Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

:fnise:

Du har ikkje store valget no nei!

Eg ser faktisk fram til fødselen, eg! Eg veit jo meir om kva eg går til som 2. gangs, og så gler eg meg sånn til etterpå! Det er så deilig med nyfødte babyar. :rodmer:

(Og ja: eg hadde ein rolig baby sist, og ei fin barseltid)

Nei, jeg har ikke store valget akkurat :sjenert::fnise: Du er heldig som hadde en rolig baby. Håper min og blir det, selv om jeg tviler sterkt på det :fnise:

Nå kan du bare nyte permisjonstiden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke store valget akkurat :sjenert::fnise: Du er heldig som hadde en rolig baby. Håper min og blir det, selv om jeg tviler sterkt på det :fnise:

Nå kan du bare nyte permisjonstiden :jepp:

Hehe, på seg sjølv kjenner ein andre?

Det skal eg, takk!

:hoppe: for permisjon :hoppe: Du henger tett på oss andre fødeklare her nå. Blir noen fødsler her på KG utover høsten :rodmer:

:hoppe: for permisjon sjølv eg!

Det blir spennande her dei kommande vekene ja, og eg gler meg til å dele fødselshistoriar og høyre korleis dagane som nybakt mor blir for alle sammen :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+5 i dag, 19 dagar til termin :gjeiper: Mandag, og første dag i permisjon.

Har vore på kontroll i formiddag, alt er normalt. Magen har definitivt ikkje sunket ennå, for symfysemålet har like greitt gjort et hopp, og ligg høgt over normal-feltet! :sjokkert: Håpar det er fordi babyen strekte på seg, eller fordi det var ei ny jordmor som målte.

Denne gang var eg til ei jordmor som eg kjenner litt frå tidligare, så me snakka litt om laust og fast. Hyggelig dame, ho kan godt vere jordmor under fødselen! :jepp: Neste gang skal eg til ei eg aldri har møtt, verken denne gang eller i sist svangerskap.

(Her går me til kontrollar på den lokale fødeavdelingen, så det er ei av dei samme jordmødrene som er til stades under fødselen. Det er rutine å ha kontroll hos dei ulike jordmødrene på slutten, sånn at ein blir kjent med dei alle (ca 6 stk?). Lurt for både den fødande og for jordmødrene, reknar eg med!)

Ellers er eg no i gang med det eg skal bruke permisjonen til, nemlig å gjere klart til baby. Madrassene til senga og vogna er i frysen (!), og diverse er i vaskemaskina. Madrassene var nye til A, så eg bryr meg ikkje om å vaske dei i maskina. Men eg tenkte det var lurt med ei stund i frysen, for å ta knekken på eventuelle kryp. Trekka går i maskina.

No skal eg ringe et reisebyrå og bestille sydentur i romjula :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 38 uker, deilig når man kan begynne å se en ende på det liksom.... Magen min datt ned for noen uker siden og jeg følte at jeg endelig kunne begynne å puste igjen. Men målene hos jordmor viste bare at magen hadde vokst ytterligere :klo: Nå føler jeg den er høyrere enn noensinne, pust og pes! Har vondt i ribbeina for hun ligger med rumpa oppi der hele tiden :fnise: Skjønner ikke at jeg følte at magen datt ned også var den oppe igjen, det kan vel ikke stemme :skratte:

Høres lurt ut at dere blir kjent med alle jordmødrene på kontroll slik at det er noen kjente ved fødsel. Her i byen går vi på kontroll på den lokale helsestasjonen og fødeavd.ligger i nabobyen. Så jeg aner ikke hvem jeg møter til fødsel..... :sjenert: Samtidig er det godt å ha den ene jordmoren å forholde seg til under svangerskapet for man blir jo godt kjent. Har hatt litt ambivalente følelser til min JM, men er sånn i det store og hele fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 38 uker, deilig når man kan begynne å se en ende på det liksom.... Magen min datt ned for noen uker siden og jeg følte at jeg endelig kunne begynne å puste igjen. Men målene hos jordmor viste bare at magen hadde vokst ytterligere :klo: Nå føler jeg den er høyrere enn noensinne, pust og pes! Har vondt i ribbeina for hun ligger med rumpa oppi der hele tiden :fnise: Skjønner ikke at jeg følte at magen datt ned også var den oppe igjen, det kan vel ikke stemme :skratte:

Høres lurt ut at dere blir kjent med alle jordmødrene på kontroll slik at det er noen kjente ved fødsel. Her i byen går vi på kontroll på den lokale helsestasjonen og fødeavd.ligger i nabobyen. Så jeg aner ikke hvem jeg møter til fødsel..... :sjenert: Samtidig er det godt å ha den ene jordmoren å forholde seg til under svangerskapet for man blir jo godt kjent. Har hatt litt ambivalente følelser til min JM, men er sånn i det store og hele fornøyd.

Nei eg lurer litt på magen eg og, for no er magen heilt oppunder puppene igjen. Meiner jordmor sa igår at eg bar høgt. Men eg har ingen fysiske plager med høg mage, eg får ingen spark i ribbeina eller sånn. Har litt halsbrann innimellom einaste, sikkert fordi det knapt er plass til mageinnhold her no :fnise:

Ellers er det berre ubehagelig med så stor og høg mage når eg skal bøye meg/snu meg i senga og sånn.

Får du ikkje møte jordmødrene på fødeavdelingen før du faktisk er i fødsel då? Det er det eg syns er mest 'skummelt' dersom eg må føde på fylkessjukehuset 2 timar unna, at eg ikkje har møtt nokon av dei som jobbar der.

Me går til ei fast jordmor heilt fram til slutten, det er vel i veke 30 og etterpå at eg har vore til andre innimellom. Mi faste jordmor er den samme som eg gjekk til i 1. svangerskap, og tilfeldigvis var det ho som var på vakt når A blei født. Så henne kjenner eg jo godt no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 veker i måro, og eg har endelig begynt å få litt kontroll på ting her i huset.

Arbeidsliste:

- vaske senga

- vaske madrass (madrassa har vore i frysen, trekket skal vaskast)

- re opp senga

- vaske soveskinnet

- vaske vogna (tekstilene heng til tørk, resten må eg ta for hånd)

- re opp i vogna

- pakke stellebag

- vaske og gjere klar stellekommoden

- vaske babyklede (har vaska ein del i bomull)

- vaske bilstolen (trekket er i maskina no)

- vaske moby-wrapen

- pakke fødebag (har handla det me treng, trur eg...)

Gjenstår ein del, ser eg, så eg treng nok heile denne veka. I tillegg er det ein heil del ting som må gjerast her i huset (rydde roterommet oppe, rydde i skapet i gangen osb), så eg blir ikkje arbeidslaus med det første. :sjenert:

No skal eg pakke fødebag, og kanskje vaske senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempebra ut at dere blir kjent med jordmødrene på kontroll :jepp: Synes at det burde vært et sånn system overalt. Er livredd for at jeg får en sur, gammel megge! Men jeg skal gi hun grei beskjed er det noe jeg ikke liker med væremåten hennes! :sjenert:

Hvordan vasker du vognen og hva vasker du den med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempebra ut at dere blir kjent med jordmødrene på kontroll :jepp: Synes at det burde vært et sånn system overalt. Er livredd for at jeg får en sur, gammel megge! Men jeg skal gi hun grei beskjed er det noe jeg ikke liker med væremåten hennes! :sjenert:

Hvordan vasker du vognen og hva vasker du den med?

Det må du gjere! Du har anledning til å be om ny jordmor dersom kjemien ikkje er ok. (Så framt jordmødrene har mulighet for å bytte)

Eg har ikkje mulighet for å bytte, sidan det berre er 1 på vakt på heile sjukehuset :fnise: Men eg reknar ikkje med at eg har behov for ny heller!

Vaska trekket inni baggen og trekket utenpå madrassa i maskin på finvask. Kalesja skal eg berre tørke over med ein klut. Understell og hjul tar eg med zalovatn.

Det er ikkje nødvendig på ny vogn syns eg (du har kjøpt ny, har du ikkje?), men denne vogna har jo A brukt inntil nylig (ikkje baggen då, men kalesja og understellet), så det er greitt å ta støv og skitt før nyebabyen kjem, syns eg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 38 uker :danse: 2 uker igjen til termin! :)

Jeg får nok byttet dersom kjemien ikke stemmer. Eller, jeg HÅPER på det i hvert fall :sjenert: KK i Bergen er jo STORT. Litt verre når det kun er 1 på vakt på hele sykehuset :fnise:

Det eneste jeg kjøpte brukt er faktisk vognen, så den må vaskes :jepp: Tenkte å kaste trekket i bagen i maskinen også får jeg gjøre det samme som deg; gå over med klut på kalesjen, på understell og klut. Bruker du ingenting på kluten du skal vaske kalesjen med? Jeg tenkte å ta litt eddik på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kjøpte brukt er faktisk vognen, så den må vaskes :jepp: Tenkte å kaste trekket i bagen i maskinen også får jeg gjøre det samme som deg; gå over med klut på kalesjen, på understell og klut. Bruker du ingenting på kluten du skal vaske kalesjen med? Jeg tenkte å ta litt eddik på.

2 veker og 3 dagar til termin :)

Åja!

Har lurt på korleis eg skal vaske kalesja sjølv, tenkte egentlig berre vatn, men eddik?

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sjekka simo sine nettsider, og dei anbefalte Nylonvask til kalesja, så no er vogna vaska og fin til bruk igjen! Har ikkje lagt i madrassa og 'montert' heilt ferdig ennå, men det er berre putlearbeid.

Ellers er bilstolen klar, og madrasstrekket til senga vaska. Skal støvsuge madrass'innmaten'. Litt tepper og diverse heng til tørk, men eg finn ikkje helseteppet! :kjefte:

Sambo er på 'arbeidsreise' til Bergen i dag, kjem heim i måro. Han kjem til å vere der 2 dagar i veka i haust, litt dumt pga termin og 3 timars reiseveg heim. Me får berre sjå det an i dei kommande vekene. No har han attpåtil seld bilen sin, så no har me ein bil. Det positive er sjølvsagt at me no skal kjøpe ein meir familievennlig bil. Me har hatt ei (lita) stasjonsvogn, og ein 3-seters varebil. No blir det stasjonsvogna og SUV. Må berre finne den 'perfekte' mixen av årsmodell, km, ekstrautstyr og pris. Me er heldigvis blitt einige i kva for ein bil som passar oss best.

Sydentur er bestilt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker eddik til alt av vask :fnise: Syreinnholdet gjør at det fjerner bakterier. Bruker det til å vaske skap, kjøleskap, i vaskemaskinen osv :jepp: Og det lukter ingenting. Hva er nylonvask?

Jeg pleier ikke å ta med de 2-3 ekstra dagene til termin, jeg :fnise: Ikke på meg selv heller...føler det blir ekstra lenge å vente da.. :sjenert:

Hvor har dere bestilt tur til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker eddik til alt av vask :fnise: Syreinnholdet gjør at det fjerner bakterier. Bruker det til å vaske skap, kjøleskap, i vaskemaskinen osv :jepp: Og det lukter ingenting. Hva er nylonvask?

Jeg pleier ikke å ta med de 2-3 ekstra dagene til termin, jeg :fnise: Ikke på meg selv heller...føler det blir ekstra lenge å vente da.. :sjenert:

Hvor har dere bestilt tur til?

Mamma brukar og eddik til diverse vask (og derfor nektar å ha det i mat, f.eks i agurksalat :fnise:), eg har berre aldri sjønt kva verdi det har. Bakteriefjerning ja, det er jo logisk sidan det er så surt.

Nylonvask er et gammalt allsidig vaskemiddel, kan brukast til alt frå vindusvask til flekkfjerning. Den luktar berre reint, så det var greitt på vogna. Job done!

Eg legg på ei veke på terminen min eg. Like greitt, for då blir eg ikkje så fort utålmodig tenker eg. Det var den tippelista ja, den må eg ordne!

Syden vel! :fnise:

Turen går til Gran Canaria - Playa de Ingles. Sponsa familietur med hele gjengen pga rund dag. Verken eg eller sambo har vore i 'syden' før, men det skal bli fint med litt sol og god mat midt på vinteren tenker eg :jepp: Og så reknar eg med at A kjem til å kose seg i bassenga! Det er jo litt tidlig å reise med baby som då vil vere litt over 2 månadar, men dette var jo ein feriemulighet me berre må hoppe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsliste:

- vaske senga

- vaske madrass (madrassa har vore i frysen, trekket skal vaskast)

- re opp senga

- vaske soveskinnet

- vaske vogna (tekstilene heng til tørk, resten må eg ta for hånd)

- re opp i vogna (vogna er klar, men har berre lagt skinnposen oppi. Skal re opp med tepper og dyne)

- pakke stellebag (den må vaskast først)

- vaske og gjere klar stellekommoden (er vaska, har ikkje lagt i klede ennå)

- vaske babyklede (har vaska ein del i bomull)

- vaske bilstolen

- vaske moby-wrapen

- pakke fødebag (delvis ferdig, manglar babyklede/tepper)

Fredag i dag, og eg har faktisk fått gjort det meste eg hadde tenkt denne første veka i permisjon. No er alt såpass klart at eg ikkje stressar med resten (å re opp senga og sånn).

Var veldig spent på å vaske soveskinnet, men det har blitt like fint som det var når det var nytt! Fluffy og deilig! Lukta litt sau når det hang til tørk, men det har heldigvis forsvunne no.

No har eg trekka til lenestolen til tørk, så dei må strykast. Hadde uansett planar om å vaske trekka til lenestolen og sofaen, men A kom meg i 'forkjøpet' i går med ein liten bleielekkasje. Skulle tørka litt støv her i stova og idag, får sjå kva eg får tid til. Eg må gå og hente A i barnehagen i dag, sidan sambo har bilen på jobb, og må gjere litt ærender før han kjem heim. Litt usikker på korleis turen frå bhg og heim vil gå, det er berre oppoverbakke, og lengre enn eg har gått på lenge. Blir vel ståande med ein trøtt A nedi bakkane her, er eg redd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel:

svigermor: ca 24. september

UL-termin: 1. oktober

iingvild: 2. oktober

HenLu: 6. eller 8.oktober

Joyce: 8. oktober

Frida: 9. oktober

Overvekt på oktoberbaby ja :snurt:

Har spurt sambo om når han trur babyen kjem, men han berre ler og seier at ho kjem når ho kjem! Men trur nok han reknar med overtid han og.

Fullstendig mangel på tegn på at fødselen er nært foreståande gjer at eg tippar å gå like lenge over termin som med A, dvs 8 dagar. Med henne hadde eg også termin på ein laurdag, og fødte på ein søndag. Det hadde vore fint med nok et søndagsbarn :rodmer:

Men det hadde ikkje gjort noko å født et par dagar +/- termindatoen... Er ikkje utålmodig ennå, men eg har jo ennå 2 veker berre til termin.

Eit anna moment er at fødselslegen her på lokalsjukehuset har ferie i veke 40, dvs veka etter terminen... Då får eg mest sannsynlig ikkje føde her, og må til fylkessjukehuset. :sukk: Må prøve å ikkje sjå så negativt på det, ettersom det kan bli ein realitet eg berre må godta. Eg er sjølv født på fylkessjukehuset :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du har vært! Det er deilig å ha en liste der man kan se alt som har blitt gjort etter hvert som en stryker over.

Selv har jeg vært veldig lite effektiv i dag... Det eneste jeg har gjort er å vaske Moby Wrap'n.

Etter å ha sett hvor flink du har vært tror jeg jammen jeg skal gå å se gjennom fødebagen - for jeg har bare kasta litt forskjellig oppi der etter hvert som jeg har kommet på det. Får vel lage meg en ordentlig liste.

GOD HELG! Og håper turen hjem fra barnehagen går fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 veker i dag!

Ripsy: eg slapp heldigvis turen til barnehagen og tilbake, sambo rakk å hente etter jobb. Trur nok eg hadde blitt ståande nedi bakken her altså... :sjenert:

Me hadde kun 1 bil i heile 2 dagar, på lørdag var me til byen for å sjå på ein bil. Bilen var fin og akkurat sånn me hadde lyst på, så den blei med oss heim på dagen. Woho!

Stadige kynnarar igjen no. Syns det har vore roligare dei siste par vekene, men denne veka har det vore mykje sammentrekningar. Kjem ofte på kvelden når eg sit og ser på tv eller heklar, og kan komme fleire gonger på ein time. Ingenting ubehag, berre knallhard mage.

Apropos hekling: av 64 ruter har eg laga ferdig 32+20. Syns eg ser enden på det no :jepp: (Det skulle egentlig vore 8x10 ruter, eg satsar no på et kvadratisk teppe 8x8)

Fødebaggen er ferdig pakka med unnatak av babyklede, men i kveld må eg ta alt utav igjen. I måro skal eg nemlig bli med sambo på 'arbeidsreise'! Hotell og to dagar med shopping/cafe i Bergen, og kino/middag med sambo på kvelden. Åh, gler meg! :danse:

A skal vere hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Bergen :jepp: Her regner det, uff! Sykt kjedelig, men men, så husk å pakke regntøy :fnise:

Det var ikkje overraskande regn i Bergen ja, eg heldt meg stort sett inne på kjøpesentrene så det gjekk greitt. Regnjakke hadde eg, men den går jo alldeles ikkje igjen over magen, så...

Greidde å forstue foten kvelden før me reiste (var såvidt eg ikkje datt ned trappa ute her :sukk: ). Eg trakkar over til stadighet, men så vondt så det gjorde denne gang så var eg sikker på at noko var knekt. Foten verkte heile kvelden og natta, men det gjekk liksom greitt å gå rundt i Bergen heile to dagar likevel. Gjekk jo ikkje særlig raskt då! :fnise:

Handla lite, berre litt småtteri. Ei ullbukse og body i str 62 på Lindex, fordi eg hadde to rabattkupongar, og ei skalljakke til A på HM. Ellers brukte eg nok meir pengar på kafear enn i butikkar :jepp: Det var godt med to dagar utan plan og ærender. På kvelden var eg og sambo på Big Horn. Det blir nok ei stund til neste date, reknar eg med, så det var fint!

Sliten i dag, litt ryggvondt og tung i hovudet. A er litt småforkjøla og, så det blir litt lang dag i dag. Må prøve å halde humøret oppe for A og sambo.

Termin om 1 veke. Håpar på fødsel i denne veka som kjem, men er ikkje optimist :sukk: Stadige kynnarar, men lite murring og sånn. Berre sånne stikk i underlivet, trur det er når jenta beveger på hovudet. Mulig det er det som er nedpress? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...