Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anjelika
Skrevet

Hvor langt over 40 må hun før hun roer seg?

Nei, si det. Spør meg igjen om 15 år!

Men jeg har da allerede begynt å sette pris på å tilberede en indrefilet med gorgonzola (osten, ikke brukeren) og se på krim en lørdagskveld i stedet for å gå på disco, så det kan jo bare gå en vei dette her.

Hun finnes ikke Steinar, sorry......

Hey! :hallo:

Ironien er jo at jeg egentlig er Steinars verste mareritt som kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Menn vil ha ei dame som:

1. er rimelig attraktiv. Tar vare på utseendet, har myk hud og lukter godt, pynter seg

2. er selvsikker. Trygg i sin egen hud og kropp, trygg i diverse situasjoner.

3. er avslappet, tar ting som det kommer, stresser med lite, bekymringsløs, easy-going

4. er i godt humør og har god humor. Er kul, smilende, har selvironi, liker South Park

5. er intelligent, reflektert, interessant å prate med. Har lest noen bøker, kan ta en diskusjon.

6. er seksuell, hemningsløs, nyter sex til det fulle, dyrker kåthet og kroppen hans. Deepthroat og anal gir bonuspoeng.

7. deler noen interesser med han, f eks musikk. NB: BRA musikk.

8. viser omtanke og oppmerksomhet, ved å lage mat til han f eks. I undertøyet. Hvor flink man er til matlaging er ikke det aller viktigste, her er det tanken som teller.

9. viser tillit, stoler på han, gir frihet

10. er åpen, spiller ikke (se pkt 2 og 3)

11. har et eget liv

12. klemmer på armene hans og sier at han er sååå sterk

Sånn litt generelt og litt satt på spissen.

Lykke til!

Du fikk med essensen(e) her, det skal du ha. Det blir litt som å søke jobb, forklarer:

Menn leser stillingsannonser, kan nikke til 8 av 10 krav/ønsker - sender i vei en søknad og mener seg innlemmet i topp fem umiddelbart og gleder seg intervju allerede.

Kvinner leser stillingsannonser, glemmer samtlige der de ikke oppfyller absolutt ALT som står der. Pluss at de, i sitt eget hode, konstruerer endel kvalifikasjoner/egenskaper arbeidsgiver sikkert ønsker seg. Oppfyller hun ikke dem så dropper hun søknaden.

Sånn er det med krav/ønsker i mulige parforhold også. Ingen grunn til bekymring jenter. Gutta derimot - pust med magen, det finnes da mye annet gøy i livet enn damer, PS3, fotball, rock, kortspill, forsvaret og gutteturer med fiske eller jakt.....

Gjest Eurodice
Skrevet

Joda, hovedsaken er at man lærer av sine feil. Det er de som aldri lærer som skaper problemer, både for seg selv og for andre de surrer seg borti.

Det var det da, Steinar. Noen herværende ser ut til ikke å lære av sine feil :klaske: .

Skrevet

Hey! :hallo:

Ironien er jo at jeg egentlig er Steinars verste mareritt som kjæreste.

Jeg tror at alle damemennesker under 35 år vil være mitt verste mareritt som kjæreste.

Og mitt seneste mareritt var tilogmed godt over 35 år - uten at det hjalp noe som helst :sukk:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror at alle damemennesker under 35 år vil være mitt verste mareritt som kjæreste.

Og mitt seneste mareritt var tilogmed godt over 35 år - uten at det hjalp noe som helst :sukk:

Slik som du fremstår gjennom dine utallige tråder, er du langt fra en drømmemann. Er du helt ute av stand til å se din egen rolle i et forhold? De fleste damer av idag vil ikke ha en hersker, de vil stå på like fot med mannen.

Skrevet

Slik som du fremstår gjennom dine utallige tråder, er du langt fra en drømmemann. Er du helt ute av stand til å se din egen rolle i et forhold? De fleste damer av idag vil ikke ha en hersker, de vil stå på like fot med mannen.

Ja, men det forutsetter da altså at hun har godt vett og mer enn 3 hjerneceller. Noe ikke alle har tydeligvis.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, si det. Spør meg igjen om 15 år!

Men jeg har da allerede begynt å sette pris på å tilberede en indrefilet med gorgonzola (osten, ikke brukeren) og se på krim en lørdagskveld i stedet for å gå på disco, så det kan jo bare gå en vei dette her.

Jeg re snart 40. Hvor er disse damene? De jeg ser er som regel på fylla eller på backpacking i Asia.

Skrevet

Ja, men det forutsetter da altså at hun har godt vett og mer enn 3 hjerneceller. Noe ikke alle har tydeligvis.

Nei, og da er det jo ganske pussig at det skal være så vanskelig for deg å finne noen som passer DIN intelligens.

Du er en 40 år gammel singel mann som henger på Kvinneguiden. HOT.

Skrevet (endret)

Nei, og da er det jo ganske pussig at det skal være så vanskelig for deg å finne noen som passer DIN intelligens.

Du er en 40 år gammel singel mann som henger på Kvinneguiden. HOT.

Jeg er faktisk meget intelligent :smoke:

Og jeg er ikke 40 men 40++.

Endret av Steinar40
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Og likevel har du hengt ved denne damen i lengre tid, selv om hun strider imot alt du har forfektet her inne.

Skrevet

Og likevel har du hengt ved denne damen i lengre tid, selv om hun strider imot alt du har forfektet her inne.

Skulle jeg bare stukket av midt i hennes separasjonsperiode?

Sånn er altså ikke jeg. Selv om jeg har vurdert det mang en gang.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Skulle jeg bare stukket av midt i hennes separasjonsperiode?

Sånn er altså ikke jeg. Selv om jeg har vurdert det mang en gang.

Og se hva det gir deg.

Endret av gjestdeluxe
Gjest navnelapp
Skrevet

No byrjar vi vel å nærme oss ei avsporing her. ;-)

Skrevet

No byrjar vi vel å nærme oss ei avsporing her. ;-)

Steinar har en egen evne til å la alt på Singleforumet handle om han...han er 40+++ men høres ut som han har dameerfaring på linje med en 16-åring.

• 2 uker senere...
Skrevet

Menn vil ha ei dame som:

1. er rimelig attraktiv. Tar vare på utseendet, har myk hud og lukter godt, pynter seg

3. er avslappet, tar ting som det kommer, stresser med lite, bekymringsløs, easy-going

4. er i godt humør og har god humor. Er kul, smilende, har selvironi, liker South Park

5. er intelligent, reflektert, interessant å prate med. Har lest noen bøker, kan ta en diskusjon.

6. er seksuell, hemningsløs, nyter sex til det fulle, dyrker kåthet og kroppen hans. Deepthroat og anal gir bonuspoeng.

8. viser omtanke og oppmerksomhet, ved å lage mat til han f eks. I undertøyet. Hvor flink man er til matlaging er ikke det aller viktigste, her er det tanken som teller.

11. har et eget liv

Lykke til!

Hahaha såå bra! Det ble visst for mye diskusjon for min del her.

Skrevet

Menn vil ha ei dame som:

11. har et eget liv

13. Tjener egne penger

14. Følsom og romantisk, våger å vise den sårbare siden, viser mannen hvor mye han betyr i handling, blikk og myke, kvinnelige ord.

Lykke til!

Jeg la til tjener egne penger jeg. :) Nå tjener jeg mer enn de fleste mannfolk i tillegg, men det er kanskje ikke så bra. Men la til sårbar og, menn liker jo ikke mannedamer. Vi skal jo være følsomme.

Hvis du ser vekk i fra at jeg foretrekker Futurama og Simpsons fremfor South Park, så er dette meg.

Og jeg har blitt kalt for drømmedama siden jeg var 19. :) Jeg blir visst bare bedre med årene også! (nå 29)

Nå er jeg singel en liten stund til, og håper han jeg har lagt min elsk på innser mine kvaliteter snart. Hvis ikke er han stokk dum og kan brenne en viss plass. Siden han er en frysepinne så syns han sikkert at det er litt kos og.

Så får vi se om noen andre ikke føler seg truet av min utstråling som jeg i tillegg liker.. Det siste der er ofte litt vanskelig.

Skrevet

Hva ser en mann etter?

Jeg har vært singel i flere år nu og klarer ikke å få tak i en mann. Så hva er det menn ser etter?

Begynner å bli en smule stressa av å være singel og lurer virkelig på om det er meg noe er feil med...

So anyone!!?

Jeg tenker det er god utstråling som får menn til å bli interessert. I tillegg til at du selv tydelig viser at du er interessert. Hva du synes om deg selv er avgjørende! Punkt 1 er å virkelig vite din egen verdi. Er du trygg på at du er bra nok som du er, utstråler du trygghet. Avslappet energi er også viktig, for utstråler du stress og at du er desperat, så skygger menn banen. Jeg er kvinne, og har vært i et samliv i 22 år, men er nå singel og trives med det! LYKKE TIL, TS :)

Skrevet

Hun må være vennlig!

Hun må være en person som er hyggelig over for vennene mine og folk generelt.

Hun må være glad i meg og finne meg tiltrekkende.

Hun må akseptere meg og ikke begynne å skulle endre på meg.

Hun mener at uenighet er noe vi må løse og ikke nødvendigvis være noe man må vinne.

Hun må være ærlig og ikke ha skjulte agendaer eller drive å manipulere.

Inteligens er fint dersom hun kan å bruke den.

Hun har selvironi og re litt romslig både med seg selv, meg og andre.

Det er fint om hun i alle fall ikke har helt jævlig musikksmak (Vet det er mye å forlange)

Hun ser ikke bare på sånn kjerringTV.

Hun er ikke kontrolerende og vi kan ha litt selvstendighet og aktiviteter hver for oss.

Hun godtar at hva som er et ryddig hjem er en kompromissavgjørelse oss imellom. Det er ikke hva hun alene syntes er ryddighet som gjelder.

Tilsvarende godtar hun også at aktiviteter som innredning, farger m.m. er ting vi skal være enige om.

Hun stoler på meg.

Hun tolker ikke småting i hytt og pine. Er hun i tvil så spør hun meg i stedet for å sitte å gruble.

Hun er godt utdannet og har jobb.

Sex ... Trenger ikke være så hemningsløs, bare ikke alt for konservativ på hva hun liker. Bør like å ha seks ganske ofte.

Hun har et rimelig ok utseende og tar litt vare på seg selv. (Ikke overtolk denne til at du må være perfekt. Jeg skriver «rimelig ok» og da er det det jeg mener.)

og så er hun go og kan være litt pusete :)

Skrevet

Hun må være vennlig!

Hun må være en person som er hyggelig over for vennene mine og folk generelt.

Hun må være glad i meg og finne meg tiltrekkende.

Hun må akseptere meg og ikke begynne å skulle endre på meg.

Hun mener at uenighet er noe vi må løse og ikke nødvendigvis være noe man må vinne.

Hun må være ærlig og ikke ha skjulte agendaer eller drive å manipulere.

Inteligens er fint dersom hun kan å bruke den.

Hun har selvironi og re litt romslig både med seg selv, meg og andre.

Det er fint om hun i alle fall ikke har helt jævlig musikksmak (Vet det er mye å forlange)

Hun ser ikke bare på sånn kjerringTV.

Hun er ikke kontrolerende og vi kan ha litt selvstendighet og aktiviteter hver for oss.

Hun godtar at hva som er et ryddig hjem er en kompromissavgjørelse oss imellom. Det er ikke hva hun alene syntes er ryddighet som gjelder.

Tilsvarende godtar hun også at aktiviteter som innredning, farger m.m. er ting vi skal være enige om.

Hun stoler på meg.

Hun tolker ikke småting i hytt og pine. Er hun i tvil så spør hun meg i stedet for å sitte å gruble.

Hun er godt utdannet og har jobb.

Sex ... Trenger ikke være så hemningsløs, bare ikke alt for konservativ på hva hun liker. Bør like å ha seks ganske ofte.

Hun har et rimelig ok utseende og tar litt vare på seg selv. (Ikke overtolk denne til at du må være perfekt. Jeg skriver «rimelig ok» og da er det det jeg mener.)

og så er hun go og kan være litt pusete :)

Jeg håper for din egen del at du forstår at denne dama ikke finnes i virkeligheten.

Skrevet

Jeg håper for din egen del at du forstår at denne dama ikke finnes i virkeligheten.

Steinar, nå må ikke du dømme andres drømmer nord og ne fordi om du ikke fikk det som du ville. Jeg tror anonym bruker har store muligheter til å finne ei dame som passer på flere av disse punktene jeg. Vi kan sette opp så mange punkter vi vil og jeg tror nok de fleste av oss er såpass realistiske at vi ikke regner med å få alle "100" punktene oppfylt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...