hegejenta30 Skrevet 8. september 2013 Forfatter #1961 Del Skrevet 8. september 2013 11 uker imorgen Men fy og æsj... Idag er jeg trøtt, sliten og kvalm. Det er godt det er søndag og mannen er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 8. september 2013 #1962 Del Skrevet 8. september 2013 Æsj, kjedelig at du ikke er i form i dag. Da er det veldig deilig med en mann som kan ta over litt ja. Spesielt for deg som har en ganske liten en fra før av. for 11 uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. september 2013 Forfatter #1963 Del Skrevet 9. september 2013 Festlig! De harver opp gammelt gulvbelegg på lunsj-rommet vårt i andre etg (rett over huet på meg) i dag - og hjelpes for et LEVEN! Godt det ikke er lenge til jeg skal på noen møter i den andre enden av bygget! Ellers så har min største last begynt å svake vondt! Jeg kunne bøtte nedpå med latte før, nå klarer jeg knapt en halv kopp. Det smaker ikke godt! Greit igrunnen også siden det ikke er så bra med alt koffeinet og melkesukkeret. Men kosen min på byturer er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. september 2013 #1964 Del Skrevet 9. september 2013 Åh, jeg vet akkurat hvordan du har det. Her har de revet og bygget og bråket i etasjen under oss i over to måneder. Det eeeeeer så slitsomt! Hvertfall når de borrer i betong. Noen dager kan man nesten ikke snakke sammen innimellom. Når jeg tenker meg om har det faktisk vært helt stille her i dag Har fått avsmak på Cola Zero jeg, og er egentlig ganske fornøyd med det. Tenker også på koffeinen. Men jeg har jo veldig lyst på fordet, man savner alt man ikke kan eller orker å spise/drikke. Håper du har en fin dag uten altfor mye bråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. september 2013 Forfatter #1965 Del Skrevet 10. september 2013 Var helt skutt i huet i går når jeg dro hjem fra jobb, det var godt å komme hjem til en mann som laget middag og tok med seg guttungen ut sånn at jeg fikk slappet litt av. Kom meg på trening også i går kveld. Går på vanngym på det lokale treningssenteret to ganger i uka. Det gjør godt til kropp og sjel. Trening uten belastning. Etter litt kveldsmat og litt tv-gløtting krøp jeg til sengs og lot valg være valg. Ja jeg stemte - men ser nå i dag at det var nok av andre som har stemt "feil"... Idag skal jeg på testing - så jeg må faste fram til 1130 i dag. Lurer på hvordan det skal gå med kvalmen... Overlever nok, og gleder meg til mat etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2013 #1966 Del Skrevet 10. september 2013 Lykke til med testinga! Håper kvalmen er levelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. september 2013 Forfatter #1967 Del Skrevet 10. september 2013 Gikk overraskende bra med kvalmen og fastingen. Testingen gikk også bra. Vet ikke noe om svarene på prøvene ennå da.. så det får vi ta som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. september 2013 #1968 Del Skrevet 10. september 2013 11 uker! Ganske safe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. september 2013 Forfatter #1969 Del Skrevet 11. september 2013 JUPP! Og på fredag er det under 200 dager igjen til termin! Det klør i fingrene etter å shoppe til minien men det er jo så håpløst når man ikke vet hva det er ennå... For det meste er jo enten blått eller rosa. Vi har jo tatt vare på alt etter storebroren men har lyst på en del nytt til den lille også - sånn at jeg kan ta det fram senere og vite at ikke alt var arveklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1970 Del Skrevet 16. september 2013 12 uker YEAH! - første milepæl nådd! Testing sist uke gikk bra. Har ikke fått svar på blodprøvene ennå - skal etterlyse de i dag. Men jeg har større oksygen opptak enn jeg trenger. Så da fikk damen noe å gruble på. Fredag måtte jeg hente E i bhg ved lunsj tider med 39 i feber. Pjusk liten tass som lå i fosterstilling på sofaen inne på avdelinga og kosa tiger'n og smukken sin da jeg kom. Heldigvis var det bare feber den dagen. Men han har vært litt survete/grinete i helga av uviss årsak. Jeg må iløpet av en dag eller to ut på bukseshopping! Buksene mine begynner å bli for trange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #1971 Del Skrevet 16. september 2013 12 uker og trange bukser!! Høy metning? Trur ikke at det er farlig da. Håper at E er frisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1972 Del Skrevet 16. september 2013 Farlig er det ikke - da hadde jeg nok blitt sendt videre til mer testing samme dag tenker jeg. Men undres jo litt hva det skyldes. For det var visst uvanlig. Og vi fikk ikke testet max-opptaket da jeg hadde like stort avvik hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2013 #1973 Del Skrevet 16. september 2013 Er du rett og slett for sprek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #1974 Del Skrevet 16. september 2013 Pappa har det og, men han er ikke gravid Hvis det har noe å si. Han har fått beskjed om at han ikke bør drive på med sport hvor man blir doptesta fordi da vil de reagere på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1975 Del Skrevet 16. september 2013 Kanskje jeg har drevet med høydetrening i søvne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #1976 Del Skrevet 16. september 2013 Har dere køyeseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. september 2013 Forfatter #1977 Del Skrevet 17. september 2013 Nei, men vi har soverommet i andre etg Sendte de test folka en mail i går - håper å få svar i dag. Undres jo litt - selv om det ikke er farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2013 #1978 Del Skrevet 17. september 2013 Da er det andre etasje som gjør det Spent på svaret jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. september 2013 Forfatter #1979 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har fått svar på blodprøvene! Og det var ikke så mye å juble for ... jeg var forberedt på at jernlagret kunne være lavt, og det var det også. Det ligger på 9 - normalverdier er 10-167. Men... jeg har glukoseverdier som er forenelig med svangerskapsdiabetes De vet ennå ikke hva O2 opptaket skyldes - det diskuteres visst nok. Jeg skal til legen neste fredag. Kjenner det skal bli godt nå. Mannen min syns jeg har strekt det langt med å ikke gå til han tidligere mtp sykmelding, for jeg er i perioder så sliten at jeg ikke er menneske som han sier. Så blir nok en delvis sykmelding på meg fremover ja. er bare nødt til å hente meg inn igjen, jeg har jo ikke noe energi til 2 åringen på ettermiddagene, og det går ikke når gubben jobber mye sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2013 #1980 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Sykemelding høres absolutt ut som en god plan!!! (Du kan ikke få fremskyndet den timen litt..?) Synes ikke du skal bruke det lille du har av energi på jobben, det er bedre å bruke det på toåringen, særlig siden du må være endel alene med han! Det kan jo være greit å finne ut av det med evt svangerskapsdiabetes osv såpass tidlig, så får du sikkert kjempegod oppfølging! Endret 19. september 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå