Britt Banditt Skrevet 29. oktober 2010 #141 Del Skrevet 29. oktober 2010 Lurt å ta en UL for å sjekke at alt er ute så du ikke risikerer å få infeksjoner, og derfor problemer senere. Hvis du er litt usikker på om det faktisk er SA kan du også sjekke med blodprøver hos fastlegen din om HCG stiger. Blør du fortsatt? Jeg blødde noen ganger i begynnelsen av svangerskapet, men hadde ikke så store blødninger da, men var friskt blod. Jeg har hatt SA tre ganger og, men da hadde jeg smerter som var litt sterkere enn menssmerter. Føler veldig med deg, vet veldig godt hva du går igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 21. november 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 21. november 2010 Hei jenter Hvordan går det? Har hatt en prøvepause, så har ikke vært her inne siden forrige måned. Sluttet å blø etter ett par dager, fikk så vonde smerter i magen at jeg måtte på legevakten, men fikk konstatert at alt hadde kommet ut. Og gjett hva jenter? Jeg er gravid igjen!! Ble gravid med engang etter spontanaborten, så har ikke noe mensdato å regne ut fra, men om jeg regner fra spontanabortdagen som var den 23, så er jeg 4 uker å 1 dag på vei i dag. Har 5 tester som er tydelig positive, så krysser bare fingrene for at det går bra denne gangen. Kommer til å bli ekstra obs på alt jeg gjør, i og med at jeg mistet forrige gang, men håper jeg ikke blir helt paranoid av dette. Hvor stor sjans er det egentlig for at det skjer igjen? Krysser hvertfall fingrene for at det skal gå bra nå! Poster bilde av de nye positive testene senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. november 2010 #143 Del Skrevet 21. november 2010 Oj, full klaff igjen med en gang! Gratulerer!! Håper lille spire klorer seg fast denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. november 2010 #144 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer så mye! Det er vel rundt 20% sjanse, men det betyr jo også at det er 80% sjanse for at det går bra Hvis man mister så tidlig så er det som regel ikke pga noe mor gjør, men at naturen ordner opp selv fordi det ikke var levedyktig, så tror du skal prøve å leve mest mulig normalt. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. november 2010 #145 Del Skrevet 21. november 2010 Oj, så gøy GRATULERER!!! Håper jeg er like heldig når jeg startet prøvingen igjen i desember, for jeg mistet rett etter deg sist gang. Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går. Men dette var jo fantastiske nyheter Sjansene er vel store for at det går bedre denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. november 2010 #146 Del Skrevet 21. november 2010 Åh, dette var moro å lese Denne gangen går det veien skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 23. november 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Oj, full klaff igjen med en gang! Gratulerer!! Håper lille spire klorer seg fast denne gangen Tuusen takk Håper det, hadde vært skikkelig trist å miste to ganger på rad. Neiånei, positive tanker her nå. :rødme: Gratulerer så mye! Det er vel rundt 20% sjanse, men det betyr jo også at det er 80% sjanse for at det går bra Hvis man mister så tidlig så er det som regel ikke pga noe mor gjør, men at naturen ordner opp selv fordi det ikke var levedyktig, så tror du skal prøve å leve mest mulig normalt. Krysser fingrene! Tuusen takk. Det kan jeg leve med. Håper spiren er godt kloret fast der inne.. :rødme: Oj, så gøy. GRATULERER!!! Håper jeg er like heldig når jeg startet prøvingen igjen i desember, for jeg mistet rett etter deg sist gang. Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går. Men dette var jo fantastiske nyheter Sjansene er vel store for at det går bedre denne gangen. Åh, tusen takk! Denne gangen MÅ det gå bra. :rødme: Huff, så ufattelig trist. Det var skikkelig tungt å miste, selv om jeg bare var noen uker på vei, så jeg skjønner hvordan det er. Men har full tro på at det blir din tur i desember. Åh, dette var moro å lese Denne gangen går det veien skal du se Håper det assa! :rødme: ------------ I dag tok jeg en digitaltest med ukeindikator.. GRAVID - 3 til 4 uker på vei. Har virkelig ikke peiling på akkurat hvor langt på vei jeg er, eller når terminen blir. Men man kan vel finne ut sånt på UL. Har laget en midlertidig ticker, men om den er korrekt vet jeg ikke enda. EDIT: For mange smilyer. Å noen av dem funker visst ikke. Blææh! Endret 23. november 2010 av Isabellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. november 2010 #148 Del Skrevet 24. november 2010 Oioioi - GRATULERER SÅ MYE! Så fantastiske nyheter! Håper virkelig spiren har vett til å klore seg fast denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 24. november 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 24. november 2010 Oioioi - GRATULERER SÅ MYE! Så fantastiske nyheter! Håper virkelig spiren har vett til å klore seg fast denne gangen! Tusen takk. :rødme: Håper det, denne gangen måå det gå bra! ------- Hey, ny blomst på tickeren min allerede! Skulle ønske tiden gikk fortere.. Vil passe 12 uker å få stor mage med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. november 2010 #150 Del Skrevet 25. november 2010 Hei Isabellaa, som fersking her i gravid-verdenen er jeg innom og hilser på Ser vi er ca like langt på vei Så bra at du ble gravid igjen med en gang! Håper spiren klamrer seg fast denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 26. november 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 26. november 2010 Hei Isabellaa, som fersking her i gravid-verdenen er jeg innom og hilser på Ser vi er ca like langt på vei Så bra at du ble gravid igjen med en gang! Håper spiren klamrer seg fast denne gangen! Åh, så herlig! Moro at vi ligger så likt i løypa også. skal gå in å lese i graviddagboken din. Har du hatt noen sterke symptomer enda? Hos meg har kvalmen såvidt begynt å hive seg over meg. Vært kvalm i tre dager, så her går det i saltkjeks. Gruer meg litt til det blir verre, men gleder meg over det uansett. Jeg er jo gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 26. november 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 26. november 2010 Du er nå 4 uker og 6 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 6. november 2010 Hjertet begynner å slå: 1. desember 2010 Embryoet beveger seg: 25. desember 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. januar 2011 Alle indre organer er ferdig formet: 1. januar 2011 Risikoen for spontanabort avtar: 15. januar 2011 Kvalmen avtar for de fleste: 22. januar 2011 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 29. januar 2011 Fosteret svelger og tisser: 12. februar 2011 Tid for ultralyd: 19. februar 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 26. februar 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12. mars 2011 Fosteret begynner å høre: 2. april 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 30. april 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 4. juni 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 11. juli 2011 Antatt termindato: 1. august 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. november 2010 #153 Del Skrevet 27. november 2010 August er en fin måned å få baby i vettu Så moro at det klaffet så fort igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 2. desember 2010 5 + 5 I helgen blir det 6 uker!! WOHO, det går framover, da er jeg halvveis til 12 uker. Ikke så mye nytt å fortelle, bortsett fra at jeg er grusomt kvalm Og jeg elsker det! Hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 7. desember 2010 6 uker og 3 dager på vei!! :rødme: Tiden flyr avgårde denne gangen.. Uno problemo her, hadde samleie i morges, og etterpå kom det bittelitt blod på papiret. Har lest at det er normalt med småblødninger etter samleie i svangerskapet pga skjøre slimhinner. Men herregud så redd man blir likevel, spesielt etter å ha hatt en SA tidligere.. Krysser i allefall fingrene for at det går bra denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. desember 2010 #156 Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge det bare er bittelitt blod så tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig. Slimhinnene er super-pyser på dette stadiet i svangerskapet! Krysser iallfall fingrene for at alt er som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. desember 2010 #157 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg pleier også å blø bittelitt etter samleie.. Veldig veldig normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Det går bra her! Var bare den ene dråpen, så var vel bare skjøre slimhinner som dere sier. På lørdag blir det 7 uker!! Herregud hvor fort tiden går.. Kvalmen er her for fullt foressten, å INGENTING hjelper. Blææh.. Vurderer å prøve sjøsykearmband.. Kanskje det hjelper? Klemte på ene puppen nå nettopp bare for å sjekke, og det kom masse hvitt ut! MELK? NÅ?? Er ikke det i tidligste laget da? Er jo ikke 7 uker engang enda. Eller kan jeg være lengre på vei? Endret 8. desember 2010 av Isabellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. desember 2010 #159 Del Skrevet 8. desember 2010 Det går bra her! Var bare den ene dråpen, så var vel bare skjøre slimhinner som dere sier. På lørdag blir det 7 uker!! Herregud hvor fort tiden går.. Kvalmen er her for fullt foressten, å INGENTING hjelper. Blææh.. Vurderer å prøve sjøsykearmband.. Kanskje det hjelper? Klemte på ene puppen nå nettopp bare for å sjekke, og det kom masse hvitt ut! MELK? NÅ?? Er ikke det i tidligste laget da? Er jo ikke 7 uker engang enda. Eller kan jeg være lengre på vei? så bra det går bra med deg (bortsett fra kvalmen...). Jeg klemte på puppene for å de om de var ømme da jeg var 4uker på vei, og det kom først litt blankt, så litt hvitaktig fra brystvortene... Så ja, det kan skje. Men det er vel ikke ordentlig melk (??) Kroppen reagerer forskjellig på alle hormonene. Ha en flott onsdagskveld Isabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 8. desember 2010 så bra det går bra med deg (bortsett fra kvalmen...). Jeg klemte på puppene for å de om de var ømme da jeg var 4uker på vei, og det kom først litt blankt, så litt hvitaktig fra brystvortene... Så ja, det kan skje. Men det er vel ikke ordentlig melk (??) Kroppen reagerer forskjellig på alle hormonene. Ha en flott onsdagskveld Isabella Haha, fikk meg litt av ett sjokk uansett, for det har aldri skjedd meg før.. Mener å ha lest på nettet at det er ganske vanlig hos enkelte, og at det forsvinner igjen etterhvert. Kommer vel av alle hormonene ja. Takktakk, ha en suuperflott onsdagskveld du også Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå