Gå til innhold

*Frida*

*Frida*

Anbefalte innlegg

Så fint at hun tok flaske :) måtte le litt da jeg leste at du hadde i ti ganger så mye vann :fnise: ikke rart ho rynket på nesen av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at N tar flaske! Det var noe styr når vi prøvde å få lillebror over på flaske... det gikk bare IKKE! Heldigvis klarte vi det til slutt, da.

Du høres så flink ut, selv om du ikke fikk vasket i dag :). Kakedeiger og planer om husvask og besøk og greier. Jeg gleder meg til jeg også får litt ork igjen!

Er opprinnelig Rogalending, ja :). Har ikke helt fått med meg hvor du bor, men har en mistanke ;).

Hmm, det må ha vore vanskelig når guten ikkje tok flaske, sidan amminga ikkje akkurat gjekk på skinner heller. Godt at det ordna seg!

Eg syns ikkje eg er flink. :sukk: Har jo omtrent verdens enklaste baby (nr 2), så eg burde greitt å få gjort mykje meir når eg er heime med henne. Skal prøve å få vaska et par kjøkkenskuffer i dag, men så må eg pakke og ordne litt til tur i helga og. Hotellferie, juhu! :jepp:

Sender deg pm eg :)

Så fint at hun tok flaske :) måtte le litt da jeg leste at du hadde i ti ganger så mye vann :fnise: ikke rart ho rynket på nesen av det!

Haha, ja eg laga jo til 7,5 dl med erstatning. Det er jo ingen baby som drikk så mykje! Men godt ho tok flaska ja! Skal prøve med ei flaske igjen når ho våknar snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og ler av de 7,5 dl med MME. Herlig! :fnise: Bra at hun tar flaske! Bare husk å opprettholde, for her gikk det fint med flaske i starten, men etter noen måneder uten flasking var det ikke snakk om. ;)

Og du, du er flink. Selv om man har aldri så "snill" baby, så er det jo babyen som er årsaken til at du er hjemme! Jeg er rent imponert over alt du får unna... Jeg, derimot, som bare er arbeidsledig, jeg burde få gjort myyyye mer enn jeg gjør. :tunge1: (Jeg skylder alt på graviditeten, men vet ærlig talt ikke om det egentlig er gyldig unnskyldning. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å opprettholde, for her gikk det fint med flaske i starten, men etter noen måneder uten flasking var det ikke snakk om. ;)

Enig - det var den smellen vi gikk på. Lillebror tok også flaske fint i starten, men når vi virkelig trengte det - da var toget gått :(.

Jeg synes også du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg bestilt årets julekort. Bedre seint enn aldri? Takkekorta frå Nora ligg framdeles på stovebordet her, og må sendast _i dag_! To julegåver skal sendast med posten, så eg har 'omfordelt' to andre som skal avgårde. Dermed manglar eg to pakkar til tenåringane i familien. (Har 4 tenåringsjenter som berre ønsker seg penger/gavekort og sminke. Alle får 'praktiske gaver' istaden :sjenert: )

Då må N få litt mat (ho har hatt seg ein liten lur, og no høyrer eg at ho er våken!), så skal eg forsøke å få vaska på kjøkkenet.

Planen for helga er å vaske stova og badet. Gardinene går i maskina no, og det eg gruar meg mest til er å stryke dei... Det er kjedelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering: julekorta er framdeles ikkje komne, men er sendt frå optimalprint. Hmmm, det blir vel romjulskort... Takkekorta er sendt, og alle gåver er i boks, bokstavelig talt :fnise:

Helga var effektiv, så stove, bad og A sitt soverom er reine. Kjøkkenet er eg ferdig med, men har ikkje hengt opp igjen gardinene ennå.

I dag skal eg og begge jentene på besøk til mi besta. Me tar med oss litt julekaker til henne, og ei rullepølse. Tenkte eg kunne skjere opp pølsa på skjeremaskina, så ho slepp å fare med kniv sjølv. (Ho er praktisk talt blind)

Ellers håpar eg alt er i orden til ferien vår. Pass har me fått laga til begge jentene, og i går fekk eg sånne helsetrygdkort. Reiseforsikring er sjekka, både eg og sambo har reiseforsikring via jobben, som dekkar familie.

Ellers er dåp 'bestilt' til 15. januar. Blir litt travelt sidan det er søndagen kun ei veke etter ferien vår, men sånn måtte det berre bli. Neste aktuelle dag (som passa for oss) var i april, og då hadde vel ikkje kjolen passa! :fnise: Kjolen er levert svigermor så ho kan brodere på navnet (ho har også sydd kjolen, til A sin dåp), og så må eg levere fødselsattest og et skjema til kyrkjekontoret i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første barselgruppetreff i går. Me er 6 damer (eller babyar), og eg trur det er ein flott gjeng! Var jo litt rolig og forsiktig på første treffet, men eg ser fram til neste treff i januar :tommelopp:

N var 5550 gram i går, 60 cm lang. Ho følgjer kurva sånn nesten (altså litt dårligare stigning enn normalfordelinga), men helsesøster var fornøyd. A gjekk også ned frå høg fødselsvekt, til å lande og finne si vektlinje rett under midtlinja. N er framleis over midtlinja, men den går nok snart under. På høgde/vekt er ho lengre enn ho er tung.

På heimekontrollen når N var ei veke, sa helsesøster at ho ville ha fått første dose med vaksine når me skulle på ferie, og at ho ikkje trengte fleire vaksinar for å reise til syden. Men første vaksine skal ho etter planen ikkje ha før i januar, så der har det blitt ein feil. Helsesøster meinte at me burde ha første dose før me reiser, så derfor skal N få vaksinen i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sniklest her hos deg en stund og tenkte å legge igjen et spor. :sjenert: Synes det er så koselig å følge med andre som har enda mindre babyer enn det jeg har. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er eksepsjonelt effektiv, ja! Jeg tror det må være noe i vannet der du kommer fra, svigermor er likedan. ;)

Romjulskort gjør da ingenting! Bare koselig, det, å få det spredd ut litt. :fnise: Optimalprint er bra, da, synes kortene derfra blir fine. :)

Så godt at alt faller på plass til ferien, og at N får vaksine før dere drar. :) Og spennende med dåp en uke etter hjemkomsten! ;)

Om jeg ikke "ser" deg mer - riktig god jul til deg og dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sniklest her hos deg en stund og tenkte å legge igjen et spor. :sjenert: Synes det er så koselig å følge med andre som har enda mindre babyer enn det jeg har. :rodmer:

Så kjekt å lese!

Du er klar for nestemann ja?

God jul, Belle!

Er imponert over alt du får gjort! God jul til deg og dine!

Hmm... :sjenert:

God jul, Lille katt!

Du er eksepsjonelt effektiv, ja! Jeg tror det må være noe i vannet der du kommer fra, svigermor er likedan. ;)

Romjulskort gjør da ingenting! Bare koselig, det, å få det spredd ut litt. :fnise: Optimalprint er bra, da, synes kortene derfra blir fine. :)

Så godt at alt faller på plass til ferien, og at N får vaksine før dere drar. :) Og spennende med dåp en uke etter hjemkomsten! ;)

Om jeg ikke "ser" deg mer - riktig god jul til deg og dine! :klemmer:

:fnise:

Har brukt litt forskjellige egentlig, brukte eurofoto til takkekorta. Er jo litt ulike utvalg i motiver og sånn rundtom!

God jul til deg og, Joyce!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese!

Du er klar for nestemann ja?

God jul, Belle!

Vi begynner så smått å bli klare, ja. :jepp: Har nettopp fått mensen tilbake nå, så da kjører vi på. Er jo ikke så stor sjanse for at vi klarer det selv, men vi prøver ihvertfall. :tommelsmil:

God jul til deg også! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Har brukt litt forskjellige egentlig, brukte eurofoto til takkekorta. Er jo litt ulike utvalg i motiver og sånn rundtom!

God jul til deg og, Joyce!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Takk for julehelsingar!

Me hadde ei fin julaften :) Rolig morgen med juletrepynting, eg og A leverte litt gåver og akte litt i nysnøen. Graut til lunsj, og vellykka julemiddag med pinnekjøtt, multekrem og krumkaker til dessert. Me hadde besøk av mine svigerforeldre og svoger med kone.

A fekk koffert, fleire puslespel, bokstav-memo, skeisser (som er litt store ennå), litt klede og litt pengar. N fekk Sandviks babybok (samme som A har) litt klede, litt leiker og litt pengar.

Romjula var som romjuler plar, med rolige dagar og familiemiddagar. Og så gjekk dagane altfor fort!

Grytidlig lørdag morgon reiste me til flyplassen. Flyturen gjekk veldig bra, til tross for at det er 5.5 time på liten plass. N sov mykje, og A hadde litt tidsfordriv med puslespel, teiknebrett og eit aktivitetshefte med masse klistremerker. Vel framme på leilighetshotellet møtte me familien min, og åt middag ilag. Me var slitne, og var vel i leiligheten for legging før 9. Det var jo nyttårsaften, så litt smell var det heile kvelden. Om natta høyrdes det ut som det var krig ute, men begge ungane sov heldigvis.

Neste dag fekk me rusla litt i nærområdet og ned til stranda. Det var vind og overraskande kaldt. Me prøvde bassenga ved leiligheten, som var iskaldt! A vassa litt, men det var uaktuelt å bade :snurt: At barnevogna ikkje gjekk i heisen lo me litt av, heldigvis budde me berre i 2. etasje.

Okay, så budde me på verdens minst barnevennlige hotell. Men det skulle bli verre...

På ettermiddagen merka me at A var veldig sliten, og etter kvart hadde ho tydelig feber. Fekk (ved tvang) i henne ein halv paracet, og ho blei fin igjen med det samme. La seg vel rett etterpå. N var også urolig og utilpass, dermed reiste sambo avgårde i taxi for å finne eit kveldsope apotek med paracetamol til henne. Denne ettermiddagen var det 'konsert' i bakgården vår, altså på hotellområdet. Tysk (?) smørsangar med omsette slagerar som hotel california og gamle wenche myhre-songar. Og me snakkar full guffe! Det dirra i glasdørane til balkongen... Og der sat eg med ei lita på 2.5 månadar som eg rekna med hadde feber. Surrealistisk!

Sambo kom heim med stikkpiller og termometer, og heldigvis hadde ho ubetydelig feber. Natta gjekk greitt (festen utanfor var over rundt 23), men eg var mykje våken med N og amma. Om morgonen i 6-tida merka eg at ho var varm, og termometeret viste over 39 i feber. Fekk stikkpille, og feberen gjekk ned.

Var inne i leiligheten på formiddagen, men me sendte A på tur ut i hegen med familien min. Fekk henne tilbake med kutt i panna, ho hadde snubla og treft eit trappetrinn... Det blødde fælt ei stund, og me vurderte det som at det trengte strips og muligens rens. Sambo avgårde med A i taxi til lege. Kom tilbake med strips og to sting i panna, og beskjed om å ikkje bade på ei veke...

A fekk time for kontroll på formiddagen neste dag, dvs tirsdagen. Så fekk N feber igjen rundt midnatt, ny stikkpille og me avgjorde å ta henne med til legen neste morgon.

På kontrollen av kuttet til A fann legen at ho hadde augebetennelse og hovne lymfer, så blei det Penicillin på henne. N ville dei ikkje behandle sidan ho var under 3 månadar, så me blei sendt vidare til eit anna, større legesenter/sjukehus. Der var det heller ingen barnelege, men ein familielege ba oss dra direkte til barnesjukehuset ein liten time unna om ho skulle bli verre eller få feber igjen. Sambo blei også undersøkt og fekk resept for halsbetennelse.

Så fekk me to dagar der me kunne ta det litt med ro, gjekk litt på stranda (der var mindre vind nå) og tok ein guida busstur. Sambo var ikkje i form, og eg kjende at eg brygga på noko, men det blei liksom aldri meir.

Torsdag såg me først at A var raud i fjeset, kanskje på grunn av sola? Etter kvart såg me at det var raude utslett, rundtom på heile kroppen. Fredag reiste sambo med henne til legen igjen, og kom tilbake med ny antibiotika. A tålar altså ikkje penicillin, og må aldri meir få dette. Ever! ifølge legen... Sambo fekk også kjeft for ikkje å ha komt med det samme me såg utslettet. :sukk:

Turen heim gjekk greitt, A kjeda seg og N var litt urolig. Eg var ikkje i form, så det var ein slitsom tur. Det blei lite tax-free-shopping for å sei det sånn. Me var heime kl 1 lørdag kveld. Endelig heime!

I dag er det måndag, sambo er på jobb igjen. A er framleis forkjøla, og er heime med meg. Eg er fullstendig tett i dag, så lei! A skal ta stinga i dag, så me må til legesenteret litt utpå dagen.

No får eg koke meg kaffi og lage frokost til A. Det blir mykje barnetv i dag kjenner eg.

Edit: dette blei langt, men eg hadde behov for å 'få det ut'. Er takknemlige for å kunne reise på ferie, og for at den sjukdommen me har opplevd er forbigåande, men me har hatt ein slitsom ferie. Heile ferien blei ødelagd av sjukdom og skader.

Men me får ting litt i perspektiv når me kjem heim til eitt sjølvmord og ein krybbedød... Manglar ord.

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff- det hørtes ikke ut som drømmeferien nei :klemmer: - maks uheldige!

Slapp av i soafen med barnetv og kaffe med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det høres absolutt ikke som en god ferie nei! :klemmer:

Og det er jo ufattelig trist med selvmord og krybbedød også. Bare tenk på deg selv og A, sitt ned og slapp av. :jepp: God bedring. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...