^^Belle^^ Skrevet 31. oktober 2011 #1881 Del Skrevet 31. oktober 2011 Merker veldig godt klokkesnuinga vi også. Rart hvordan en liten time gjør så stor forskjell. I går klarte vi å haaale ut leggetiden til klokken halv 6. :gjeiper: Oi, så stor han er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. november 2011 #1882 Del Skrevet 1. november 2011 Innom med en liten hilsen Utrolig spennende med husjakt og jobbintervju på mannen Vi holder på med akkurat det samme: leter etter hus (men har ikke hastverk), og jeg var på jobbintervju forrige uke, og får vite om jeg har fått den nå til torsdag Lykke til med begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. november 2011 #1883 Del Skrevet 1. november 2011 Hvordan gikk intervjuet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #1884 Del Skrevet 1. november 2011 Det gikk visst bra på intervjuet. Fikk en kort rapport like etter - og det var: Den jobben har jeg lyst på! Jobben var bedre i virkeligheten enn ut fra stillingsannonsen, og det er kjempebra! det var to til som skulle inn på intervju - så da er det bare å krysse fingrene og håpe at han gjorde godt inntrykk på de som var der. Siden dette er statlig stilling tar det jo litt tid før de kommer med en avgjørelse... I kveld har vi vært på babysvømming og meldt oss på vidregående kurset. Det er rett og slett gøy for liten og stor! Etter vi kom hjem har jeg såklart fått i E kveldsgrøten, og lagt han, men har også bakt brød og laget meg kokospannekaker med lune bær. nammenamm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1885 Del Skrevet 2. november 2011 I dag har E funnet ut hvordan bevege seg framover på gulvet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. november 2011 #1886 Del Skrevet 2. november 2011 Flinke E!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2011 #1887 Del Skrevet 2. november 2011 Så nå må gulvet ryddes for ledninger og løse gjenstander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1888 Del Skrevet 2. november 2011 Går mest utover en gammel laptop og hunden. Skal se om jeg ikke får lagt ut en liten filmsnutt på bloggen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1889 Del Skrevet 2. november 2011 Og da var det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2011 #1890 Del Skrevet 2. november 2011 Så søte lyder han lager når han anstrenger seg for å komme dit han vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2011 #1891 Del Skrevet 2. november 2011 Flinke E!! ..nyyydelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1892 Del Skrevet 7. november 2011 Da har vi vært på 6 mnd kontroll. E er nå 65,5 cm lang og 6785 gram tung, og helt frisk og rask! Store lille gutten! Vi fikk også låne et studio i forrige uke og fikk tatt svimlende 160 bilder (ja dere leste riktig) - ikke alt som er like bra - men fikk til en del fint ja! Så julekort er nå bestilt, og vi må bare bestemme oss for hvilke bilder som skal brukes til gaver! Rammer er kjøpt inn så det er bare å sende inn bestilling på forstørrelse. Håper dere får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #1893 Del Skrevet 13. november 2011 E er nå snart oppe å krabber på alle 4! Både i går og i dag har han satt beina under seg og gynget masse og nesten fått til å komme seg fram over. Så det er like før nå. I kveld har jeg vært kreativ og laget en minnetavle til poden! Klikk inn på bloggen min for å se! Og tenk - imorgen er E 7 mnd! Fy søren så fort som tida har gått! Syns ikke det er lenge siden jeg fikk medling av legen om å komme meg ned på sykehuset for innleggelse med svangerskapsforgiftning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2011 #1894 Del Skrevet 13. november 2011 Kjempefin minnetavle! Det var utrolig kreativt! Blir koselig å ha på veggen på barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. desember 2011 #1895 Del Skrevet 4. desember 2011 Innom med en klem, og håper at alt står bra til med deg, og den lille familien din! Var også inne på bloggen din å kikka -- kjempefin minneramme Hvilken ramme har du brukt? Kjekt med en ramme der det er rom mellom ramma og glasset, slik at det blir plass til diverse småting Driver å tenker på å lage ei slags lita "minnekiste" til F til jul jeg, der vi kan putte småting som de første sokkene etc.. Men finner ingen kiste som passer, må være litt størrelse, men allikevel ikke så veeldig stor, hvis jeg skal scrappe "på" den. Så kanskje en sånn minneramme er et fint alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #1896 Del Skrevet 6. desember 2011 Så kjekt at noen titter innom. Er ikke så mye aktivitet her inne om dagen. Rekker det ikke mellom jakten på E. Jeg har brukt en ramme fra Ikea. Serien Ribba har en ramme som er 4 cm dyp. Det er kjekt å få det bak glass sånn at det ikke blir nedstøvet. Også er noe som er kjekt å henge på veggen inne på barnerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. desember 2011 #1897 Del Skrevet 6. desember 2011 Innom med en kjapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. desember 2011 #1898 Del Skrevet 6. desember 2011 Å, den minnetavlen var superfin. Sånn skal jeg lage til A også, definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #1899 Del Skrevet 7. desember 2011 Gøy å inspirere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #1900 Del Skrevet 7. desember 2011 Yuhu - i dag får vi lekegrind! Det gleder jeg meg til - og håper E vil trives i den! For jeg er smålei og sprø av å jakte E og bare si nei hele dagen... På sikt føles det som om det blir så negativ stemning når alt er nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå