Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og leser litt og legger fra meg en :klemmer: til deg! Den soveposen ser überdeilig ut, skulle ønske Liten kunne ha en sånn...med nyoppdaget ull-allergi er det ikke veldig aktuelt :filer:

Har du det fint sånn ellers?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke noe særlig ut med ull-allergi! Iallfall kjedelig om mamman har handlet masse deilig ulltøy til vinteren!

Sånn ellers har vi det bra!

Jeg er tilbake på lavkarbo-dietten jeg gikk på før jeg ble gravid med E. Og kjenner at energien er på vei tilbake, samt at humøret er mer stabilt enn det har vært på lenge! Så da får vi håpe kiloene forsvinner også etterhvert.

E har vært en drøm å legge de siste dagene. Vi legger han i senga, så klager han litt til kosetigeren og vips innen 5 min er det stille!

Vi er fortsatt på husjakt - og venter nå på melding om vi kan se på et hus på mandagen og ikke på tirsdagen når det er visning (vi skal jo på babysvømming da - og for oss er det viktigere :) ) Så blir spennende å se. Kanskje vi ender opp med en halvpart med egen hage??

:klemmer: og god helg til dere som er innom og leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Uff... dette er litt for spennende!

Visningen gikk bra den! Veldig bra faktisk. Så nå teller vi på knappene om vi skal legge inn bud eller ikke. Vi må bare bli enige med oss selv om hva vi ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Uff... dette er litt for spennende!

Visningen gikk bra den! Veldig bra faktisk. Så nå teller vi på knappene om vi skal legge inn bud eller ikke. Vi må bare bli enige med oss selv om hva vi ønsker.

Oi oi oi, så spennende! Dere får sette opp en pluss- og minusliste og gå litt i dere selv. Håper dere finner ut av det! Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, så spennende! Dere får sette opp en pluss- og minusliste og gå litt i dere selv. Håper dere finner ut av det! Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for! :klemmer:

Det er akkurat det vi skal i kveld.

Er nemlig ordninær visning ikveld. Vi skal på babysvømming og syntes det var viktigst så ba om ekstraordinær visning i går.

Kjenner det er masse sommerfugler i magen iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har fortsatt ikke kommet inn noen bud på halvparten vi var på visning på.

*spennende*

det er litt som må gjøres der - og vi har funnet ut at vi har råd til å pusse opp kjøkkenet når vi flytter inn (et ønske jeg hadde)

Så dersom det ikke skjer noe i kveld kan det hende vi legger inn bud imorgen!

Uuuuuuuuuuuuæææææææææææ - SKUMMELT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som la inn bud med kort frist...

Vi la sammen alle pluss og minus og konkluderte med at nei... vi venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt, men hvis dere ikke var sånn helt 100% sikre på at dette var drømmestedet var det kanskje like greit at noen andre tok avgjørelsen "for dere"? Sånn tenker ihvertfall jeg i vår husjakt ;) Håper det snart dukker opp noe for dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med husjakt. :hoppe: Kjenner selv igjen følelsen av frykt/spenning/gjør-vi-det-rette-nå? :fnise: Det er jo tross alt en stor sum penger man skal ut med. Håper det virkelige drømmehuset snart dukker opp! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar ting litt som det kommer ja.

Vi var på en visning til ikke langt fra der vi bor nå. Leiligheten var nydelig og perfekt til oss, men selv om den ikke er så dyr er det mye fellesgjeld og høy felleskost, så regnestykket vårt endte opp med ca 20tusen i boutgifter per mnd. Og det har vi IKKE råd til...

Lillemann har blitt 6 mnd! Og ruller nå rundt så det står etter. Det ser også ut som om det er rett før han krabber. Tida går fort! Har pakket ned alt av str 62 nå, og tatt ibruk str 68 garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, E er liten! :rodmer: Vesla her bruker en del i str. 68 allerede... Hun er ikke spesielt stor, men ganske lang for alderen tror jeg.

Spennende med leilighetsjakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

E er liten ja. Men følger vekstkurven sin mtp høyde i forhold til vekt. Jeg og pappan er jo ikke akkurat noen kjemper vi heller. Fant også veiekortene våre fra da vi var små - og vi var like store som E da vi var like gamle! Så han slekter på sine foreldre han! Søtingen :rodmer:

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 tusen i boutgifter :daane: Det var mye, man skal ikke bo seg ihjel heller.

Lille E høres bare kjempe herlig ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

da er det spenning i lufta... mannen er på jobbintervju! Krysser fingra for at det går bra og at han får jobben! Det hadde vært helt konge!

Nok en uke kom og gikk, de går så altfor fort!

E begynner å bli stor gutt nå (nærmer seg nok 7 kilo - skal veies neste mandag på 6mnd kontrollen). Han sitter i lengre perioder på gulvet uten støtte, har fått 2 tenner (jobber med et par til) og begynner å få større og større radius på gulvet.

Snart så han skjønner hvordan han skal komme seg framover og ikke bare bakover. Og har også snart knekt koden på hvordan komme seg opp på alle fire!

Men... likte ikke helt den klokkesnuinga i helga... Han våkner så altfor tidlig... jeg står ikke opp kl 6, men må da finne meg i å ha en akrobat ved siden av meg i senga til nærmere halv 8... det hender nemlig han sovner igjen. Og så lenge han ikke klager og bare turner rundt så koser vi oss!

Godt vi har espressokaffe i hus sier jeg bare! :)

I går var vi ute å gikk i byen i 4 timer. Først ned på marinen en tur med fotografering i løvet, så litt vindushopping og ut til Ila og tilbake til bilen igjen. E satt i vogna og fulgte med. Han fikk også testet huskene på lekeplassen sammen med pappan sin.

Ønsker alle som er innom en riktig GOD UKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...