Småkjekset Skrevet 7. desember 2010 #481 Del Skrevet 7. desember 2010 Koselig å høre at du hadde en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. desember 2010 #482 Del Skrevet 7. desember 2010 ikke rart du føler deg gravid da nei. Høres ut som en fantastisk helg. Viktig å huske på å være kjærester oppi alt gravidsnakket. Ha en fortsatt finuke - håper kvalmen er kortvarig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 8. desember 2010 Koselig å høre at du hadde en flott helg God du ikke rart du føler deg gravid da nei. Høres ut som en fantastisk helg. Viktig å huske på å være kjærester oppi alt gravidsnakket. Ha en fortsatt finuke - håper kvalmen er kortvarig!! Rart, hva en liten spire gjør med kroppen :rødme: Ja, blir lett at alt handler om kroppen min, symptomer, bekymringer osv. I helga har vi rett og slett bare kost oss, og slappa litt av Hjelper på å være over "kneika" òg (dvs. ti uker) Ønsker deg og en fin uke Ripsy! -------- Våkna kjempekvalm, og skrubbsulten i dag! Så nå har sitter jeg her i senga, med laptopen i fanget og en skål med oppskåret frukt. Ingen planer om å stå opp helt enda God morgen KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 8. desember 2010 #484 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen! Høres ut som en virkelig deilig helg, koselig å reise vekk litt av og til. Kjenner meg godt igjen i det du skriver om at det meste handler om symptomer, bekymringer and so on i disse dager, vi blir visst litt tussete av å ha en liten spire i magen 10 dager igjen til den 18. desember - må nesten og og og for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen! Høres ut som en virkelig deilig helg, koselig å reise vekk litt av og til. Kjenner meg godt igjen i det du skriver om at det meste handler om symptomer, bekymringer and so on i disse dager, vi blir visst litt tussete av å ha en liten spire i magen 10 dager igjen til den 18. desember - må nesten og og og for det!! Hehe, ja, er ganske så altoppslukende å være gravid! "Verre" blir det vel Hihi, søte du!! Hvor langt er du på vei tjejen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. desember 2010 #486 Del Skrevet 8. desember 2010 Så bra at du hadde en fin helg! Håper kvalmen går fort over for din del. Spis masse mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 8. desember 2010 Så bra at du hadde en fin helg! Håper kvalmen går fort over for din del. Spis masse mat! Det håper jeg og! Håper dne gir seg for deg snart og, stakkars! I dag har jeg faktisk spist hele tre brødskiver, og 2 glass melk!! Og kjenner meg faktisk klar for middag også! ----------- I dag er formen litt bedre. Fått i meg litt mat, og hatt litt energi. Sortert cd`er, og rydda på "rotrommet" i dag. Fikk vekk en masse skrot, og har lagt ut annonser på div. som skal selges! Det er det rommet som skal bli etterhvert skal bli babyrom :rødme: Er såå klar for å starte planleggingen/oppussingen. Tror nok vi kommer til å vente til etter UL med å male, forhåpentligvis vet vi kjønn da! Kjenner jeg har trua på at dette går veien i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 8. desember 2010 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Unnfangelsen finner sted omkring: 9. oktober 2010 Hjertet begynner å slå: 3. november 2010 Embryoet beveger seg: 27. november 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. desember 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 4. desember 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 18. desember 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 25. desember 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 1. januar 2011 Fosteret svelger og tisser: 15. januar 2011 Tid for ultralyd: 22. januar 2011 (har time 4. februar) Du kan kjenne fosterets bevegelser: 29. januar 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12. februar 2011 Fosteret begynner å høre: 5. mars 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 2. april 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. mai 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 13. juni 2011 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. desember 2010 #489 Del Skrevet 8. desember 2010 MonThe! Måtte få deg inn på mine innlegg. Spolte fram til sida der du skreiv at du hadde fått en svak strek. Så herlig lesning! :rødme: Håper jeg følger etter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 8. desember 2010 MonThe! Måtte få deg inn på mine innlegg. Spolte fram til sida der du skreiv at du hadde fått en svak strek. Så herlig lesning! :rødme: Håper jeg følger etter snart. Så koselig! Hehe, kan godt skjønne du gjorde det! Og det var jo der moroa begynte! Krysser fingre og tær og alt som krysses kan for at du følger etter Nilla, det har du virkelig fortjent! Vet ikke om noen som fortjener det mer enn dere... Skal stikke innom deg med babystøv i bøtter og spann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. desember 2010 #491 Del Skrevet 8. desember 2010 Her inne går tida fort! Ikke lenge til du når den magiske grensa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. desember 2010 #492 Del Skrevet 8. desember 2010 Dagene flyr jo avgårde her hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 9. desember 2010 Her inne går tida fort! Ikke lenge til du når den magiske grensa nå. Dagene flyr jo avgårde her hos deg Ja, den har gått fort i det siste Ikke sååå lenge igjen til den 18. desember nå! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 9. desember 2010 #494 Del Skrevet 9. desember 2010 Hehe, ja, er ganske så altoppslukende å være gravid! "Verre" blir det vel Hihi, søte du!! Hvor langt er du på vei tjejen? Jeg er 5+6 i dag, så i morgen kan jeg for 6 uker Godt å høre at tiden går fortere underveis, hvis ikke tror jeg at jeg hadde blitt smårar Så bra at formen er bedre, er vel tid for kvalmen å slippe taket etter hvert? Her har ikke kvalmen meldt seg (foreløpig...), får håpe det forblir sånn Koselig å begynne å tenke på inndredning av babyrom, gleeeeeder meg til vi kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #495 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg er 5+6 i dag, så i morgen kan jeg for 6 uker Godt å høre at tiden går fortere underveis, hvis ikke tror jeg at jeg hadde blitt smårar Så bra at formen er bedre, er vel tid for kvalmen å slippe taket etter hvert? Her har ikke kvalmen meldt seg (foreløpig...), får håpe det forblir sånn Koselig å begynne å tenke på inndredning av babyrom, gleeeeeder meg til vi kommer så langt Så herlig! Da banker jo det lille hjertet allerede Har snegla seg fram mot uke 9, men etter det har tiden egentlig gått ganske fort. Det føles jo ut som om det går saaaakte når man går sånn og venter Ja, håper den begynner å slippe taket nå snart.. Er slitsomt å være kvalm. Men har vært heldig og sluppet unna den verste spyinga! Nyt formen mens den er fin (håper selvfølgelig den holder seg slik), og plutselig har ukene gått! Vi har mye spennende foran oss! :rødme: Endret 9. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 9. desember 2010 Vært og tatt blodprøver i dag. Herlig å nærme seg uke 12, og gjøre slike ting:) Hade en litt ubehagelig opplevelse da, holdt på å svime av mens jeg ble "tappa". Men det var visst ikke så uvanlig sa legen, det skyldtes plutselig blodtrykksfall Håper prøvene viser at alt er bra, også med tanke på rhesus-immunisering. Er eeegentlig ikke så bekymra for det, men ligger litt i bakhodet, at vi fikk sprøyta litt sent etter SA`en i sommer. Men det går vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. desember 2010 #497 Del Skrevet 9. desember 2010 Går nok helt sikkert bra Jeg har fortsatt ikke tatt prøver og slikt jeg.. Synes han legen min er litt treg, har ikke time før neste uke.. Men men, sånn er det vel bare. Satser på at ting er i orden Nå er det ikke lenge til uke 12 altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 9. desember 2010 Går nok helt sikkert bra Jeg har fortsatt ikke tatt prøver og slikt jeg.. Synes han legen min er litt treg, har ikke time før neste uke.. Men men, sånn er det vel bare. Satser på at ting er i orden Nå er det ikke lenge til uke 12 altså Jeg fikk beskjed om at blodprøvene skule taes mellom uke 10 - 13, så du har jo egentlig god tid. Men greit med alt som er gjort! Nei, allerede neste uke det Virre!! :rødme: Hvordan er formen din? Har det begynt å gå opp for deg at du har en liten spire der inni?? --------- Lurer på, når får man egentlig mage?? Har jo vært oppblåst i mange uker nå..og lurer på når det er ok at man har vokst litt? Har lest om mange som ikke har fått mage før i uke 20 +++ , men litt mage må man vel få før den tid? Det tror jeg jaggu jeg får I følge vekten har jeg ikke lagt på meg, men føler jeg har det allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. desember 2010 #499 Del Skrevet 9. desember 2010 Innom og henger litt hos deg.... De sier vel at magen begynner å bli synlig fra uke 12, gjør de ikke det da...? :klø: at det er da livmoren kommer opp fra innunder og lager en reell kul.. Jeg skal til legen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. desember 2010 #500 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk for det pus Ja, man skal holde seg unna Ibux, men det er ikke så lenge siden det var en artikkel om Paracet og skader på fosteret. Nå er det vel snakk om langtidsbruk av Paracet som kan føre til skader, men kjenner terskelen for å bruke smertestillende er litt høyere når jeg er gravid Terskelen for smertestillende er absolutt høyere her også! Og jeg tror også det er langtidsbruk som er farlig og som noen andre her skrev så er det vel ikke bra at mor har vondt over lengre tid heller... Satser på at det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå