Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Her var også magen på plass i uke 6! Helt sprøtt! Men veksten har avtatt litt, heldigvis, så jeg håper det kan gå bra en liten stund til likevel. :ler:

Heftig med 18 gjester! Vi skal ha 14 neste helg, synes det er mange nok. ;) Men det høres jo ut som om det gikk veldig bra! :tommelsmil: Dukkevogn fikk Turnerose til jul, den er veldig morsom. Hun kjører på alt og alle og sier "passa!" :ler:

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 gjester var mange ja, og eg angra litt på at me hadde invitert alle på samme tid... Men som sagt hadde me jo plass til alle, me har ei romslig stove. Og det er hyggelig at familiane våre kan treffast.

Eg har handla litt dei siste par vekene: foruten min nye gode Acer, har eg mottatt ei pakke frå Ellos. Den inneholdt ei svart gravidbukse i bomull, ei tskjorteog ein tunika begge i mamma-modell. Buksa blir fin til jobb, og tskjorta var fin! I veldig fint stoff (som sateng?). Tunikaen var ikkje fin (på meg), så den er returnert.

Før helga fekk eg bestillinga mi frå Strawberrynet: Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief og Ren Osmotic Infusion. Clinique har eg god erfaring med, og Moisture Surge'n er knallgod for tørr og stram hud. Ren har eg ikkje prøvd før, men Osmotic Infusion virkar fin! Og luktar veldig godt!

Det har blitt dyrare på Strawberrynet, så eg må finne ein ny nettbutikk å handle på.

Har mottatt ei pakke frå LaRedoute og, men den ligg framleis til henting. Inneheld pysjar til A, og ein mammatopp til meg. Er omveg å hente denne, så eg får sjå når eg får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom! Gratulerer med snart-toåring! Min A ble 2 for drøyt to uker siden. Kjekt med bursdagsfeiring.

Gøy med språkutvikling! Kjenner meg igjen i det *Joyce* skriver om forskjellige dialekter. Her hos oss har det vel egentlig bare endt med at jeg legger om, og bruker de "vanlige" østlandsordene i stedet for mine dialektord. Eldstejenta har blitt opptatt av dialekter og skjønner etterhvert at det går an å snakke forskjellig (ofte insisterer hun på hjemmesnekrede ord og påstår at det er hennes dialekt å si det slik :ler:), mens A som virkelig trenger å trene på diksjon for tiden, påvirker meg til å snakke litt mer "normert".

A har hatt en eksplosiv språkutvikling i det siste. Storesøster var veldig tidlig ute med ren og pen uttale, så vi trodde A kom til å ligge litt etter. Men det viser seg at A har mye mer "avansert" språk enn D hadde på samme alder, antakelig fordi A elsker å herme etter storesøsteren sin. Hun kan si ganske sammensatte ting, setninger med flere ord, men har mye dårligere diksjon. Så sammenlagt har de vel egentlig vært tidlig ute begge to :).

Er så koselig å høre de lyse, små stemmene :hjerte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille katt!

Ja det er spennande med språkutvikling! A kjem innimellom med stofer som me ikkje forstår (noko ho har plukka opp i bhg feks), og då gjentar ho seg til me seier det samme, som om me forstår :fnise:

Dine dialektord? Eg trudde du var skikkelig Oslo-jente eg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite energi om dagane, så eg får ikkje skrive ned så mykje.

7+6 i dag. Formen er fin, men litt sliten og trøtt er eg.

Hadde første legekontroll på onsdag, 7+3. Fekk helsekortet, legen vegde og tok høgde, og eg tok blodprøvar. Blei plutselig nervøs når dama på labben ville sjekke hcg i urin :fnise: , men heldigvis (!) blei den positiv med det samme.

Dama tok 4 eller 5 glas med blod, og med mine tynne blodårer tok det så lang tid at eg blei heilt svimmel. Blæh.

Legen ringte meg i går, det viste seg at stoffskifteprøvane var sky-høge. (Eg har stoffskiftesjukdom, og brukar medisin for det). TSH var 11, så høg kan eg ikkje huske at eg har hatt...

Ellers var eg på 2-årskontroll med A på torsdag. Ho var 86,4 høg og 12,4 tung. Ho nekta opp på vekta, men sidan ho veg seg omtrent dagleg her heime, visste eg jo det. Ellers prata me litt om språk, motorikk og utvikling.

No skal me på besøk og ake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine dialektord? Eg trudde du var skikkelig Oslo-jente eg :sjenert:

Nix, rogalending bosatt i Oslo :). Er det hyperthyreose du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, litt tungt her om dagen. Me har hatt ei fin helg i vinterparadis, men eg kjenner at eg ikkje har det heilt bra for tida. Litt uggen og uvel, trøtt! og forkjølelsen helg framdeles i. Lurer på om det kan ha med stoffskiftet å gjere. Syns eg kjenner igjen teikn frå depresjon, som eg hadde før og når eg fekk diagnosen hypotyreose for 5-6 år sidan.

Eg var i kjempeform sist eg var gravid, syns det var fint å vere gravid, og gledde meg til å vere gravid neste gong. No syns eg berre alt er tungt, og eg 'syter' litt med dei kommande månadane... Håpar berre det blir litt meir sol og varme framover, eg ser fram til sommaren. Alt skal bli bedre til sommaren.

Travelt på jobb òg, og eg føler at kollegaene mine (dvs et fåtall) syns det er urettferdig at eg ikkje jobbar overtid, medan dei andre gjer det. Overtida hos oss er pr.def. frivillig, men sterkt oppfordra pga stor arbeidsmengde. Eg er einaste med små barn, og har forståelse frå avdelingsleiar og dei fleste kollegaer om at eg ikkje ønsker noko særlig overtid. Men enkelte kommentarar legg eg altså godt merke tid. Blæ!

Huff, et rotete syteinnlegg dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å syte litt :). Kjenner meg igjen i det du skriver også - jeg synes hele dette svangerskapet har vært litt småkjipt, egentlig. Har vært bakpå og litt sånn på halv- og helfelgen i snart 35 uker. Gleder meg til det hele er over!

Hypothyreose kan jo gi depresjonslignende symptomer - håper du klarer å få regulert stoffskiftet skikkelig i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Frida, det der var jo ikke noe koselig å lese. Håper du kan ta opp depresjonstendensene med legen din, sånn at du får hjelp. Vet ikke hvordan det er med medisinering av sykdommen din og sånt, men... Håper du finner ut av det! Gode klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypotyreose kan gi depresjon ja, det er derfor eg har tenkt litt på dette. Legen ringte meg på fredag for å fortelle om dei dårlige prøvesvara, og at eg må auke dosen. Fastlegen min har etter eget utsagn ikkje særlig god greie på stoffskifteproblematikk, og visste ikkje at det var særlig viktig å ha gode verdiar under prøving og graviditet. Men eg skal ta nye prøvar om 3 veker, så eg reknar med at det skal gå fint. Kjenner at det er litt ubehagelig å få dårlige prøvar når eg har ei spire, men no kan eg ikkje gjere anna enn å auke medisineringa og ta nye prøvar.

Jobba overtid i dag, og sjølv om eg no er trøtt og sliten, kjennes det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypotyreose kan gi depresjon ja, det er derfor eg har tenkt litt på dette. Legen ringte meg på fredag for å fortelle om dei dårlige prøvesvara, og at eg må auke dosen. Fastlegen min har etter eget utsagn ikkje særlig god greie på stoffskifteproblematikk, og visste ikkje at det var særlig viktig å ha gode verdiar under prøving og graviditet. Men eg skal ta nye prøvar om 3 veker, så eg reknar med at det skal gå fint. Kjenner at det er litt ubehagelig å få dårlige prøvar når eg har ei spire, men no kan eg ikkje gjere anna enn å auke medisineringa og ta nye prøvar.

Jobba overtid i dag, og sjølv om eg no er trøtt og sliten, kjennes det bra.

Kunne du ikke fått henvisning til endokrinolog nå siden du er gravid? Ekstra viktig å ha godt justert stoffskifte nå, tenker jeg. Huff, ikke enkelt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke fått henvisning til endokrinolog nå siden du er gravid? Ekstra viktig å ha godt justert stoffskifte nå, tenker jeg. Huff, ikke enkelt det der.

Du har greie på dette, Lille katt. Tipper du er sykepleier!

Fastlegen min i Bergen (der eg budde når eg fekk diagnosen) sendte meg rett til endokrinolog for oppfølging, og eg var jevnlig hos han. No etter at eg flytta går eg ikkje lenger, men savnar det virkelig. Hadde akkurat samme problematikken når eg var gravid sist, og då kontakta eg han pr telefon.

Vurderer det sånn i dag at eg skal ta nye prøvar om 2 veker, og det er greitt. Spent på resultatet av dei prøvane, eg har jo auka dosen litt no.

Eg skal melde meg på føden på sjukehuset, og der vil eg få bedre medisinsk oppfølging enn eg får av fastlegen min i dag. Sist var eg til endokrinolog kvar 4. veke, men det var ikkje før etter veke 20. Trur det tok litt tid med henvisning og sånn, så det er nok lurt å sei ifrå tidlig.

Hmmm. Ville ikkje opp på føden før etter uke 10, men det er mulig eg burde reist opp i neste veke. Då er eg jo 9 veker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte på føden i dag, og skal opp for å ta ein prat kommande tirsdag. Gler meg til det, det er liksom eit steg fram :gjeiper:

Endelig helg! Me hadde taco i dag, det har me ikkje hatt på mange månadar! A åt ikkje noko særlig, men det kom nok av at dei hadde ete fastelavensbollar i barnehagen i dag. Frøkna var rimelig gira i dag, merkar godt når ho har fått søtsaker.

Blir nok ein tur til fjells i måro, litt avhengig av veret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaga to nye tenner i overkjeven til A under tannpuss i kveld. Venta ikkje nye tenner ennå altså, trudde ho hadde fått dei ho skulle ha på ei stund! Det er to jekslar som er komne.

I måro skal eg opp på føden på sjukehuset. Skal levere helsekortet, få time til kontroll, og avtale oppfølging av stoffskiftet/henvisning til endokrinolog. Spent på tilbakemeldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel 2-års tennene. Venter på de hos lille ii. :)

Håper alt går fint på sykehuset! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det, iingvild. Hadde berre ikkje venta fleire tenner på ei stund, syns det kom så mange på ein gong i sommar. Godt at ho ikkje har blitt plaga av nye tenner, i alle fall!

Det gjekk veldig fint på sjukehuset! Samme jordmora som eg gjekk til sist :) Ho hadde allerede fått blodprøvesvara tilsendt frå legesenteret, så ho var jo informert om ståa. Første ho spurde om var om formen var ok, og det er så bra å få et sånt spørsmål! Formen er jo grei, men det er fint å bli spurt. Fastlegen min spør ikkje om sånt, for å sei det sånn! La for øvrig ikkje skjul på kva eg meinte om fastlegen min, og oppfølginga eg fekk ang. stoffskiftet.

Fekk time til første kontroll i veke 16, og så skal ho sende henvisning til endokrinolog. Og så satte ho opp time til tidlig ultralyd, 18. mars! Det blir spennande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-årsjekslene er på vei her også. :Nikke:

Åh, det høres ut som en herlig JM-time! :strix: I det hele tatt virker den fødeplassen din veldig allright. :) Godt at du får oppfølging mtp stoffskiftet.

Så spennende med tidlig UL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeplassen min _er_ heilt super! Eg syns det er så fint å få gå til jordmor på samme plass som eg skal føde, forstår at andre går til jm på helsestasjon eller privat, og knapt har fått omvisning på føden der dei skal føde. No var jo me så heldige sist at me fekk jordmora som hadde følgt meg i svangerskapet, under fødselen. Det var jo berre tilfeldig at ho hadde vakt den helga :)

Fin søndag i dag! Me leverte A hos besto, og fekk ein fin, 2-timars skitur. Deilig! Fint ver var det og, men litt for kaldt til å sitje og kose seg med nista. A og besto hadde bakt boller, så me fekk heim ei jente og ein stor pose bollar til fastelaven. Praktisk! Så såg me 5-mila, veldig spennade, hurra for gull, bronse og flott 4. til vossingen.

Me laga deilig middag av indrefilet svin og ratatuille, og fekk besøk av mamma, søster og niesa mi til kaffee og fastelavensboller.

I går var me på hytta, fin vinterdag det og.

10 veker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...