Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk ikke jeg har gratulert deg jeg, men ble jo kjempeglad da jeg leste at det var et lite frø som ble med dere inn i det nye året.

Det med småbarn og sykdom kan være noe herk, C er fryktelig urolig og gråter mye når hun har feber. Hu har hatt det et par ganger, men å våkne opp hver time med et barn som hyler av smerte, fordi feberen plager henne er tungt nok.

Isj, ikke greit å være kvalm, får håpe det roer seg og ikke trapper opp (men man blir jo en racer på å løpe til nærmeste mulighet for uttømming).

:klemmer:

PS: Beklager om posten min ikke har helt sammenheng, er fryktelig trøtt. Kombi av for-sent-i-seng og datter-som-står-opp-06.30. :icon_lol:

Takk for det, Delphina! Kjekt å høyre ifrå deg! Håpar alt er fint med deg og familien. Les i boka di, men skriv lite.

Eg er forresten ikkje spy-kvalm (bank i bordet!), berre sånn bilsjuk-uggen. Var ofte bilsjuk som barn, men spydde aldri (?), og det er akkurat samme følelse no. Men det har gitt seg litt no. Blir berre litegranne kvalm ved stressing, for eksempel om morgonen når eg skal gjere klar begge jentene og få dei levert i barnehagen, og om ettermiddagen ved kvelds og leggerutine, særlig om dei er kranglete.

Gratulerer med spire i magen! :) Har fulgt litt med på dagboka di jeg, uten å gi så mye lyd. Ut ifra dialekten du skriver (og at det ikke er så veeldig langt ifra Haugesund og Bergen) er jeg litt nysgjerrig på hvor du er ifra :)Kanskje samme plass som meg, eller muligens der jeg vokste opp :)

Oi, spennande! Sender deg ein pm eg. Kjekt at du les hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 veker i dag. Og i dag kjende eg kynnarar. Allerede! I bilen på vei til jobb hadde eg denne rare følelsen i magen, og det gjekk ei tid før det gjekk opp for meg at det var ein kynnar. Kjenner jo igjen følelsen frå dei to tidligare svangerskapa, men sidan det er svakt ennå var det litt uvant. Kjende det i alle fall ein gong på jobb og.

Litt rosa i trusa i dag, og kombinert meg litt mageverk var det litt ubehagelig å sjå, men eg har ikkje grunn til å tru at noko er gale. Får berre fortsetje å krysse fingrane for at alt går bra!

Har første legetime neste veke. Skal bli moro å få helsekort igjen, og ta kontakt med føden!

Et dilemma som eg tenker mykje på: eg har ein kollega som er gravid. Ho er et par veker bak meg, og eg kryssar alt eg har for at det går bra for henne. Men eg føler eg går bak ryggen på mine kollegaer, ved å halde min graviditet hemmelig når ho er open om sin. Planen er å fortelje først når ho er meir trygg på at alt går bra. Og på ein liten arbeidsplass blir det jo vanskelig når to (forhåpentligvis!) skal ut i permisjon samtidig... Blæ! Skulle ønske eg ikkje hadde sånne negative tankar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

11 veker i dag. Magen begynte plutselig å bule forrige helg - så nå har eg ein liten bollemage. Sånn litt høg kule, heilt tydelig gravidfasong utan klede. Må forsøke å skjule magen på jobb i 2 veker til, på grunn av jobbsituasjonen. Me har framdeles ikkje fortalt om graviditeten til andre, det har så lett for å spre seg.

Feira 4-årsdagen til storajento i helga. Barneselskap med 7 gjester etter barnehagen på torsdag, og familieselskap i går søndag. Ho har fått mykje fint og kjekt, blant anna nye skistavar, to pc-spel, pengar, klede, termos, barbie, bøker og lego.

Eg er heime med N i dag, som på fredag. N fekk feber på torsdag, no er ho snørrete, nys heile tida, og hostar litt stygt. Sjølv hadde eg feber i går (ikkje heilt i storform i selskapet nei...), og hostar. Godt med ein dag heime, men håpar me begge er friske i måro.

Var forresten til lege forrige veke, på første sv-skapskontroll. Fekk helsekort, og tok dei obligatoriske prøvane. Stoffskiftet var ifølge legen ok, og ingen behov for doseendring, men med TSH på 2,4. Det er slett ikkje ok (ifølge meg) så det må eg følge opp. Tenker eg ber om utskrift av alle prøvane mine, og høyrer med legen på føden. Han var veldig klok og hjelpsom sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vel overstått! Håper det gikk greit å være bursdagsvertinne til tross for skranten form. God bedring til både N og deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det Joyce! Forkjølelsen heng litt i ennå, men ungane er i bhg og eg på jobb. Det var godt med litt hjelp frå familien i bursdagen, dagen blei i alle fall fin den :).

Min kollega har mista :( Eg ville vente med å fortelje om min graviditet til ho var trygg på sin, men no må eg vente ennå litt lengre til ho er litt over sorga. Magen min er altfor tydelig allerede, men ingen har sålangt kommentert noko i alle fall. Og no skal eg gå gravid med ein kollega som skulle vore ca like langt som meg. Det blir vanskelig for meg, men vanskeligare for henne :(

Gruar meg til å fortelje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Første jordmorkontroll i dag, 14+1. Alt er tilsynelatande ok med meg og vesle i magen - me fekk høyre fosterlyd :hjerte:

Stoffskiftet mitt er på tur, med tsh på 3,5. Har ikkje merka noko til det, men eg merkar det no når eg er klar over det... Er på jobb, og har verdens minst effektive dag!

Ultralyd blir rett over påske. Gler meg til det :)

Har ennå ikkje fortalt verken familie eller jobb. No når me har høyrt at det er liv, skal me fortelje våre foreldre og anna familie. Har plan om å fortelje sjefen på torsdag før personalmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Familie og jobb blei informert torsdag 14. mars, i veke 14+3.

Stoffskiftet er ikkje heilt på plass ennå, men har begynt å normalisere seg. Kjenner at eg blir sliten og trøtt av det.

Ordinær ultralyd om to timar. Kjenner at eg er overraskande spent. Me har såvidt høyrt forsterlyd, men dette blir første sjekk av babyen. Blir fint å helse på.

Kjenner forrestene nokre forsiktige sprell innimellom, men det er lett å forveksle med heilt andre ting ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei iingvild!

--

:hjerte: spysjuko!

:ironi:

N spydde 1 gang i barnehagen forrige torsdag, og var sjølvsagt heime fredag. Natt til søndag, pluss søndag formiddag, spydde A. Skulle i barnehagen igjen på tirsdag, men neida, ho spydde 1 gang natt til tirsdag. Sendte henne i barnehagen i dag onsdag, barnehagen ringte 1 time seinare fordi ho hadde spydd...

Så no blir eg heime i dag og i måro med henne, må prøve å finne på noko kjekt. Heldigvis er N i form og i barnehagen, ho spydde berre den eine gangen.

Her er vårløysinga godt igang, og vatnet flaumar over alle vegar her. Alle kummar og stikkrenner er frosne, så vegen i byggefeltet her er blitt reine bekken, og alt grusen renn vekk. Moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+2 i dag. Var på ultralyd for snart to veker sidan, og alt var ifølge legen ok. Terminen vart satt til samme som mens-termin 11. september, sjølv om målingane av fosteret gav termin 9. september. Legen meinte det var lite vits å flytte to dagar (48 timar, som han sa). Samme legen flytta meg fram 1 dag forrige gang :klø:

Normalt sett har jo ikke desse to dagane stort å seie, men for meg som går over termin (blei igangsatt pga overtid med N) har det betydning. (Det nevnte også jordmor som var med på ultralyden) I tillegg kjem permisjonen til å starte 2 dagar seinare. Jaja!

Ultralydopplevelsen blei dessverre noko skuffande. Eg fekk ikke sjå sjølv, fordi skjermen som var vinkla mot meg var av (sikkert ødelagt). Sambo så på skjermen som legen såg på. Ikke kunne legen sei noko om kjønn, fordi navlestrengen låg mellom beina. Og så fekk me ikke bilde, det har me av begge jentene. Hadde eg tenkt på det, hadde eg spurt etter.

Har sjekka prisar på privat ultralyd, og fann ein som tilbyr kontroll med UL (ikke 3D) for 500. Men då må me til Bergen, så det vil jo koste omtrent det samme i reisekostnader. Pluss ordne fri frå jobb + barnevakt. Berre for å sjekke kjønn, som me kjem til å finne ut om 5 månadar? Hmmm.

Magen har no blitt skikkelig kulemage (det finst sikkert høggravide som har mindre mage enn meg no...), og den siste veka har eg begynt med mammaklede. Vanlige bukser går bra ennå (i alle fall på jobb, heime går eg stort sett i joggebukse), så eg har nok magen høgt oppe.

Kjenner sånn omtrent daglig bevegelsar, men dei er svake ennå. Kjenner ein dult - så ingenting meir. Så eg får liksom ikkje 'kjent etter'.

Det går rykter her i bygda om at to andre familiar skal ha baby til sommaren/hausten, begge nr 3. Reknar med at ryktet stemmer, men det vil uansett vise seg. Kjekt å ha nokon å besøke/gå tur me i permisjonstida, og viktig at det blir klassevenner på minsten vår. Det bur jo ikkje såååå mange her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjende eg ein dult på utsida, altså i handa. Har vore mykje aktivitet no den siste veka, no kjenner eg tydelige spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du har ungar (og er i din egen verden) når du prøver å ta av fotbremsen på handlevogna på Rema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du veit du har ungar (og er i din egen verden) når du prøver å ta av fotbremsen på handlevogna på Rema...

:hoho:

Jeg leser stadig her, altså. Er bare ikke så flink til å kommentere om dagen... Tenk at du er halvveis alt! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Man vet det er lenge siden sist gang når du allerede er så langt på vei (trodde det var kortere). Er veldig trist at kollegaen din mistet, er tråkigt.. :( Det er jo herlig å kjenne sparkene, var favorittdelen min av svangerskapet - det og hikkingen til C. Tenker enda på den hikkingen til C da hun var inni magen min, kommer på de tankene når C hikker. :sjenert:

Litt kjipt at navelstrengen var foran, men om dere ikke velger å finne ut nå, så blir det jo en fin overraskelse om 5 måneder. Er jo ikke noe annet enn en gut eller jente, blir ikke akkurat apekatt eller pusekatt heller (selv om jeg tror C er en liten apekatt til tider).

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lite oppdatering her dessverre. Eg les stadig her inne, men tar meg sjeldan tid til å skrive. Hmm - korleis lage avsnitt?! Eg fylte år i går, og jammen hadde ikkje sambo kjøpt iPad til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Då funka det visst med

returknappen

likevel.

Men i dag blir det ikkje oppdatering, det er fredag, me har hatt kaffegjester, og eg er heilt ferdig. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så blir det litt skriving likevel :)

Var på 4-årskontroll med A i går. Legen var sjuk, så me fekk legetime litt seinare. Men helsesøstra gjorde ein skikkelig test, og A stod med glans! Moro for ei stolt mamma :)

Helsesøstra bad henne teikne ein sirkel og eit kryss, ho talde nokre leiker (9), testa begrep som størst/minst, over/ under/ved, hinka, hoppa, 'balanserte' på ein strek og sånn. Og ho er no, 4 år og 4 månadar, 17,7 kg og 104,9 cm høg. Midt på streken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...