Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det leste jeg også, Mazzi :fnise:

Har ikke lagt igjen spor her før, så nå var det på tide :vinke:

Hei og hyggelig at du legger igjen spor Tusle!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel andre ting å ta meg til når jeg er på UL enn å drive med direkte oppdatering her inne... :ler:

Men skjønner hvordan det er mulig å lese feil ja...

Fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel andre ting å ta meg til når jeg er på UL enn å drive med direkte oppdatering her inne... :ler:

Hva mener du, er ikke det viktigste å oppdatere oss nysgjerrige sjeler her inne på hvordan det står til inni der? :hakeslepp::fnise:

Håper du har en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

så det er fler enn meg som er nysgjerrig ja??

:fnise:

Blir jo oppdatering fra UL så fort jeg rekker det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge igjen et spor jeg også nå. :) Spennende med ul snart, det er kjempe stas. :jepp:

Jeg tipper dere får en :babygutt: . Vil dere vite kjønn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du legger igjen spor Trekkoppfuglen! (tippelisten er oppdatert)

Om mini ikke er sjenert og viser seg frem så ønsker vi veldig å vite hva det er som gjømmer seg i magen!

Var nettopp en tur på Barnas hus og det meste er jo enten i lyseblått eller rosa, omtrent ikke noe som er nøytralt! Gjelder alt fra bodyer til sengetøy... Så det å vite kjønn gjør jo innkjøp litt enklere.

Mannen kjøpte med en tiger-koseklut til mini! :hjerte: Søte mannen!

edit: satte inn link til kosekluten

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere får se det jeg! :hoppe: Undersøkelsen varer jo såpass lenge at man gjerne får se ting fra flere vinkler, og da skal det jo noe til at h*n klarer å skjule seg hver gang! ;)

Jeg er ikke så veldig rosa av meg, så jeg synes egentlig det er litt vanskelig å shoppe selv om jeg vet kjønnet. Gutteklær er tøffe, jenteklær er sukkersøte. Men men, jeg har jo enda litt tid på å bygge opp tuppas garderobe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg ikke er så rosa jeg heller.

Så om det er en frøken så blir det nok mye rødt og lilla så lenge jeg kan bestemme hva hun skal ha på seg. Syns det er fint med kjoler, men når de er fulle av glitter, volanger, blonder og fjas så blir det rett og slett for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de har en del fint barnetøy på Lindex som hverken er sukkersøtt eller lyseblått. Jeg kan ikke fordra lyseblått! Rosa hadde jeg nok elsket, men det tror jeg er mest fordi jeg snart har fire gutter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke vært på Lindex å tittet ennå - får legge turen innom i helga! Glemmer noen ganger at de har barnetøy, og blir så opphengt i de litt "finere" barneklesbutikkene som Zebastian, NameIt, Lille Martine, XY, Polarn O. Pyret, Ragazzi osv. I tillegg til barneavdelingen på H&M. Har heller ikke vært inne på Cubus å tittet når jeg tenker meg om... En ting er iallfall sikkert - Det er nok å velge i når man skal bygge opp garderoben til mini - og det er bare lommeboka som setter grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse fint til unger, spesielt hos de litt dyrere butikkene. Jeg må innrømme at barnehageklærne til guttene er fra billig-kjedene, mens de litt finere klærne ofte blir kjøpt på PoP. Kan ikke gå inn på PoP engang uten at det koster meg minst 1000kr. :ler: Pysjene på PoP er knall gode forresten. Holder kjempe godt, tåler tørketrommel og er pene å se på. Men de koster ganske mye. Kjøper de allikevel, syns det er verdt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har MASSE fint, i knalle farger og med stilig retrodesign. Jeg digger når det finnes barneklær med lilla&turkis på samme body! :ler:

Ellers skal du ikke kimse av folk som oppdaterer både FB og KG når det skjer ting i livet dems. En bekjent av meg la ut følgende oppdatering på Facebook: "Åtte centimeter åpning. Snart er prinsessa her!".... :sjokkert: De fleste tenker vel ikke akkurat på å oppdatere statusen sin når de har åtte centimeters åpning, akkurat... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant Dalemore, det er nok av de som oppdaterer FB midt i en happening. Så jo et klipp av en brudgom som endret status på FB under vielsen fra singel til gift... Jeg er ikke helt der da. Har ikke en gang informert offentlig på FB at jeg har en mini i magen. Har såååå lyst til å gjøre det, men pga noen bekjentskaper der som fortsatt har mye kontakt med min ex så velger jeg å vente litt med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De driver å bygger og restaurer her på jobben. Blant annet er det litt fasade endringer rett utenfor vinduet på kontoret mitt. Siden det er ganske kaldt ute nå om dagen så må de bruke bygg-tørk for at støypen de har på veggen skal tørke. Den går da på diesel og all lukta kommer inn på kontoret mitt.. USJ og ÆSj.

De skal holde på med det ut uka... Hjeeeeeelp - kan jo ikke sitte i stanken hele tida - blir jo dårlig av det.

Snille kolleger som jeg har kommanderte meg til å sette meg i vrimleområdet sånn at jeg slapp unna lukta.

De foreslo først at jeg kunne sitte inne på et kontor sammen med en jeg omtrent ikke takler (eldre mann som gjør som han selv vil og ikke skjønner at det kanskje krever litt administrasjon av andre for at det skal bli som han ønsker) - men nei... da tar jeg heller vrimleområdet...

Så her sitter jeg da... og er lykkelig for at jeg valgte bærbar pc... Den er iallfall mulig å flytte rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med omtenksomme kolleger, det er fint å ha når det kommer sånne overraskelser i hverdagen! Sikkert ikke maks å sitte der hvor det kanskje er litt støyete og mye trafikk, men i hvert fall bedre enn å sitte i den sterke lukta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse fint til unger, spesielt hos de litt dyrere butikkene. Jeg må innrømme at barnehageklærne til guttene er fra billig-kjedene, mens de litt finere klærne ofte blir kjøpt på PoP. Kan ikke gå inn på PoP engang uten at det koster meg minst 1000kr. :ler: Pysjene på PoP er knall gode forresten. Holder kjempe godt, tåler tørketrommel og er pene å se på. Men de koster ganske mye. Kjøper de allikevel, syns det er verdt det. :)

Så lenge pysjene er like pene etter gjentatte vasker så er det definitivt verdt det de koster. Er en del av de kjedeklærne som fort blir utvasket om man vasker de ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...