Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Steinar, nå må ikke du dømme andres drømmer nord og ne fordi om du ikke fikk det som du ville. Jeg tror anonym bruker har store muligheter til å finne ei dame som passer på flere av disse punktene jeg. Vi kan sette opp så mange punkter vi vil og jeg tror nok de fleste av oss er såpass realistiske at vi ikke regner med å få alle "100" punktene oppfylt. :)

Ja, det du skriver her er "my point exactly".

Og derfor håper jeg for hans/hennes del at personen som skrev dette innser akkurat det samme som oss.

Mange av punktene, ja. Alle punktene, NEI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun finnes ikke Steinar, sorry......

:vinke:

Dog tror jeg ikke Steinar har sjans på meg.... :roll:

Skrevet

Jeg tror at alle damemennesker under 35 år vil være mitt verste mareritt som kjæreste.

Og mitt seneste mareritt var tilogmed godt over 35 år - uten at det hjalp noe som helst :sukk:

Jeg tror at du er alle kvinner over 35 sitt verste mareritt som kjæreste...

Skrevet

Jeg tror anonym bruker har store muligheter til å finne ei dame som passer på flere av disse punktene jeg. Vi kan sette opp så mange punkter vi vil og jeg tror nok de fleste av oss er såpass realistiske at vi ikke regner med å få alle "100" punktene oppfylt. :)

Det er jo i sum en litt krevende liste, men de enkelte punktene er da noe man i det store og hele forventer av folk. Det er for eksempel ganske få som liker å bli manipulert.... og de fleste av oss går de ikke rundt og manipulerer folk.

Skrevet

Det er jo i sum en litt krevende liste, men de enkelte punktene er da noe man i det store og hele forventer av folk. Det er for eksempel ganske få som liker å bli manipulert.... og de fleste av oss går de ikke rundt og manipulerer folk.

Å? Helt sikker på det?

Hva gjør du f.eks når du vil ha viljen din da?

Skrevet

Å? Helt sikker på det?

Hva gjør du f.eks når du vil ha viljen din da?

Jeg kan kjøpslå, jeg kan forhandle, jeg kan forlange og jeg kan be pent. I tillegg så kan jeg gi meg og la den andre få viljen sin.

Skrevet

Jeg kan kjøpslå, jeg kan forhandle, jeg kan forlange og jeg kan be pent. I tillegg så kan jeg gi meg og la den andre få viljen sin.

Og du kan bruke kvinnelist ;)

Er ikke det å manipulere?

Skrevet

Og du kan bruke kvinnelist ;)

Er ikke det å manipulere?

Ikke tilegn meg egenskaper når du ikke kan vite om jeg har de egenskapene. Det er ikke pent.

Skrevet

Ikke tilegn meg egenskaper når du ikke kan vite om jeg har de egenskapene. Det er ikke pent.

Alle kvinner har kvinnelist. Det er medfødt.

Skrevet

Alle kvinner har kvinnelist. Det er medfødt.

Og alle menn og kvinner kan lyve, men mange velger å være ærlige.

Ikke tilegn folk egenskaper Steinar. Det er ikke pent.

Skrevet

Og alle menn og kvinner kan lyve, men mange velger å være ærlige.

Ikke tilegn folk egenskaper Steinar. Det er ikke pent.

Kvinnelist betyr ikke nødvendigvis å lyve. Det kan like godt være manipulasjon etc.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kvinnelist betyr ikke nødvendigvis å lyve. Det kan like godt være manipulasjon etc.

Selvom du har dårlige erfaringer med den damen du omsider har innsett har holdt deg for narr, betyr ikke det at andre driver på på samme måte. Ikke la din bitterhet gå ut over noen du ikke kjenner.

Skrevet

Det må da være velkjent hva menn ser etter. Jeg har nok en mistanke om at noen ikke liker svaret og derfor spør igjen og igjen i håp om at de til slutt skal få et svar de liker. Jeg synes også det er pussig at den som gir et ærlig svar blir hetset så sterkt at en nærmest blir tvunget til taushet. Det kan nesten virke som om spørsmålet blir stillt bare for å kunne rakke ned på de menn en ikke liker eller kanskje en kun forsøker å fiske etter politisk korrekte svar som en selv kan akseptere.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det må da være velkjent hva menn ser etter. Jeg har nok en mistanke om at noen ikke liker svaret og derfor spør igjen og igjen i håp om at de til slutt skal få et svar de liker. Jeg synes også det er pussig at den som gir et ærlig svar blir hetset så sterkt at en nærmest blir tvunget til taushet. Det kan nesten virke som om spørsmålet blir stillt bare for å kunne rakke ned på de menn en ikke liker eller kanskje en kun forsøker å fiske etter politisk korrekte svar som en selv kan akseptere.

Okey boy - you tell us!!

Er litt spent om du vet hva jeg ser etter f.eks......... :jepp:

Skrevet

Okey boy - you tell us!!

Er litt spent om du vet hva jeg ser etter f.eks......... :jepp:

Er ikke du en mann da, og alle menn går jo etter det samme vettu :gjeiper: Og alle kvinner manipulerer ved å bruke kvinnelist, sånn er det bare..

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er ikke du en mann da, og alle menn går jo etter det samme vettu :gjeiper: Og alle kvinner manipulerer ved å bruke kvinnelist, sånn er det bare..

For det har Steinar sagt, og han er selvutnevnt ekspert på kvinner (selvom jeg i parentes bemerket har en sterk mistanke om at hans kvinnekunnskap er teoretisk, bortsett fra denne ene) :fnise: .

Endret av Belladonna
Gjest Gorgonzola
Skrevet

For det har Steinar sagt, og han er selvutnevnt ekspert på kvinner (selvom jeg i parentes bemerket har en sterk mistanke om at hans kvinnekunnskap er teoretisk, bortsett fra denne ene) :fnise: .

Aaaah, sorry! At jeg kunne være så dum og naiv :klaske:

Var bare litt spent på om det fantes menn som avvek fra det tradisjonelle skjønner dere :biggrin:

Skrevet

Hei TS.

Jeg skal ikke gå inn på noen generalisert standardmodell .. Det er det mange nok som gjør.

Jeg ser ikke rundt meg for å se om noen har et eller annet utseende som signaliserer "partner" til meg. Jeg ser pene, normale og mindre pene mennesker men folk går man jo i det store og hele forbi.

Så treffer jeg folk. Via jobb, i sosiale sammenhenger, på butikken eller i en forening. Noen ganger møtes blikket og andre ganger så kan du ha kjent de en stund og fått mer og mer sansen.

Dersom jeg møter noen og de er hyggelige mot meg. så er det første råd for både vennskap og kjærlighet. Vær hyggelig. Si noe pent. Ikke smisking men fortel den personen du treffer hva du liker ved den. Er du arogant, spydig eller på andre måter mindre hyggelig så er jeg ikke interessert uansett hvordan di ser ut eller hvilken status du har. Virker du nervøs så skal jeg gi deg forståelse til du føler deg trygg, for nervøsitet betyr ikke at det er noe galt med deg.

Er du grei, sier hva du liker ved meg og jeg merker at du liker å bruke tid sammen med meg så tror jeg at jeg syntes du er grei, får lyst til å si hva jeg liker ved deg og får lyst til å bruke tid sammen med deg. Jeg merker at du har litt lyst å fortelle men hvordan du er sog du har lyst å finne ut mer om meg. Jeg får lyst på det samme.

Så finner vi ut at vi ikke er like, men har en del ting til felles og .. ja så kjennes det inmari bra ut når vi er sammen. Akkurat her har jeg INGEN forklaring på hvorfor det vipper den ene eller andre veien. Men det er fint å være sammen... Og så er det bare å prøve å manne seg (eller kvinne seg) opp til å tørre å ta steget. :sjenert:

Jeg har ikke sagt noe om utseende. Dersom du er dritkjekk og steinrik så kan du sikkert vasse i smellpene partnere. Jeg er normal. Til nå i livet så har det vært oppførsel som har gjort at jeg har gått for en jente og oppførsel som her gjort det uaktuelt. Noen har vært søtere enn jeg hadde trodd ville like meg, men de har vært så greie at jeg har turt å spørre likevel. Andre har vært normale men de har vært snille og da har de vært like pene.

Skrevet

Jeg ser etter den rette dama.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ser etter den rette dama.

Ville det ikke vært mer fornuftig å roe ned, ta en pause? Er det virkelig så om å gjøre å få tak i en ny med en gang? Det er i hvert fall noe som er typisk menn, stupe uti nye forhold før det forrige er avsluttet følelsesmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...