Gjest Iril Skrevet 29. november 2010 #341 Del Skrevet 29. november 2010 Gratulerer med 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. november 2010 #342 Del Skrevet 29. november 2010 Hei Lillefot!! Innom og for 24 uker!! Håper du får en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #343 Del Skrevet 29. november 2010 24 uker Håper du får en flott mandag Fotoboken blir sikekrt kjempeflott Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Fotoboken blir sikekrt kjempeflott Hvor har du bestilt fra? Jeg har bestilt fra Elkjøp. Har brukt programmet som heter Cewe Fotobok. Jeg er veldig nøye og detaljert på hvordan jeg vil ha ting, så det irriterte meg grenseløst de gangene jeg hadde skrevet en tekst, lagret, for så å få opp en varseltrekant om at teksten ikke var innenfor "kravene" neste gang jeg åpnet boken. Grunnen til at dette skjedde, var at teksten flyttet seg nedover på siden for hver gang jeg åpnet boken, så jeg måtte passe på å "dra" teksten opp et hakk for hver gang jeg lagret. Knotete forklart, jeg vet, men det var veldig knotete også. Derfor tør jeg ikke å tro på et bra resultat før jeg ser det. Vet ikke om andre har hatt samme problem, da... _________________________________________________________________________ Jeg har ikke kommet meg utenfor huset i dag, men jeg har vært på verandaen, og fant ut at det var fanden så kaldt, så jeg ble inne Jeg har i stedet ryddet på kjøkkenet, samt vasket komfyren innvendig. Fysj så møkkete! Jeg har også pyntet mer til jul, synes det er så koselig med julefarger. Det ble rødt på stua, og mørk lilla på kjøkkenet. Da mannen kom hjem i dag, bemerket han den lilla duken på kjøkkenbordet uten at jeg hadde sagt noe: han synes det var fint. Jøss, tenkte jeg. Han legger aldri merke til sånt. Men jeg tror han fikk litt julestemning Jeg vet ikke om det blir en tur ut for å etterpå, men jeg kjenner i hvertfall at jeg har gjort nok i dag. Så nå skal jeg med GOD samvittighet sette meg ned om lese her på KG Hm...plutselig våknet lillejenta i magen - har nesten ikke kjent henne i hele dag. Sang mange sanger til henne før i dag, for å lokke henne frem, men det funket ikke. Men nå som mamma er sliten, da blir det action Edit: må bare legge til at jeg akkurat fikk mail fra Elkjøp om at boka er ferdig produsert, og blir sendt til min lokale Elkjøp-butikk. Snakk om service! Jeg sendte inn bestillingen på den i går kveld..! Endret 29. november 2010 av Lillefot84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #345 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har bestilt fra Elkjøp. Har brukt programmet som heter Cewe Fotobok. Jeg er veldig nøye og detaljert på hvordan jeg vil ha ting, så det irriterte meg grenseløst de gangene jeg hadde skrevet en tekst, lagret, for så å få opp en varseltrekant om at teksten ikke var innenfor "kravene" neste gang jeg åpnet boken. Grunnen til at dette skjedde, var at teksten flyttet seg nedover på siden for hver gang jeg åpnet boken, så jeg måtte passe på å "dra" teksten opp et hakk for hver gang jeg lagret. Knotete forklart, jeg vet, men det var veldig knotete også. Derfor tør jeg ikke å tro på et bra resultat før jeg ser det. Vet ikke om andre har hatt samme problem, da... Både jeg og Dine har bestilt fotobøker gjennom dem, og jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min bok Irriterte meg mye over slike ting som du nevner her, men jeg kan ikke huske å ha lagt merke til at det er noe forskjeller på resultatet i bokform opp mot slik jeg redigerte det på nett Kos deg på en aldri så liten KG runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #346 Del Skrevet 29. november 2010 Edit: må bare legge til at jeg akkurat fikk mail fra Elkjøp om at boka er ferdig produsert, og blir sendt til min lokale Elkjøp-butikk. Snakk om service! Jeg sendte inn bestillingen på den i går kveld..! De er kjempe raske Ihvertfall når en har lagt inn riktig adresse med en gang Da har du den om ikke mange dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. november 2010 #347 Del Skrevet 30. november 2010 Det er koselig å pynte til jul Tenkte jeg skulle handle inn litt mer i morgen, noen blomster og ei stjerne til vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 30. november 2010 #348 Del Skrevet 30. november 2010 Innom for å gi deg en og ønske deg en god dag! Spennende med fotobok, jeg har et program på mac'en min der jeg kan leke meg med sånt - veldig skummelt nå når jeg skal skrive eksamensoppgaver! Du må fortelle om resultatet når du får den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 30. november 2010 I dag har jeg endelig kommet meg ut av huset og gått en liten tur. Jeg tok med meg en sekk, for jeg tenkte at hvis jeg klarer, så kan jeg stikke innom på butikken en tur. Hvis ikke, så er det jo bare å snu på veien. Turen til butikken gikk helt fint, men jeg angret med en' gang jeg kom til kassa. Da begynte det å bli varmt, og pulsen fløy i været. Jeg begynte å svimle og hyperventilere, og det eneste jeg klarte var å tenke på hvor dum jeg var som fant på å gjøre dette på egenhånd. Jeg ble redd, men samtidig tenkte jeg *ikke faen* , jeg skal ikke svime av her nå. Jeg vurderte en liten stund å la kurven med varene stå, og bare gå ut, men tenkte som så at jeg kommer til å gå i bakken før jeg har kommet meg ut døra. :dåne: Selvfølgelig var det bare en' kasse åpen, og det var to stykker foran meg i køen. Jeg tenkte med meg selv *se til h*** å få åpnet en kasse til*, men det ble ikke gjort før det ble min tur... I mellomtiden lenet jeg meg mot en frysedisk, lukket øynene, og tenkte kun på pusten min. Jeg sa til meg selv at jeg skulle late som om dette var en fødsel, og nå måtte jeg bare puste meg gjennom riene :gjeiper: Jeg vet det høres helt fjernt ut, men det hjalp faktisk. Jeg konsentrerte meg kun om pusten, og sa til meg selv at *dette klarer du!* Da det så ble min tur begynte jeg å få litt kontroll over meg selv igjen. Jeg pakket varene mine i full fart, og gikk ut (frisk luft hjelper godt). Jeg stod inntil butikkveggen lenge, slik at jeg fikk slappet av og følte meg grei nok til å kunne gå hjem igjen. Da jeg var ca. halvveis sa selvfølgelig bekkenet takk for seg, og jeg tenkte at det var vel bare det som manglet. (Typisk når jeg skal være flink og "trene" litt). Jeg klarte nesten ikke å løfte det ene benet mitt, og hvert eneste skritt var smertefullt. Da jeg kom hjem og skulle gå i trappene, klarte jeg nesten ikke å løfte benet. Så nå sitter jeg i sofaen og slapper av. Jeg har laget meg en kopp varm kakao, og merket at jeg hadde klart å kjøpe matfløte i stedet før kremfløte på butikken i stad. Er det mulig?! Jeg som skulle ha kakao med krem... Jeg kjøpte svinefilet i strimler på butikken i stad, og tenkte jeg skulle lage noe a la dette til middag: http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=sunn&artid=17675 Håper det blir godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 30. november 2010 #350 Del Skrevet 30. november 2010 Det høres veldig slitsomt ut å ha det sånn Lillefot, men jeg må si jeg blir imponert over stå-på viljen din! Synes du har vært veldig flink i dag Den woken så sabla god ut - kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. november 2010 #351 Del Skrevet 30. november 2010 Vennen! Du må være forsiktig og ikke anstrenge deg slik når du får slike anfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. november 2010 #352 Del Skrevet 30. november 2010 Synes du var kjempeflink, og tøff på butikken! Og tenk, du kom deg gjennom det - helt alene!! Woken så kjempegod ut, skal spare på den oppskriften til en dag matlysten er bedre her Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg vet det, Milla, men jeg er så lei av bare å gå hjemme hele dagen... Jeg er nødt til å bevege meg litt pga. bekkenet også (selv om jeg gjør yogaøvelser jevnlig) Men jeg skal ikke gå på butikken alene mer, det er i hvertfall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #354 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. november 2010 #355 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg syns du er tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 1. desember 2010 God morgen, jenter, og takk for koselige kommentarer I dag skal vi på ny UL på sykehuset, for å sjekke hjertet til lillejenta. Jordmor klarte ikke å se det ordentlig sist, selv om hun mente alt var i orden. Dessuten skulle hun få nytt utstyr og nytt rom, så hun hadde så lyst til å vise det frem Gleder meg. I dag kommer mamma en tur, så jeg forhåpentligvis får kjøpt siste rest av julegavene. Jeg er veldig glad for at hun kan ta seg litt fri fra jobb for å være med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. desember 2010 #357 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #358 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. desember 2010 #359 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. desember 2010 #360 Del Skrevet 1. desember 2010 Håper alt gikk bra på UL, og at du og mammen din får en fin dag sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå