Neala Skrevet 30. august 2011 #1841 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Huff, så ekkelt... Da N var nesten helt ny, var jeg ute og trillet. Kjørte over en bro, og ved enden var det speilblank is. Jeg sklei mot enden der det ikke var rekkverk, og klarte så vidt å klamre meg fast i en stein. Hadde ikke lillesøsteren min vært der hadde vogna gått ned mellom masse steiner og rett i elva om jeg rikket meg. Gråter nesten bare jeg tenker på det. Kjenner jeg gruer meg til vinteren igjen. Kjenner også at jeg er ekstra forsiktig allerede nå... Fælt så redd man blir for disse gullene Edit: Glemte å poengtere at jeg skrev dette for å si at du er ikke den eneste som klarer å gjøre "sånne dumme ting". Det er helt menneskelig Endret 30. august 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2011 #1842 Del Skrevet 2. september 2011 E er fremdeles en skikkelig lettvekter i forhold til S, ser jeg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #1843 Del Skrevet 5. september 2011 I helga var vi hos svigers for å feire Es oldeforelde diamantbryllup. De har vært gift i 60år. Flyet gikk kl 0630 herfra. Så vi måtte opp kl 4. Det ble en laaaang dag. Heldigvis er E snill - men han ble sliten han også... Men alt i alt en hyggelig dag/kveld. Natt til lørdag ble slitsom. Vi var jo utslitte etter å stått opp kl 4 og vært på reisefot og ikke fått slappet av noe særlig så søvn var sårt etterlengtet. Vi fikk lagt E for natta i 22 tida, han våknet i 4 tida og holdt det da mer eller mindre gående til 8, halv 9. SLITSOMT! Vi fikk slappet av og tatt livet med ro hele lørdag og i går til vi skulle til flyplassen. Men flyet ble selvfølgelig forsinket i går på vei hjem... Og det var varmt og klamt. Vi fikk sjekket inn og ble stående i en sånn glassgang sammen med en hel masse folk. E ble skikkelig utolmodig, sulten, varm og det som tenkes kan. Mannen gikk da ut i terminalbygget igjen med E og E sovnet til slutt, og våknet igjen da vi endelig var inne på flyet og var våken hele turen. Flyet var fullt og tungt så det brukte lang tid på nedstigningen og både mannen og jeg fikk mye dotter i ørene, og det var tydelig at E også var plaget. Ikke gøy i det hele tatt. Det hjalp litt med å gi han flaske, men det hjalp ikke nok... Var også oppom mine foreldre en tur, de hadde passet voffen mens vi var sørpå, så vi måtte jo hente han. Skal si det var godt å komme hjem i går kveld. Fikk badet E og gitt han grøt og så var det rett i seng for liten og stor. mannen tok med seg voffen opp i skogen for å lade opp til en ny uke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 6. september 2011 #1844 Del Skrevet 6. september 2011 Falt ut av Mine innlegg. Skriver mer senere, liten ål på fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2011 #1845 Del Skrevet 6. september 2011 Høres ut som en slitsom tur! Godt dere var to voksne, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #1846 Del Skrevet 7. september 2011 Ja var godt å ha mannen med på flyturen hjem. Så vi var to som kunne roe ned E. I går var vi på babysvømming. Og det var gøy! E storkoste seg! Godt for oss voksne å bade litt også... Vi har forresten også fått svar fra banken. Bedre sent enn aldri. Så nå vet vi hva vi kan se etter! Så nå er jakten på større leilighet/rekkehus/hus i gang. Så får vi se hvor vi ender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. september 2011 #1847 Del Skrevet 11. september 2011 Husjakt her også! Er ganske spennende, men ikke lett med dagens boligpriser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. september 2011 #1848 Del Skrevet 11. september 2011 Babysvømming høres såå koselig ut! Kunne tenkt meg å være med på noe sånt eterhvert jeg også! Så spennende med husjakt. Vi titter litt selv også.. Har det egentlig ikke travelt, men kjenner jeg ønsker meg litt større plass, med større kjøkken, og større gjesterom. Og mer skapplass Babyutstyr tar plass. Og det blir vel ikke mindre med årene Er det noe spesielt område i byen dere helst vil bo i? Håper dere har hatt en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2011 #1849 Del Skrevet 12. september 2011 E er fremdeles en skikkelig lettvekter i forhold til S, ser jeg! God helg! I forhold til A også. (Men så er hun et svært beist av en baby da ) --- Så gøy at dere trivdes på babysvømming. Vi skal i morgen igjen (dersom A ikke får bivirkninger av sprøyta) og jeg gleder meg allerede. Så greit med svar fra banken. Håper dere finner noe fint, og som ikke går en million over takst liksom. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1850 Del Skrevet 14. september 2011 Babysvømming høres såå koselig ut! Kunne tenkt meg å være med på noe sånt eterhvert jeg også! Så spennende med husjakt. Vi titter litt selv også.. Har det egentlig ikke travelt, men kjenner jeg ønsker meg litt større plass, med større kjøkken, og større gjesterom. Og mer skapplass Babyutstyr tar plass. Og det blir vel ikke mindre med årene Er det noe spesielt område i byen dere helst vil bo i? Håper dere har hatt en god helg Det er stas med babysvømming! Så tirsdags ettermiddagene har når fullt program! E var seig å legge i går etter kveldsgrøten - men han sovnet til slutt og sov til kl 6 i morges - men da var det også slutt på sovinga. Gleder meg så innamri til han sover litt lengre på morran... Altså når jeg skal på jobb igjen gjør det jo ikke noe om jeg står opp kl 6 men nå som jeg ikke MÅ noe så syns jeg dagene blir forferdelig lange når vi våkner så tidlig... Det er ikke så viktig med bydel egentlig... Men ønsker å bo sånn at det går bra med buss til byen/jobb, og sånn at det er sykkelavstand til jobb. Også har vi klare ønsker om hvordan hus/leil skal være mtp antall rom, veranda og utsikt. I forhold til A også. (Men så er hun et svært beist av en baby da ) --- Så gøy at dere trivdes på babysvømming. Vi skal i morgen igjen (dersom A ikke får bivirkninger av sprøyta) og jeg gleder meg allerede. Så greit med svar fra banken. Håper dere finner noe fint, og som ikke går en million over takst liksom. :gjeiper: Ja E er liten. Men han følger sin egen kurve helt perfekt! Vi også håper vi finner noe som er perfekt. Kommer en eiendomsmegler hit imorgen for å ta en verdivurdering av leiligheta vår. Et sted må man jo begynne på denne selge/kjøpe karusellen! Vi lurer litt på om vi skal selge selv, får se hva megler sier om verdien på leiligheta først tror jeg. Hadde vært deilig å sluppet alt det styret og de ekstra bekymringene... --- Tenk - i dag er E 5 måneder! Lille store gutten til mamman sin! Legger ut et bilde fra babysvømmingen på bloggen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2011 #1851 Del Skrevet 14. september 2011 Utrolig stilig bilde! Også er han jo kjempeskjønn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2011 #1852 Del Skrevet 14. september 2011 Fine lille E Han og Liten er lettvektere begge to, her har vi såvidt bikket 5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2011 #1853 Del Skrevet 14. september 2011 Kjempfint bilde. Han er så utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1854 Del Skrevet 15. september 2011 Utrolig stilig bilde! Også er han jo kjempeskjønn da! Fine lille E Han og Liten er lettvektere begge to, her har vi såvidt bikket 5 kg Kjempfint bilde. Han er så utrolig søt. Ja ikke sant Han er helskjønn! E sjarmerer de single kollegene til min kjære i senk. Tøffe gutta over tredve med tatoveringer blir myke som smør når de ser E. Og når vi er på Obs! er det minst et par som må se minst tre ganger på E der han sitter i handlevognsetet. Da jeg meldte oss på babysvømming så kjøpte mannen vanntettkamera - så vi har med kamera når vi bader. En del som ser rart på oss når vi bader med kamera, men det er jo stas! Dagen i dag startet med et lite sjokk. Imorgen er planen at vi skulle få besøk av Es oldeforeldre. De skulle komme med hurtigruta imorgen. Men... den ligger nå i Ålesund pga branntilløp i maskinrommet. Heldigvis kom de ikke til skade og er nå trygt i land. Er usikker på om de kommer til Trondheim eller ikke da, eller om de velger å dra hjem igjen. Var bekymret en stund der for om det gikk bra med de. Ellers har det vært en eiendomsmegler her i dag for å se på leieligheta vår. Blir spennende å se hva han sier om verdi etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. september 2011 #1855 Del Skrevet 23. september 2011 Innom med en kjempeklem, og ønsker deg og den skjønne familien din ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2011 #1856 Del Skrevet 23. september 2011 Nydelige gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1857 Del Skrevet 25. september 2011 Prøver meg fram på kjøkkenet på hva E liker og ikke nå... Søtpotet står på menyen i dag. Er spent på hvordan det går! Har ellers hatt en super helg. I dag gikk vi en totimers tur i byen - med en hvit mocca fra Dromedar i hånda gikk turen ut til Ila og Ilsvikøra. Herlig høst sol og E sov hele turen. På tirsag skal vi på 5mnd kontroll med vaksine. Lurer litt på om mannen blir med eller ikke - klarer det sikkert fint på egenhånd også - håper bare E ikke får noen bivirkninger av vaksina. Det gikk jo bra sist - med kun bittelitt feber - så krysser fingrene for at det går bra nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #1858 Del Skrevet 27. september 2011 Da er 5 mnds vaksina unnagjort! E gråt bare så vidt idet han fikk stikkene i låra. Han er nå hele 6,3 kilo og 63 cm lang. Ikke akkurat store knekten men helt perfekt! Han er blitt så flink til å legge seg på kvelden nå - ikke fullt så flink til å sove lenge på morran da... Men håper det bare er en fase han er inne i - for ikke søren om jeg står opp halv 6 bare fordi han er våken - da får han bare ligge å pludre litt mellom oss i dobbeltsenga. Ofte sovner han igjen og kan sove en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1859 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ønsker meg en slik til E: http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=428 Han er så flink til å ligge oppå dyna og under kosekluten Søtingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2011 #1860 Del Skrevet 5. oktober 2011 Den så deilig ut! Sikkert varm og myk og deilig for en liten rakker som helst vil ligge oppå dyna.. Og ikke var den ille dyr heller. Jeg så på noen poser på Barnas hus, men de kosta 900. Da fant jeg ut at jeg klarte meg lenge med de fra Ikea, så kan hun heller ha ullpysjamas Hvordan går det ellers for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå