Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Det er jo greit å finne ut om det går greit eller ikke, håper du får positiv tilbakemelding. :jepp:

N er så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser alt jeg har for at dere slipper noe mer styr med hoftene nå! :klemmer:

Jeg leste forøvrig at N var naken, og ble veldig imponert over seksmåndlingen som kledde av seg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at dere slipper noe mer styr med hoftene nå! :klemmer:

Jeg leste forøvrig at N var naken, og ble veldig imponert over seksmåndlingen som kledde av seg selv. :ler:

Takk. Håpar det hjelper :)

Naken, vaken, hum? :fnise: No har ho funne puslespelet til A, så på tide å lage graut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått telefon frå legen, røntgen viste at hoftene var fine! :danse: Eg trudde det var litt tvil sidan det måtte vurderast i et møte, men det var visst berre fordi ho fekk ekstra oppfølging (pga masete mor :fnise: )

Det er så deilig ute her no, me har fått gjort masse ute. Sambo og svigerfar er nesten ferdig med å legge heller på trappa. I helga ordna eg skråningen under huset, og me fekk sådd den. Sambo er igang med meir muring av kantar rundt huset, og eg har ordna litt meir rundt beddet. Blir så bra! Men utearealene er et langtids-prosjekt... Skulle ønske me kunne gjere alt me har planar om, men pga økonomi må me ta litt og litt. Reknar me å plante hekk i sommar, og så får ny jord for å forbedre plenen/fylle litt ut, komme til neste år eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N har forresten fått tann nr 2. Skikkelig skjønn med to små tenner :rodmer:

Og eg var til tannlege på torsdag. Har utsatt og utsatt å bestille ny time, fekk ikkje innkalling. Har ikkje vore sidan før eg blei gravid med A, 4,5 år sidan... :daane:

Meeeeen: null hull! :danse: (Eller, et lite som ikkje trengte å tas) Tannlegen var like overraska som meg, hehe. Etter 4,5 år!

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp-hipp-hurra for fine hofter! :strix: Jeg er så glad på deres vegne for den beskjeden! :klemmer: Og masete mor er bra, det. :Nikke:

Hehe, svigers bygget jo hus da mannen var rundt 2 år, de fikk ferdig hagen og uteområdet for 2-3 år siden. :ler: Så jeg synes dere ligger godt an, jeg. ;)

Ikke dårlig med null hull! Jeg skal til tannlegen i dag, faktisk, men jeg går jo årlig, så jeg er ikke så veldig bekymret. Jeg har vært heldig og arvet pappas tenner styrkemessig - han droppet tannlege i 15 (!) år, og hadde bare litt tannstein da han var der igjen... Skulle jo nesten ikke vært lov! Men mamma tar igjen for det de sparer på hans tenner - hun trenger rotfyllinger, broer og det ene med det andre "stadig vekk". Skikkelig forskjeller ute og går!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hipp-hipp-hurra for fine hofter! :strix:

Ikkje sant! :danser:

N er heile 7 månadar i måro. Tida flyr! Har berre 1 veke permisjon igjen, før pappaen skal overta permisjonen og halde hus og heim. Er litt spent på korleis det blir. Gruar meg litt...

Var på besøk ho venninne i går, ho har baby som er 6 veker yngre enn N. 2,5 time å kjøre, og 2 ferjer, men det gjekk bra med N i baksetet. Og kjempekoselig besøk! Og så fekk eg helse på 2 veker lita jente. :rodmer: *babysjuk*

I dag har eg malt ein vegg på rommet oppe, hadde håpa på 2 men N vakna litt for tidlig. Dvs ein vegg igjen å male. Ser verkeleg enden på maleprosjektet no! Men så er det jo prosjekt golvlegging, prosjekt listing og prosjekt liste-maling. Og prosjekt ordne gangen. Og prosjekt trekke kablar til loftstova, så me kan få lyd og bilde til tven oppe. And the list goes on :fnise:

Ute har det verkeleg vore framgang i det siste. Sambo og svigerfar har mura ein fin mur langs kortveggen av huset, skal avslutte med ein mur i vinkel no. Når det er gjort skal me fylle meir jord bak, og det blir ein flott overgang til plenen. Skråningen og det andre me har sådd for 2 veker sidan har ikkje blitt grønne ennå, det har vore så kaldt her no at alt har vel gått i frys. Håpar det blir varmare og grønnare snart! :jepp:

N vil ikkje leike åleine på golvet lengre no høyrer eg. Ho har åla seg inn i stova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein flott 17. mai i går. Me hadde rolig morgon med både frokost og lunsj før me gjekk i toget. A kjøpte pølse i brød for eigne pengar, og leika med søskenbarnet og andre ho kjenner frå barnehagen. Tok et par bilder av A i bunaden sin, men N tok eg ikkje eitt einaste bilde av i går. :sjenert: Huffameg...

Middag og kake hos svigers etter arrangementet i bygda. Eg hadde med Pavlova. Første gang eg har laga den, og den var litt seig i midten, men kjempegod!

I dag er siste dagen av permisjonen min... Vemodig. Trist. Skremmande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på jobb, og at pappaen klarer seg fint hjemme med alt ansvaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir lite KG-tid no. Eg har vore på jobb i 2 veker, og pappaen har det kjempefint heime med N. Sommaren kom over natta når hans permisjon tok til, så det har vore mykje ute-tid for han.

N jobbar virkelig med motorikken og kroppen. No krabbar ho på knea, set seg opp på rumpa sjølv, og forsøker å reise seg. Det blir litt knall i golvet... Og så har ho lært å riste på hovudet, så nå ristar ho til alle som pratar til henne :fnise: Berre to tenner ennå.

N har vore stadig verre å legge den siste tida, heilt fullstendig håplaus den siste månaden. Ingen større problem å få henne til å sove på dagtid, men for kvelden har vore ein kamp. Eg har tatt opp og lagt ned, ho har fått brukt tid i senga, ho har måtta sutra, eg har satt på sengekanten... Men det som har fungert, er byssing, og vogging i vogna. Voldsom vogging, faktisk! Dei siste par vekene har me lagt henne i vogna og trilla ute, sidan det har vore så varmt og fint her. Og veldig lyst på soverommet! Og nå plutselig har ting bedra seg, N har lagt seg i vogna heilt fint, og har sovna av vanlig, rolig trilling. Og i går la eg henne rett i senga, og ho sovna! :tommelopp:

Svigers kom med trampoline for et par dagar sidan, så det blir nok litt hopping i dag som det er lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har N fått si første tann oppe, dvs tann nr tre.

-og reist seg opp på beina. To gonger. Nå blir det mykje knall og fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

N er 8 månadar no, og har fått ei ny tann oppe. Det er ikkje ei fortann, men ei mellom fortanna (som ho har) og hjørnetanna. Så et litt usymmetrisk smil no. Eg ser ein tagg av kvar av tennene nede, ved sida av dei to tennene ho har nede, men dei er liksom ikkje komt heilt igjennom ennå. Sikkert derfor ho har våkna litt på nettene den siste veka, er vel litt ubehagelig eller vondt.

Som sagt våknar ho litt på nettene no. Siste par nettene har ho vore ganske så våken allerede i 5-tida. Det er ikkje eg... :natti: Har ikkje avvent på natta ennå, så når ho våknar får ho melk, og sovnar fint igjen etterpå. Søv gjerne litt hos meg.

Ho krabbar på alle fire, og reiser seg opp etter alt! Babygymmen som framdeles står i stova fungerer som gå-stol. :fnise: Store jenta.

Ho et godt, graut til frokost og kvelds, nesten et heilt glas til middag, og frukt innimellom. Brød har me ikkje begynt med heilt ennå, men ho et et par bitar om ho får. Når eg er på jobb drikk ho ei flaske pumpa melk i tolv-tida, så det går heldigvis fint. Eg ammar morgon, ettermiddag, kveld og eventuelt på natt, og pumpar ei flaske om ettermiddagen. Må pumpe medan ho drikk av eitt bryst, ellers får eg knapt ut noko. Men amming i tvillingstilling og pumping på andre brystet går fint!

I går feira me bursdagen min her. Det er ikkje rund dag, men me hadde lyst til å servere noko varmt i tillegg til kake, og sidan det ikkje var grillver blei det buffet-lunsj med sommarskinke, kyllingbryst, pastasalat, salat, potetsalat, saltbakte amarone-poteter og ris. Og me fekk veldig skryt for maten. Det var sånn me skulle laga til dåpen (då blei det betasuppe istaden), men me trudde det var mykje meir arbeid! Det blei ein veldig fin dag, god stemning og gode kaker etterpå. Og eg fekk to blomar, ei vin og pengar av svigers.

I dag er det sirkus her, så eg tar med meg A. Spent på kva ho vil synast om det! Akkurat no er A og sambo på tur i regnet, eg og N har ein rolig inne-dag. No skal ho få frokost-grauten sin, etterpå må me rydde vekk langbordet her i stova etter selskapet i går.

For øvrig har eg slutta på pillene. Forrige laurdag var me einige om at her var det berre å kjøre på! Har igrunn vore einige om det sidan kort tid etter fødselen til N, men har vore usikre på tidspunktet. Så no er eg veldig spent, og gler meg til tida som kjem :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gleder meg til å følge dere i søskenprøvingen. :jepp::rodmer:

Stor og flink N har blitt. C står veldig mye, begynte å stå opp rett før hun fylte 7 måneder. Krabbingen er hun mindre glad i virker det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å følge dere i søskenprøvingen. :jepp::rodmer:

Stor og flink N har blitt. C står veldig mye, begynte å stå opp rett før hun fylte 7 måneder. Krabbingen er hun mindre glad i virker det som!

:) Blir du med?

N krabbar avgårde i stor fart no, har slutta heilt å åle på magen. Ho reiser seg lett som ingenting, sjølv etter ting som ikkje er heilt stødige, som vippestolen og babygymmen (aka gåstolen :fnise: ).

No har ho også begynt å sleppe seg før ho set seg ned på rumpa, og å gå frå ein ting til ein annan. Syns dette går veldig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spysjuko... :snurt:

Eg er ikkje sjuk, men N begynte å spy på onsdag. I går fredag trudde me det var over, ho åt et par skeier graut, og greidde å holde på vatnet og melka ho fekk. Sambo begynte å spy i går, og ligg strekk ut på sofaen her ennå. N begynte å spy igjen i dag. Usikker på korleis eg skal handtere dette no, men får berre fortsetje med å gi henne vatn, litt melk og ørlite graut. Prøver å få i henne litt blåbær og, sidan det skal vere godt for magen, og så har besto koka byggryn som eg skal lage graut av no når ho vaknar.

Syns det er tungt med sånn sjukdom, og når ho ikkje sovna før 12 i går var eg heilt desperat etter å få henne til å sove. Trilla ute og inne, hadde henne på fanget, byssa. Når ho tilslutt hadde spydde i senga mi, fått to skeier graut og drukke vatn igjen sovna ho. Og det gjorde eg og.

Kjenner at eg blir så i dårlig humør av dette. :tristbla:

Bursdagsgåva mi frå sambo (eg blei 31 for et par dagar sidan) var klassisk konsert med 'slottsmiddag' på Baroniet i Rosendal. I går :trist: Billettane var forhåndsbetalte og dyre, men ennå verre var det jo at det var ein kveld som var satt av til kjærestetid, og det er ikkje ofte me får til med to små. Sambo hadde avtala barnevakt og alt.

I dag skulle me vore på marknad, håpar det går i måro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjipt! :( Både med spysjuke og spolert kjærestekveld. :troest: Utrolig kjedelig når sånt går i vasken... Håper alle blir friske snart, ihvertfall, og at dere får dere en tur ut i dag. God bedring til store og små! :klemmer:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A var med besteforeldrene i går og feira st. Hans. Hadde hatt det kjekt, leika med et par av bestisane frå barnehagen, og ete masse grillmat. Og spydde i bilen på veg heim...

Besto meinte at det sikkert var fordi ho hadde ete så mykje både mat og kake/snop, men nei. No spyr galle nå, drikk et par slurkar vatn innimellom. Men for ei flink jente! Spring inn på doen og heng over skåla. :klemmer:

Vaskemaskina får kjørt seg i allefall, dyna er snart tørr, no må puta inn ein tur. Kosebamsen er allerede vaska, og klede/handkle/sengekle heng det fullt både oppe og nede. :gjeiper:

Eg tok med meg N på legevakten i går (dvs her er systemet sånn at ein ringer, blir oppringt av lege, og får beskjed om å komme ned ved behov. Og legen ville sjå på henne) Legen syns N var et grensetilfelle om å reise heim og bli innlagt, sidan ho var medtatt og me er usikre på om ho har hatt urin i bleia. Alle bleier har vore bæsjebleier dei siste dagane. Men etter konferering med barnelege i Haugesund reiste me heim og skulle gi morsmelk frå flaske, et par supar med et kvarters mellomrom. Og det har tydelig fungert, ho har ikkje spydd sidan i går.

No er sambo på marknad (min marknad! :regler: ) med N, og eg er heime med A. Stakkar vesle kropp.

Og eg forsøker å finne nettbutikk som har pod-holder, pod-holder-station og pod-storage til min nye fine senseo-maskin! Det var gåva mi frå jentene :Nikke: Ordinær-kaffen er litt så-der, men columbia-kaffen er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:) Blir du med?

N krabbar avgårde i stor fart no, har slutta heilt å åle på magen. Ho reiser seg lett som ingenting, sjølv etter ting som ikkje er heilt stødige, som vippestolen og babygymmen (aka gåstolen :fnise: ).

No har ho også begynt å sleppe seg før ho set seg ned på rumpa, og å gå frå ein ting til ein annan. Syns dette går veldig fort!

Skulle gjerne det, men vi må få ting litt på stell her. Økonomisk er vi stabile, men vi vil gjerne ha et sted vi kan kalle vårt (en egen leilighet - vi legger inn bud, er morsomt dette her). :fnise: Får bare misunne deg som planlegger nr. 3. :jepp:

C krabber ikke, men hun er en ivrig klatrer og elsker å dra seg opp i stående. Vi lurer på om hun faktisk hopper over det, for jeg ser hun beveger henda fremover i krabbestilling, men så legger hu seg ned istedetfor. Det går for fort, synes jeg. Er ikke så lenge siden vi ventet på jentene våre. :jepp: Og, jeg er litt nysgjerrig på hva A og N heter jeg.. :sjenert:

---

Huff, ikke godt at N er såpass syk, jeg er glad C bare har hatt forkjølelse (2 ganger) og noe jeg tror er 3-dagersfeber (for hun hadde bare feber i 3 dager). :klemmer: Håper det går seg til altså, får jo vondt når jeg leser at de små er syke (C får sove i senga til mamma og pappa og har gjerne hodet sitt mot pappa og bena sine mot mamma. :skratte:)

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Delphina: beklager, eg har ikkje hatt mykje tid her inne i det siste. Sender deg pm :)

No står N utan å halde seg. Forrige søndag var første gang me såg at ho stod åleine, tidligare har me sett at ho slepp seg et sekund før ho deisar ned på rumpa. No står ho stødig ganske lenge, gjerne medan ho held i ei leike.

Tre tenner nede, og fire oppe. Har avvikla nattamming for ca 10 dagar sidan. Det gjekk to netter før ho var einig, men ennå vaknar ho litt for tidlig, dvs 5 eller halv 6.

Kom heim frå ferie i dag, det blir med ei helg på Hovden i år. Badelandet var veldig ok for både A og N, N plaskar voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser og følger med, men ikke alltid jeg får lagt igjen spor for tiden. :)

N har jamen blitt stor! Synes ikke det er lenge siden hun ble født... Kjenner jeg gleder meg til tiden vi har foran oss med Snorkfrøken når jeg leser her hos deg. :hjerte:

Høres ut som om dere har hatt det fint på Hovden. :) Kos dere hjemme (?), håper været kommer seg litt (regner med at dere har mye av det samme som vi har her hos svigers). Også får du vinke, da, om du skulle være i hjembygda og ser noen raringer med meitai. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...