Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

Ha en fin søndag!

I lige Måde Alyah!!

I dag skal vi på visning i nabolaget :) vi er veldig spente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på visning :nigo:

Takk :) vi ble bittelitt skuffa over standarden, men vi skal by. Vi liker planløsningen veldig godt, og vet hva leiligheten har å tilby da vi kjenner noen som bor i samme type leilighet. Men vi har satt oss et øvre tak som er lavere enn normalt, fordi vi må pusse opp en del. Men det blir veldig bra om vi får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj Appifany.. Jeg hadde håpa på Tromsøseier.. Nå er vi nede på 4.plass :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) vi ble bittelitt skuffa over standarden, men vi skal by. Vi liker planløsningen veldig godt, og vet hva leiligheten har å tilby da vi kjenner noen som bor i samme type leilighet. Men vi har satt oss et øvre tak som er lavere enn normalt, fordi vi må pusse opp en del. Men det blir veldig bra om vi får den :)

Ja, men det er jo bra. Da kan man jo få sin egen vri over det hele :jepp:

Æsj Appifany.. Jeg hadde håpa på Tromsøseier.. Nå er vi nede på 4.plass :(

Ja, kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sjekket siden hvor man melder forkjøpsrett nå. Ingen som har meldt forkjøpsrett ennå på leiligheten. Får bare håpe det blir stående slik i to døgn til ;)

Ventingen er kjedelig..

Vi drar på visningen i morgen også tenkte vi, for å måle opp noen vegger for å se om vi klarer å gjøre det vi vil med leiligheten. Ellerså er det jo ingen vits. Men jeg tror vi klarer det.. Jeg er iallefall veldig spent! Har lyst å ta bort dusjen og få inn boblekar ;) jeg fant et i går som var grei pris på, og min kjære sa ja!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! Å, boblebad høres fantastisk ut. Hadde tatt til takke med et vanlig badekar, jeg da, som bare har dusj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad ER fantastisk! Angrer ikke et sekund på at vi valgte det, så go for it sier jeg bare! Digg å kunne vorse med bobler både i karet og i glasset. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! Å, boblebad høres fantastisk ut. Hadde tatt til takke med et vanlig badekar, jeg da, som bare har dusj :fnise:

Vi også har bare dusj, men er det plass til boblekar så blir det det!! Fant en kjempe fint et til 15 000,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad ER fantastisk! Angrer ikke et sekund på at vi valgte det, så go for it sier jeg bare! Digg å kunne vorse med bobler både i karet og i glasset. :fnise:

:fnise:

Det tror jeg på Mia!! Vi har begge store forhåpninger nå, så jeg vet vi blir skuffa om vi ikke får leiligheten.. Eller om det ikke er plass til et boblekar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får den Love! :jepp:

Ja det er godt med boblekar Al. Fikk lyst til å ta et bad egentlig.. kanskje jeg skal gjøre det i morgen. Egenpleie er herlig. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en annen mot oss i "budrunden".

Han har ansiennitet i borettslaget, og går derfor foran oss hvis han ønsker. Megler ringer oss i morgen og da får vi legge inn et bud. Hvis selgerne godtar budet, så må megler sjekke med han om han vil ha leiligheten for det budet. Sier han ja, så taper vi. Sier han nei, så vinner vi. Vi må derfor tenke litt taktikk for å evt klare å skremme vedkommende bort..

Akkurat nå er jeg ganske rolig, men jeg blir nok nervøs i morgen.. Vi har liksom flytta inn der i hodet ;)

Btw.. Det er kun 145cm bredt på badet. Finnes det boblekar i 140? Minste jeg har funnet er 150..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ingen leilighet på oss i dag, de som hadde forkjøpsrett tok den.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt! Forkjøpsrett er noe dritt når man ikke har den selv, vet om mange som har mistet drømmeleiligheten til noen med lang ansiennitet, dessverre. :( Hvordan var budet deres i forhold til takst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt! Forkjøpsrett er noe dritt når man ikke har den selv, vet om mange som har mistet drømmeleiligheten til noen med lang ansiennitet, dessverre. :( Hvordan var budet deres i forhold til takst?

Vi bydde 150 over taksten, men selger godtok ikke det. Da økte vi til 165, og det godtok de :P

Mer enn det var den ikke verdt siden vi måtte pusse opp en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Så synd, ILWL :troest:

Meeeeen, det var kanskje meant to be? :) Neste leil/hus er sikkert eeenda bedre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...