Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville det ikke vært mer fornuftig å roe ned, ta en pause? Er det virkelig så om å gjøre å få tak i en ny med en gang? Det er i hvert fall noe som er typisk menn, stupe uti nye forhold før det forrige er avsluttet følelsesmessig.

For det første har jeg allerede tatt det med ro i lang tid, og for det andre har jeg tenkt til å fortsette med det inntil videre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

For det første har jeg allerede tatt det med ro i lang tid, og for det andre har jeg tenkt til å fortsette med det inntil videre.

Det kan du nok si at du har, men håpet har hele tiden ligget under. Det er ikke mange dagene siden du måtte innse det faktum at et forhold mellom deg og damen i nord var dødfødt. Hun kunne vært real og snakket med deg på en ordentlig måte, men hun var feig, og det trakk i langdrag. Det gjør det hele mye verre enn det hadde behøvd å være. Uansett, lykke til med veien videre :) .

Skrevet

Det kan du nok si at du har, men håpet har hele tiden ligget under. Det er ikke mange dagene siden du måtte innse det faktum at et forhold mellom deg og damen i nord var dødfødt. Hun kunne vært real og snakket med deg på en ordentlig måte, men hun var feig, og det trakk i langdrag. Det gjør det hele mye verre enn det hadde behøvd å være. Uansett, lykke til med veien videre :) .

Ja, jeg kan ikke akkurat påstå at oppførselen hennes har imponert meg - for å si det pent.

Men takk.

Skrevet

Beklager TS men Steinar har i sin visdom atter besluttet at tråden skal handle om han.

Skrevet

Beklager TS men Steinar har i sin visdom atter besluttet at tråden skal handle om han.

Jeg sa bare hva jeg ser etter som en mann. Altså den rette dama.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hva ser en mann etter?

So anyone!!?

De ser etter det de kan få, og tar det de får, uavhengig av om det var det de ville ha (hvilket de ofte ikke helt vet?)

Skrevet

De ser etter det de kan få, og tar det de får, uavhengig av om det var det de ville ha (hvilket de ofte ikke helt vet?)

:filer: Her imponeres vi av dyp innsikt og menneskelig positivitet :filer:

Overbevist om at det beste kommer fram i mennesker i ditt nærvær. En skikkelig inspirator er du! :pls:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

:filer: Her imponeres vi av dyp innsikt og menneskelig positivitet :filer:

Overbevist om at det beste kommer fram i mennesker i ditt nærvær. En skikkelig inspirator er du! :pls:

:):enig:

En skikkelig gla'person! Tenk litt Eli Rygg og Kari Svendsen - og vi er der!

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

:):enig:

En skikkelig gla'person! Tenk litt Eli Rygg og Kari Svendsen - og vi er der!

Jo da, men av og til så generalisere du og overdriver litt. :klemmer:

"De ser etter det de kan få, og tar det de får, uavhengig av om det var det de ville ha (hvilket de ofte ikke helt vet?)"

Det er vel ikke din beste uttalelse? :) Høres litt besk ut gjør den ikke?

Skrevet

Jeg går nok etter snil, varm og trygg, heller enn spennende, sexy og vill.

Skrevet

Okey boy - you tell us!!

Er litt spent om du vet hva jeg ser etter f.eks......... :jepp:

Jeg tror det finnes noen felles trekk for hva menn ser etter selv om det selfølgelig finnes individuelle variasjoner. Jeg har tidliger fått så mye pepper for å ha fortalt sannheten b.l.a i en tråd om hvilke egenskaper din fremtidige samboer bør ha. Jeg lagde også min egen tråd " drømmedama" og fikk så hatten passer. Menn skal tydeligvis hetses til taushet. Menn må derfor velge mellom å holde sine preferanser skjult eller lyve. Kvinner som opplever at menn ikke er åpne og ærlige om hva de vil ha har egentlig seg selv å takke

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ville det ikke vært mer fornuftig å roe ned, ta en pause? Er det virkelig så om å gjøre å få tak i en ny med en gang? Det er i hvert fall noe som er typisk menn, stupe uti nye forhold før det forrige er avsluttet følelsesmessig.

Vel vel, etter å ha skummet et ikke ubetydelig antall tråder her inne om kvinner som sliter i valgene mellom samboer og en kollega, sjef, seminarbekjentskap eller nåværende vs eks så tror jeg myten din står for fall.

Grunnen til myten er at kvinner betrakter handlingen "gift mann bedro kona med vesentlig yngre dame og flyttet inn hos henne med mye bråk og tenners gnissel om oppgjør, interiør, bil, bidrag, unger og penger og fandens oldemor" som omtrent det verste en mann kan gjøre. Derav stupe-inn-i-nytt-forhold er noe stort sett menn holder på med.

Skrevet

Hmm. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på det motsatte kjønn. Menn sier en ting og gjør det motsatte..

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Jo da, men av og til så generalisere du og overdriver litt. :klemmer:

Det er vel ikke din beste uttalelse? :)

Det var det nok ikke, men det var vel heller ikke målet :)

Det stemmer at jeg generaliserer og overdriver litt. :)

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

Hmm. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på det motsatte kjønn. Menn sier en ting og gjør det motsatte..

Det gjelder ikke bare menn. Folk flest sier akkurat det som passer seg best for dem selv til enhver tid.

Skrevet

Felles verdigrunnlag. Samme mål for livet. Samme ønsker for et samliv. Gjensidig kjærlighet og begjær. Om du vil ha et langvarig forhold.

For tilfeldig sex ser vi etter pupper og fitte.

Men pupper og fitte har jo alle damer - ergo vil jo alle damer kunne treffe på karer som bare er ute etter tilfeldig sex !

Hvordan skiller koneemnet seg ut da ? I forhold til alle de andre ?

Skrevet

D

Men jeg kan faktisk garantere alle kvinner, at ei dame som er flink til å lage mat og er litt interessert i å holde hus og heim i orden etc., stiller betydelig sterkere enn ei som bare er interessert i å reise, feste og fly på byen.

Kan garantere alle menn, at en kar som er flink til å lage mat og er litt interessert i å holde hus og heim i orden etc., stiller betydelig sterkere enn en som bare er interessert i å glo på fotball, feste og fly på byen.

Skrevet

Kan garantere alle menn, at en kar som er flink til å lage mat og er litt interessert i å holde hus og heim i orden etc., stiller betydelig sterkere enn en som bare er interessert i å glo på fotball, feste og fly på byen.

Jepp :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da _burde_ jeg stilt sterkt...

Skrevet

Ser etter ei spesiell, har funnet hu, men hu :rødme: har ikke funnet meg enda. Så får vi se hvor dette går. Kjenner jeg er litt rastløs etter å vite noe, men det er vel slik det skal være :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...