AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #21 Skrevet 18. august 2010 "Etter 8 år med høyere utdanning, hvorav en bachlor og adjunkt så har jeg planer om en master over fire år." Tja, ikke helt lett å forsørge seg selv samtidig som man studerer i 8 år, ville jeg trodd. Du vil altså ikke forsørge en hjemmeværende dame - da vet vi det!
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #22 Skrevet 18. august 2010 Du vil altså ikke forsørge en hjemmeværende dame - da vet vi det! De fleste ønsker seg en best mulig økonomi. Men samtidig vil jeg ikke ha ei dame som lever for å jobbe.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #23 Skrevet 18. august 2010 De fleste ønsker seg en best mulig økonomi. Men samtidig vil jeg ikke ha ei dame som lever for å jobbe. Du vil ha en dame som jobber 100%, men du vil ikke at hun skal risikere å måtte like/være engasjert i jobben sin?
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. august 2010 #24 Skrevet 18. august 2010 Skulle tro 80% av alle på dette forumet var generaliserende, uerfarne, usikre tenåringer. God, og sannsynligvis ganske så treffende, observasjon...
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #25 Skrevet 18. august 2010 Du vil ha en dame som jobber 100%, men du vil ikke at hun skal risikere å måtte like/være engasjert i jobben sin? Det kommer an på hvor mye tid jobben tar. Hvis jobben føles som det viktigste i livet så syns jeg noe er feil med innstillingen. Jobben er riktignok noe av det viktigste fordi man som regel må ha en jobb for å overleve, men man skal ikke leve for å jobbe.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #26 Skrevet 18. august 2010 Jobben er riktignok noe av det viktigste fordi man som regel må ha en jobb for å overleve, men man skal ikke leve for å jobbe. Hva mener du? Få i Norge blir født med det formål at noen trenger deg som arbeidskraft. De fleste i Norge lever fordi de ble født, de valgte det ikke selv. For å få en inntekt å leve av, må de aller fleste jobbe. Men du havner bort i folk som kun bryr seg om sin jobb, og ikke familie, reiser og fritid? Om din kone jobber 100% må du kunne forvente at mye av hennes liv og tanker er dedikert jobben. Tåler du det? Hun vil også være bekymret, ha problemer og være sliten på grunn av jobben. Alt dette for å skaffe deg inntekter. Så skal hun i tillegg være opplagt til barn og stelle for deg i huset ditt. Du verden.
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #27 Skrevet 18. august 2010 Hva mener du? Få i Norge blir født med det formål at noen trenger deg som arbeidskraft. De fleste i Norge lever fordi de ble født, de valgte det ikke selv. For å få en inntekt å leve av, må de aller fleste jobbe. Men du havner bort i folk som kun bryr seg om sin jobb, og ikke familie, reiser og fritid? Om din kone jobber 100% må du kunne forvente at mye av hennes liv og tanker er dedikert jobben. Tåler du det? Hun vil også være bekymret, ha problemer og være sliten på grunn av jobben. Alt dette for å skaffe deg inntekter. Så skal hun i tillegg være opplagt til barn og stelle for deg i huset ditt. Du verden. Jeg mener man skal ha et avbalansert forhold til jobben. Jobben er viktig, men IKKE det viktigste i livet. Ei dame som ønsker å klatre på karrierestigen er altså ikke for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #28 Skrevet 18. august 2010 Jeg mener man skal ha et avbalansert forhold til jobben. Jobben er viktig, men IKKE det viktigste i livet. Ei dame som ønsker å klatre på karrierestigen er altså ikke for meg. Du ønsker ikke at hun skal være flink i jobben sin, og ei heller at hun skal hele tiden få tenke nye jobber og områder, for å bli med utfordret og inspirert, rett og slett. Du får få deg en kjedelig jente som har dårligere jobb enn deg selv og som du kan ha kontroll over, så du ikke føler deg truet. Hva slags forbilde er det for barna?
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #29 Skrevet 18. august 2010 Du ønsker ikke at hun skal være flink i jobben sin, og ei heller at hun skal hele tiden få tenke nye jobber og områder, for å bli med utfordret og inspirert, rett og slett. Du får få deg en kjedelig jente som har dårligere jobb enn deg selv og som du kan ha kontroll over, så du ikke føler deg truet. Hva slags forbilde er det for barna? Man kan være flink i jobben og like den, UTEN å måtte slite seg i hjel, eller bruke masse ekstra tid, på å jobbe. Med andre ord så må jeg være viktigere for henne enn jobben hennes er. Ellers ser jeg personlig ikke poenget med et parforhold.
Gjest Anjelika Skrevet 18. august 2010 #30 Skrevet 18. august 2010 Menn vil ha ei dame som: 1. er rimelig attraktiv. Tar vare på utseendet, har myk hud og lukter godt, pynter seg 2. er selvsikker. Trygg i sin egen hud og kropp, trygg i diverse situasjoner. 3. er avslappet, tar ting som det kommer, stresser med lite, bekymringsløs, easy-going 4. er i godt humør og har god humor. Er kul, smilende, har selvironi, liker South Park 5. er intelligent, reflektert, interessant å prate med. Har lest noen bøker, kan ta en diskusjon. 6. er seksuell, hemningsløs, nyter sex til det fulle, dyrker kåthet og kroppen hans. Deepthroat og anal gir bonuspoeng. 7. deler noen interesser med han, f eks musikk. NB: BRA musikk. 8. viser omtanke og oppmerksomhet, ved å lage mat til han f eks. I undertøyet. Hvor flink man er til matlaging er ikke det aller viktigste, her er det tanken som teller. 9. viser tillit, stoler på han, gir frihet 10. er åpen, spiller ikke (se pkt 2 og 3) 11. har et eget liv 12. klemmer på armene hans og sier at han er sååå sterk Sånn litt generelt og litt satt på spissen. Lykke til!
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #31 Skrevet 18. august 2010 Menn vil ha ei dame som: 1. er rimelig attraktiv. Tar vare på utseendet, har myk hud og lukter godt, pynter seg 2. er selvsikker. Trygg i sin egen hud og kropp, trygg i diverse situasjoner. 3. er avslappet, tar ting som det kommer, stresser med lite, bekymringsløs, easy-going 4. er i godt humør og har god humor. Er kul, smilende, har selvironi, liker South Park 5. er intelligent, reflektert, interessant å prate med. Har lest noen bøker, kan ta en diskusjon. 6. er seksuell, hemningsløs, nyter sex til det fulle, dyrker kåthet og kroppen hans. Deepthroat og anal gir bonuspoeng. 7. deler noen interesser med han, f eks musikk. NB: BRA musikk. 8. viser omtanke og oppmerksomhet, ved å lage mat til han f eks. I undertøyet. Hvor flink man er til matlaging er ikke det aller viktigste, her er det tanken som teller. 9. viser tillit, stoler på han, gir frihet 10. er åpen, spiller ikke (se pkt 2 og 3) 11. har et eget liv 12. klemmer på armene hans og sier at han er sååå sterk Sånn litt generelt og litt satt på spissen. Lykke til! Du glemte: 13. Tjener egne penger hehe
Gjest Anjelika Skrevet 18. august 2010 #32 Skrevet 18. august 2010 (endret) Du glemte: 13. Tjener egne penger hehe Hehe joda, det er vel relativt selvsagt i dagens samfunn. Men ja, at man har egne penger og ordnet økonomi slik at den ikke blir et hinder eller et problem. I tillegg må man være generøs og ha et litt avslappet forhold til penger, man må tillate seg å bli spandert på og skjemt bort av han men også spandere selv. Å snu på krona/gjerrighet er usexy og å være golddigger eller snylter er usexy. Fornøyd? Endret 18. august 2010 av Anjelika
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #33 Skrevet 18. august 2010 Hehe joda, det er vel relativt selvsagt i dagens samfunn. Men ja, at man har egne penger og ordnet økonomi slik at den ikke blir et hinder eller et problem. I tillegg må man være generøs og ha et litt avslappet forhold til penger, man må tillate seg å bli spandert på og skjemt bort av han men også spandere selv. Å snu på krona/gjerrighet er usexy og å være golddigger eller snylter er usexy. Fornøyd? Oh yeah! Hvor finner jeg denne dama mon tro? hehe
Gjest Anjelika Skrevet 18. august 2010 #34 Skrevet 18. august 2010 Oh yeah! Hvor finner jeg denne dama mon tro? hehe Hun reiser, fester og flyr rundt på byn
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #35 Skrevet 18. august 2010 Hun reiser, fester og flyr rundt på byn Ja, jeg tviler ikke. Det er fordeler og ulemper med alt og alle
Gjest Anjelika Skrevet 18. august 2010 #36 Skrevet 18. august 2010 Ja, jeg tviler ikke. Det er fordeler og ulemper med alt og alle Noen ting går hånd i hånd da. Jeg ble ikke den personen jeg er i dag ved å sitte hjemme og knipe beina sammen med nesa i en husmor-bok. Du kan nok takke en del fester og reiser, venner av begge kjønn, flørter, seksuelle erfaringer og noen smeller her og der for det. Modning er for meg veldig tett knyttet til det å være sosial og få impulser utenfra hele tiden. Men denne kvinnen roer seg ned med årene da Festene blir færre, vennekretsen mindre, alle mennesker ikke like interessante. Jeg tror dog ikke du kan få en slik selvsikker, oppegående og frigjort kvinne for så å låse henne inne på kjøkkenet i burka for resten av livet.
Steinar40 Skrevet 18. august 2010 #37 Skrevet 18. august 2010 Noen ting går hånd i hånd da. Jeg ble ikke den personen jeg er i dag ved å sitte hjemme og knipe beina sammen med nesa i en husmor-bok. Du kan nok takke en del fester og reiser, venner av begge kjønn, flørter, seksuelle erfaringer og noen smeller her og der for det. Modning er for meg veldig tett knyttet til det å være sosial og få impulser utenfra hele tiden. Men denne kvinnen roer seg ned med årene da Festene blir færre, vennekretsen mindre, alle mennesker ikke like interessante. Jeg tror dog ikke du kan få en slik selvsikker, oppegående og frigjort kvinne for så å låse henne inne på kjøkkenet i burka for resten av livet. Joda, hovedsaken er at man lærer av sine feil. Det er de som aldri lærer som skaper problemer, både for seg selv og for andre de surrer seg borti.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. august 2010 #38 Skrevet 18. august 2010 Men denne kvinnen roer seg ned med årene da Festene blir færre, vennekretsen mindre, alle mennesker ikke like interessante. Hvor langt over 40 må hun før hun roer seg?
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. august 2010 #39 Skrevet 18. august 2010 Jeg tror dog ikke du kan få en slik selvsikker, oppegående og frigjort kvinne for så å låse henne inne på kjøkkenet i burka for resten av livet. Aaargh, din føkkings gledjesdödare....., der brast illusjonene mine.....
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. august 2010 #40 Skrevet 18. august 2010 Oh yeah! Hvor finner jeg denne dama mon tro? hehe Hun finnes ikke Steinar, sorry......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå