Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser etter ei spesiell, har funnet hu, men hu :rødme: har ikke funnet meg enda. Så får vi se hvor dette går. Kjenner jeg er litt rastløs etter å vite noe, men det er vel slik det skal være :)

Fortell... ??

Dette vekket den håpløse romantikeren i meg kjente jeg :enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da _burde_ jeg stilt sterkt...

Herre min.. :sjokkert:

Alt de du har skrevet så trengs det mer enn kokkekunst for å rette opp inntrykket. :angry:

Skrevet

Hva ser en mann etter?

Jeg har vært singel i flere år nu og klarer ikke å få tak i en mann. Så hva er det menn ser etter?

Begynner å bli en smule stressa av å være singel og lurer virkelig på om det er meg noe er feil med...

So anyone!!?

Eg ser etter en dame som eg blir tiltrukket av utseende messig og personlighets messig.

Utseende kan man ikkje gjøre så alt for mye med borts bortsett fra å freshe seg opp. Det man virkelig kan jobbe med er å få en så attraktiv personlighet som mulig :), det er et bra sted å begynne.

Melina hadde noen gode råd man burde ta til seg.

Skrevet

Menn vil ha ei dame som:

1. er rimelig attraktiv. Tar vare på utseendet, har myk hud og lukter godt, pynter seg

2. er selvsikker. Trygg i sin egen hud og kropp, trygg i diverse situasjoner.

3. er avslappet, tar ting som det kommer, stresser med lite, bekymringsløs, easy-going

4. er i godt humør og har god humor. Er kul, smilende, har selvironi, liker South Park

5. er intelligent, reflektert, interessant å prate med. Har lest noen bøker, kan ta en diskusjon.

6. er seksuell, hemningsløs, nyter sex til det fulle, dyrker kåthet og kroppen hans. Deepthroat og anal gir bonuspoeng.

7. deler noen interesser med han, f eks musikk. NB: BRA musikk.

8. viser omtanke og oppmerksomhet, ved å lage mat til han f eks. I undertøyet. Hvor flink man er til matlaging er ikke det aller viktigste, her er det tanken som teller.

9. viser tillit, stoler på han, gir frihet

10. er åpen, spiller ikke (se pkt 2 og 3)

11. har et eget liv

12. klemmer på armene hans og sier at han er sååå sterk

Sånn litt generelt og litt satt på spissen.

Lykke til!

11/12 punkter falt i smak xD. Eg tror en dame med disse punktene oppfylt ikkje hadde hatt problemer med å finne en mann. Eg har møtt veldig få damer som har hatt egenskapene i nr 3. Tror det er sjelden vare :P

Skrevet (endret)

11/12 punkter falt i smak xD. Eg tror en dame med disse punktene oppfylt ikkje hadde hatt problemer med å finne en mann. Eg har møtt veldig få damer som har hatt egenskapene i nr 3. Tror det er sjelden vare :P

Apropos punkt 3 over:

Hørte for litt siden at forskere nå har oppdaget at kvinner har et stress-hormon menn ikke har, som forklarer hvorfor kvinner ofte blir mye lettere stressa etc. enn menn.

Det er altså helt normalt og bare å venne seg til ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Punkt nr 3 er noe jeg får tilbakemelding på at jeg har.. Men har ikke alltid møtt menn som innehar dette selv. Synes noen menn kaver litt.

Hvilket gjør at jeg kan føle meg som en "slendrian" som ikke er så opptatt av de aller minste ting, men tar det som det kommer..

Skrevet

Fortell... ??

Dette vekket den håpløse romantikeren i meg kjente jeg :enig:

Tror ikke du skal ha store forhåpninger om en "love story" her. Kjenner jeg meg rett, så går dette i vasken. Grunnene: Møttes like før jeg skulle flytte, begge to er "relativt" ny-single, og jeg har nå flytta! Ganske langt unna der hun bor.

Så dette går vel bare sakte over i ingenting. Mindre og mindre kontakt og tilslutt ingenting. Skal forhåpentligvis flytte tilbake til hjembyen min til neste år, så satser på å finne hun da om jeg fremdeles savner henne.

Skrevet

Apropos punkt 3 over:

Hørte for litt siden at forskere nå har oppdaget at kvinner har et stress-hormon menn ikke har, som forklarer hvorfor kvinner ofte blir mye lettere stressa etc. enn menn.

Det er altså helt normalt og bare å venne seg til ;)

Hvor "hørte" du dette, da? Kunne vært kjekt med dokumentasjon.

Skrevet

Jeg ville ikke ta gutter ("menn") som sier at et par av deres punkt på listen er "deeptrouth og anal". Herregud....så lame og kleint.

Skrevet

Jeg ville ikke ta gutter ("menn") som sier at et par av deres punkt på listen er "deeptrouth og anal". Herregud....så lame og kleint.

:fnise:

Nå var listen litt humoristisk skrevet også da. Jeg tviler sterkt på at det er mange menn som har deepthroat og anal som krav, men du skal ikke se bort fra at det er stjerne i boka for mange.

Hvordan du er i senga kan helt klart være med på å vippe deg over i drømmedame-kategorien (det innebærer jo andre ting enn at du tar den i rompa, men det var satt på spissen).

Skrevet

:fnise:

Nå var listen litt humoristisk skrevet også da. Jeg tviler sterkt på at det er mange menn som har deepthroat og anal som krav, men du skal ikke se bort fra at det er stjerne i boka for mange.

Hvordan du er i senga kan helt klart være med på å vippe deg over i drømmedame-kategorien (det innebærer jo andre ting enn at du tar den i rompa, men det var satt på spissen).

Bare sånn til dere damenes informasjon, så finnes det faktisk andre ting enn sex som menn setter pris på i et forhold også.

Som f.eks at dama gidder og klarer å lage mat, holde husholdningen i orden etc. Alt sånt som er veldig praktisk vettu ;):smoke:

Skrevet

Jeg tror at 98% menn heller vil ha ei dame som suger, enn ei som støvsuger.

Skrevet

Høh, eg tror de 2% som vil ha en støvsuger dame er toppene i militæret. De er visst veldig strenge på støv og sånt der..

Skrevet

Hmm. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på det motsatte kjønn. Menn sier en ting og gjør det motsatte..

Hey, eg syntes dere er verre på denne. Av og til, lar dere bare hver å si noe i det hele tatt og forventer at vi skal finne ut av det selv.

Skrevet

Det er vanskelig å forklare, men man vil selvfølgelig ha ei som tar pusten fra en og er til å leve med.

Jeg venter på jenta som skal ta MEG med storm, ikke no sjekking her i gården. Hun må være tydelig engasjert i meg, men det kanke være desp å alt må klikke. heh. å hun må ha ett mystisk blikk :D

Skrevet

Da ser man i hvert fall en god grunn til at du er singel.

Skrevet

Jeg er søker en dame for lidenskapens del og ikke for å få en hushjelp. Sånt sett ser jeg heller etter en dame som suger enn en som støvsuger.

Tror de fleste menn søker lidenskap, forelskelse og kjærlighet, ikke å få ordnet husholdningsmessige behov.

Skrevet

Jeg kjenner ei som alltid er blid, ler mye og veldig grei og avslappet. Hun har et ordinært utseende, men er slank og tar vare på seg selv. Hun er desidert den jenta jeg har møtt som er mest populær blant gutta. Og de blir skikkelig forelsket, nesten alle sammen, noen blir besatt, det er helt vanvittig. Hun flørter ikke, er kun kameratslig og jovial.

Jeg tror man kommer langt med å være hyggelig, avslappet og blid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...