du safe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 12. desember 2010 Gode dere er Her er det rolig hjemme-søndag. Svigerfar har vært på kaffebesøk, vi har pyntet litt til jul, og nå laver snøen ned ute Ønsker alle en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. desember 2010 #512 Del Skrevet 13. desember 2010 Høres ut som en flott helg! Innom for å ønske deg en god uke Tenk nå nærmer den store milepælen seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 13. desember 2010 Høres ut som en flott helg! Innom for å ønske deg en god uke Tenk nå nærmer den store milepælen seg Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 13. desember 2010 Fått solgt unna diverse rot, og unt meg å kjøpe meg ny mobil Min utslitte, skjeve telefon som virket når den selv ville utgår om noen dager til fordel for en HTC Desire White -- den er såå fiiiin! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 13. desember 2010 #515 Del Skrevet 13. desember 2010 Det høres ut som om du har hatt en riktig deilig helg med både middag ute og pynting til jul! Ny telefon ja, det er det visst flere som kunne ha trengt seg.. Min er relativt pensjonsklar den og, men har ikke orket å gruble ut hvilken telefon jeg har lyst på (og dessuten frister det ikke å bruke penger på det nå i desember ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. desember 2010 #516 Del Skrevet 13. desember 2010 Ny mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 13. desember 2010 Det høres ut som om du har hatt en riktig deilig helg med både middag ute og pynting til jul! Ny telefon ja, det er det visst flere som kunne ha trengt seg.. Min er relativt pensjonsklar den og, men har ikke orket å gruble ut hvilken telefon jeg har lyst på (og dessuten frister det ikke å bruke penger på det nå i desember ) Ja, har kost meg! Formen har vært så som så, men har da fått gjort litt allikevel Hadde nok ikke tatt meg råd til det jeg heller, hadde det ikke vært for finn.no og opprydding på rotrommet Ny mobil Jess! ------- Var hos legen i dag, ble videre sykemeldt. Hadde egentlig sett for meg at jeg kanskje kunne være aktivt sykemeldt, på den måten at jeg "går på toppen" av de andre, og kan være på jobb når jeg er i form. Legen mente at det var bedre om jeg bare var hjemme og tok vare på meg selv og den lille, og ikke stressa med jobbinga. Så da ble det 100 % sykemelding videre også. Litt rart, å være borte så lenge fra jobb. Det blir nok godt å komme tilbake igjen De hadde også fått svar på de fleste av blodprøvene mine, blodprosent og jerninnhold så bra ut og blodtrykket var også finfint Resultatet på urinprøven og rhesus-screeningen hadde ikke kommet enda, jeg skulle få brev i posten når det kom svar Hadde veldig lyst til å spøøre om muligheten for å få tidlig UL, men fikk meg lissom ikke til. De har vel nok å bruke ressursene på om ikke jeg skal "renne ned dørene".. Men angrer meg litt nå Hadde vært fantastisk å få bekreftet at alt er bra! På en annen side så gir ikke kroppen signaler om noe annet, så jeg får stole på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 13. desember 2010 #518 Del Skrevet 13. desember 2010 Innom med en mandags- Så flink du er som rydder og får solgt ting! Det har jeg også lyst til! Hva slags varer har du solgt da? Kan bare ikke se for meg at det er noen som vil kjøpe det jeg vil bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 13. desember 2010 Innom med en mandags- Så flink du er som rydder og får solgt ting! Det har jeg også lyst til! Hva slags varer har du solgt da? Kan bare ikke se for meg at det er noen som vil kjøpe det jeg vil bli kvitt. Takk for , det var godt! Har solgt noen Ikea hyller (1 dvdhylle + 3 vegghyller) et bilde som , et speil, og minipc`en min som har ligget i en skuff og samlet støv Utrolig hva folk vil ha.. og utrolig hva noen finner på å selge på finn og, er mye stygt Skader jo ikke å prøve, toget-annonsene på finn er ikke så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Har glemt å fortelle at vi eelsket "Dexter", vi er godt i gang med sesong 2 nå! Tuusen takk for tips jenter! Endret 13. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå