Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Dette gjenstår:

Vaske basen til bilstolen

Vaske kalesja til vogna (dampvask)

Pumpe luft i dekka til vogna (sambo sin jobb)

Reie opp vogna

Reie opp senga

Vaske stellebordet og badebaljen

Rydde på plass stellesaker og klede i stellebordet

Pakke ferdig bag til meg og baby (manglar kamera, toalettmappe ++)

Pakke stelleveska (har bestilt ny stelleveske, men er usikker på om denne kjem før babyen)

Stikke teppe til minsten. Godt over halvveis (var halvveis 1 veke før termin), og sidan eg strikkar diagonalt går det stadig raskare mot slutten.

Andre ikkje baby-prosjekt:

Rydde ferdig på stor-rommet oppe (roterom) (har rydda mykje, i alle fall)

Rydde/sortere alle papirene på kontoret

Rydde ferdig alle klede som er for små til jentene inn i boden

Skru opp den siste skuffa og skapet til expedit-hylla på A sitt rom

Flytte stereoanlegget inn i den ny-gamle tv-benken på loftet (sambo sin jobb)

Slemme 2. strøket på pipa oppe og male listene rundt (sambo)

Stryke 10-15 dukar + sengeklede til vogna

Lister er ein fin ting. Alt i kursiv er ferdig, seng, vogn og bilstol står klare for liten baby. Koselig!

No har eg meir roen på at me har kontroll på ting her. Ingen krise med snarlig fødsel, med andre ord.

Neste prosjekt blir å rydde i stellekommoden (den brukar me jo til N ennå), vaske den, og legge på plass tinga babyen treng.

Så kjempe fine sokker, du er flink ;)

Oj du har mye å gjøre, for håpe at ungen holder seg inn til du akkurat er klar!

Takk. Bandet gjorde dei litt tøffe syns eg. Garnet er ca lavendelfarga, og med kvitt band hadde dei blitt meir jentete.

Det reknar eg forsåvidt med og, eg er jo ennå ikkje passert termin. Men no kan babyen godt komme i løpet av den neste veka! :)

Så herlige små sokker! Tror nok lillegutten henger i navelstrengen til alt er klar, da kommer han.. :fnise: ER rart å tenke på at du snart er mamma til tre! :strix:

Takk! Trur nok minsten blir inni magen ei stund til ja. Men eg har hatt ganske mykje murringar og tunge kynnarar den siste veka, så eg håpar kanskje å unngå igangsetting 20. September. Sjølv om igangsetting er veldig praktisk med tanke på lang reiseveg til sjukehuset, det var ein veldig fin opplevelse sist gang. Blir spennande å sjå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos at me brukar stellebordet til N på 23 månadar: ho har begynt å tisse på doen! 8) ho har sidan i sommar villa sitje på doen, sånn som ho ser både søstra og oss voksne gjer. Og eg har latt henne sitte der ei stund, berre fordi ho vil gjere som oss. Et par ganger har det komt ein skvett når eg har tappa i badekaret (tidligare tissa ho ofte på golvet om eg hadde tatt av bleia før eg tappa i vatnet...), og det har eg satt kontoen for flaks og tilfeldigheter. Men no i helga har ho tissa på doen omtrent kvar gang ho har satt der! Ein gang prøvde ho å dytte A vekk, og eg gav henne beskjed om å vente. Då tissa ho på golvet istaden. Men berre litt, resten kom oppi doen når A var ferdig! Har overhodet ingen plan om å begynne bleieslutt, men det er jo fint at ho allerede har litt kontroll på tissinga.

Og A, ho syklar rundt på to hjul... Me tok av støttehjula før ferien, fordi eg såg at ho prøvde seg på tohjulingane i barnehagen. Filma henne då, og sjølv om me ser at ho hadde god kontroll på balansen allerede, så var ho så sint og frustrert for at ho ikkje klarte det (i følge seg sjølv). Fekk i alle fall temperamentet hennar på film! :) Men ein dag og to her i tunet før barnehagestart var alt ho trengte, og no syklar ho som ingenting anna. Startar, svingar, bremsar og stoppar. Kjempeflink!

Store jentene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser så fort! Snorkfrøken går på potte, men det trodde de ikke helt på i barnehagen, hehe. Hun tisser på potta stort sett hver morgen og hver kveld, og ofte gjennom dagen hvis vi setter henne på ved bleieskift. Her om dagen hadde mannen latt henne sitte i fred, da hadde hun gått av potta og bæsja på gulvet... :lol: Glupt! Vi får prøve å instruere litt i at bæsjen helst skal i potta, den også. :ler:

Turnerose sykler også på tohjuling og det er stor stas! Herlighet, jeg synes ikke det er lenge siden de ble født, disse eldstejentene våre...

Veldig spennende tider hos deg nå! Plutselig skjer det... Håper du får en fin opplevelse denne gangen også, og at du slipper igangsetting! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese om de små sin fremgang! :)

Sikkert godt å være såpass ferdig Frida ;) Har tenkt på det med stelleveska selv om den kanskje ikke trengs med en gang så er det kanskje lurt å pakke den før ammetåka slår til for fult ;) Noen tips til hva som bør være i den som man kanskje ikke tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese om de små sin fremgang! :)

Sikkert godt å være såpass ferdig Frida ;) Har tenkt på det med stelleveska selv om den kanskje ikke trengs med en gang så er det kanskje lurt å pakke den før ammetåka slår til for fult ;) Noen tips til hva som bør være i den som man kanskje ikke tenker på?

I stelleveska har eg stellematte (eller et håndkle til samme formål), bleier, våtservietter, et klesbyte eller to (dvs body+strømpis), sårsalve (dei små prøvepakkane du får i gratispakkane er supre her!), vaskeklutar (både til rumpevask, gulp og amming), ammeinnlegg og bind/truseinnlegg (til mor). Og et par posar til bleier eller skitne/våte kle og klutar (no finst det jo eigne parfymerte bleieposar frå Libero, men vanlige fryseposar fungerer faktisk like godt...) Og helsekortet til babyen, som du får på første kontroll på helsestasjonen. Og fotoapparatet, så er det alltid med (men det ligg jo i fødebaggen ennå)

Me brukar vaskeklutar til rumpevask her heime dei første månadane, men på tur brukar eg våtserviettar.

Etter kvart som babyen blir større treng ein gjerne ei leike, og vannflaske. Og tutt og flasker/erstatning for dei som brukar det.

De vokser så fort! Snorkfrøken går på potte, men det trodde de ikke helt på i barnehagen, hehe. Hun tisser på potta stort sett hver morgen og hver kveld, og ofte gjennom dagen hvis vi setter henne på ved bleieskift. Her om dagen hadde mannen latt henne sitte i fred, da hadde hun gått av potta og bæsja på gulvet... :lol: Glupt! Vi får prøve å instruere litt i at bæsjen helst skal i potta, den også. :ler:

Turnerose sykler også på tohjuling og det er stor stas! Herlighet, jeg synes ikke det er lenge siden de ble født, disse eldstejentene våre...

Veldig spennende tider hos deg nå! Plutselig skjer det... Håper du får en fin opplevelse denne gangen også, og at du slipper igangsetting! :klemmer:

Å tisse utan tilsyn går neppe bra, nei! Hehe. N går stadig oppi badekaret (ho er så rask!), og set på kranen. Då er heile ho gjennomvåt på ein blunk, gitt!

Store jenter, ja. Samtidig må eg ta meg i vare for å tenke på at A framdeles berre er 4år, me har nok lett for å forvente for mykje av henne (mtp trassing/oppfatte beskjeder og sånn)

Plutselig skjer det ja... Termin i dag, men det treng ikkje bli bursdag 11/9, altså! Har hatt lite murringar og kraftige kynnarar dei siste dagane, så eg trur ikkje det skjer noko snarleg. No fekk eg jo ein veldig fin opplevelse med igangsetting sist, og då er det jo praktisk å få reise dei to timane utan rier. Men eg skulle gjerne hatt ut babyen før 20. September altså, så me får sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellekommoden blei vaska i går, og då kan eg krysse av det siste på lista som måtte gjerast før fødsel. :)

Teppet er det lite igjen på, så om det ikkje blir fødsel dei næraste par dagane blir det ferdig og. Må sjå om eg finn ein fin kant å hekle på rundt.

Me har begynt med melkefri diett på N denne veka. Ho var mykje dårlig i magen (diare) i vinter, og har framdeles gufne og illeluktande bleier innimellom. Var til legen for ca 14dagar sidan, og ho mistenkte melkeallergi. Har sendt henvisning til barnelege, og i mellomtida skal me sjå om melkefri diett gir bedring. Eg kjenner at eg liksom ikkje heilt trur på melkeallergi, men me får sjå. Og bleiene, kva er egentlig normalt? N er jo også ei som et på ALT, perler, steinar, fargestiftar... Barnehagen oppdaga ein halv ballong i bleia i sommar! Det var rett før eg reiste på legevakten med henne her for ein månad sidan, då (trur eg) svelga ho ei stor perlegreie, knekt av ein hårbøyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konflikten med han far er stadig like stor, men no er ho mor blanda inn. Så får me sjå om det kan bidra til dialog. Kjenner at dette er ein stor verkebyll for både meg og sambo :( Har ærlig talt ikkje trua på at dette kan bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for stellevesketips ;) Har ikke tenkt på det å ha i noe til meg som ammeinnlegg! Det er jo lurt :)

Konflikten med han far er stadig like stor, men no er ho mor blanda inn. Så får me sjå om det kan bidra til dialog. Kjenner at dette er ein stor verkebyll for både meg og sambo :( Har ærlig talt ikkje trua på at dette kan bli bra igjen.

Skjønner ikke hva du mener, men har ikke lest hele dagboka di. Håper at det ordner seg!

OOOOJ termin i dag ja!! Håper du slipper å gå gravid i mange dager til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også innimellom med å huske hvor liten man egentlig er når man er 4 år. Kanskje særlig fordi Turnerose er så stor for alderen (118 cm!), og faktisk er på høyde med skolestarterene i nabolaget... Samtidig har hun vokst litt mentalt i sommer, og er ikke fullt så "liten" i måten hun reagerer på motgang, f.eks. Det er utrolig deilig... (BM: Lei av hylende fireåring på gulvet :ler:)

Hehe, ser den med at det er greit å ta turen til sykehuset uten rier. Det er en heftig tur, vil jeg tro... Synes den er heftig nok uten rier, jeg. ;) Jeg har kanskje nevnt det før, men første gang jeg var med til svigers, satt jeg og ventet på hovedveien sånn ca fra vi forlot Drammen. :ler:

Jentene her reagerer på melk, og det arter seg nettopp med veldig bløte bæsjebleier. Merker stor forskjell på Snorkfrøken hvis hun f.eks. får is av mamma (høre på våre instrukser om sånt går ikke an, nemlig :roll:), og hun får vondt i magen, også. Blir rett og slett en annen unge. Turnerose var sånn som liten, nå får hun både løs mage og MASSE eksem. Blæh.

Så dumt at det ikke har løst seg med foreldrene dine. :( Krysser fingrene for at dere får igang dialogen igjen snart, og at dere finner en løsning. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med teppet :) Eg hekla ein kant av fastmasker i grønn og blå, og er veldig fornøyd med resultatet! (Håpar berre eg slepp å rekke opp den blå kanten no då...)

Skal skylle opp teppet no.

Våkna av det eg trudde var rier i natt. Hadde tre-fire skikkelige 'rier', innimellom vanlige kynnarar. Babyen var heilt turbo samtidig, det var rart. Stod opp halv 5, klar for å kle på meg og ringe føden, men neida, då blei det full stans. Lureri!

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å lure deg sånn, da! Håper du slipper altfor mange sånne runder, det høres så slitsomt ut - og irriterende...

:klemmer: De siste dagene er noe for seg selv, men plutselig sitter du der med en fersk liten bylt i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj men da skjer det sikkert noe snart ;) Har de snakket noe om å sette deg igang?

Syns at jeg har hatt lite kynnere i det siste, håper ikke det betyr at jeg og må gå overtid, selv om det ennå er en stund igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene her reagerer på melk, og det arter seg nettopp med veldig bløte bæsjebleier. Merker stor forskjell på Snorkfrøken hvis hun f.eks. får is av mamma (høre på våre instrukser om sånt går ikke an, nemlig :roll:), og hun får vondt i magen, også. Blir rett og slett en annen unge. Turnerose var sånn som liten, nå får hun både løs mage og MASSE eksem. Blæh.

Dårlig gjort å lure deg sånn, da! Håper du slipper altfor mange sånne runder, det høres så slitsomt ut - og irriterende...

:klemmer: De siste dagene er noe for seg selv, men plutselig sitter du der med en fersk liten bylt i armene!

Turnerose er lang! A er heilt på snittet, var 104 når ho var fire år. Litt høgare no trur eg, sidan et par bukser i 110 er korte i beina.

Har du fått diagnose på melkeallergi på jentene? Tatt blod- og avføringsprøve? Me har vore til legen og fått henvisning til barnelege, men det tar jo så lang tid... Fleire i barnehagen har spurt om me ikkje kan levere prøve til legen her, som om det er me som er uvillige til å avklare dette :/

Dei siste dagane ja... Eg har jo vore veldig innstilt på overtid, så det føles ikkje like tungt som dei andre gongene. I tillegg har eg heille tida noko som bør gjerast, så det 'er like greitt om det ikkje blir fødsel i dag'. Men når eg får sånne falske alarmar blir eg jo skuffa og sliten, blæ.

Oj men da skjer det sikkert noe snart ;) Har de snakket noe om å sette deg igang?

Syns at jeg har hatt lite kynnere i det siste, håper ikke det betyr at jeg og må gå overtid, selv om det ennå er en stund igjen..

Det kan nok plutselig vere igang ja. Berre å ta tida til hjelp, og bruke et par triks på veien, if you know what I mean ;)

Det blir overtidskontroll på onsdag (ctg, sjekk av modning, evt stripping/akupunktur og ultralyd). Deadline 42veker er på søndag, derfor får eg time for igangsetting neste måndag. Og det er berre ei veke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turnerose er lang! A er heilt på snittet, var 104 når ho var fire år. Litt høgare no trur eg, sidan et par bukser i 110 er korte i beina.

Har du fått diagnose på melkeallergi på jentene? Tatt blod- og avføringsprøve? Me har vore til legen og fått henvisning til barnelege, men det tar jo så lang tid... Fleire i barnehagen har spurt om me ikkje kan levere prøve til legen her, som om det er me som er uvillige til å avklare dette :/

Dei siste dagane ja... Eg har jo vore veldig innstilt på overtid, så det føles ikkje like tungt som dei andre gongene. I tillegg har eg heille tida noko som bør gjerast, så det 'er like greitt om det ikkje blir fødsel i dag'. Men når eg får sånne falske alarmar blir eg jo skuffa og sliten, blæ.

Det kan nok plutselig vere igang ja. Berre å ta tida til hjelp, og bruke et par triks på veien, if you know what I mean ;)

Det blir overtidskontroll på onsdag (ctg, sjekk av modning, evt stripping/akupunktur og ultralyd). Deadline 42veker er på søndag, derfor får eg time for igangsetting neste måndag. Og det er berre ei veke til! :)

Ei jeg kjenner ble satt i gang med drypp på overtid på fredag, og fikk beskjed om at det kunne ta 36 timer før fødselen startet men neste dag var jenta ute :)

Bare maks en uke igjen da til du iallefall begynner på fødselen :danse: Må være godt å vite ;)

Dumt at det tar tid med å få avklart allergier, det er jo kjekt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesterday: eg blei igangsatt med N for snart to år sidan, på 42 veker. Då var eg moden (og hadde 4cm opning). Legen tok berre vatnet, då fekk eg rier omtrent umiddelbart. Babyen var ute 5timar seinare. Det er klart det kan ta lengertid denne gang likevel (eller kortare!), men eg reknar ikkje med å gå i fleire dagar. Får jo også vite kor moden eg er på onsdag. Eg hadde knappe tre cm opning og var moden på overtidskontrollen med N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du slipper en lang fødsel ja. Jeg har ikke peiling på det å bli satt i gang så vet ikke hvor fort det kan virke selv om det garantert er stor forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope. Heldige meg, som har lange svangerskap! :)

Overtidskontroll i dag, så då får eg i alle fall ein sjekk av korleis det står til, både med meg og bebiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtidskontroll i går gav meg fleire spørsmål enn svar :)

Men altså: ctg/sparketest var ok, babyen var svært aktiv. Sammentrekninger, men ingen rier. Så undersøkte jordmor meg - uten å finne opningen. (!?!) Konklusjonen blei at eg måtte vere moden (pga ingen tydelig mormunn), men eventuell opning var altså uviss.

Så ultralyd: foster og fostervatn ok, men estimert vekt ca 3300. Ul for 4 veker sidan vurderte baby til 3500, og sidan eg no er 1 veke over termin tyder det på at baby ikkje følgjer normal vekstkurve. Kan tyde på målefeil, men fylkessjukehuset blir kontakta for vidare oppfølging.

Dvs urolig mor, usikkerhet mtp eventuell igangsetting, men heldigvis svært aktiv baby :)

I dag fekk eg beskjed om å komme på kontroll med utvida ul på fylkessjukehiset, så eg og sambo pakka oss i bilen i formiddag. Mykje uro og usikkerhet i kroppen.

Så ny ctg/sparketest: alt ok og aktiv baby. Så ultralyd: alt ok med baby, fin sirkulasjon i navlestreng. Baby estimert til 3400 g - så relativt enig med gårsdagens lege. Likevel ingen faresignaler, så etter å ha tøyd litt i opningen (3 cm) blei me sendt på sjukehotellet. Ny kontroll i måro formiddag, men legen kunne ikkje love igangsetting pga travelt på avdelingen.

Så no har eg og sambo nett ete middag på byn, og er innlosjert på hotellet. Får berre håpe på at murringane tar seg opp av seg sjølv no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...