Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg et "tonn" med strikkede klær!! Jeg er så glad i slike strikkede plagg, og vil tro at det kommer ekstra godt med siden hun er født vinterstid.

Så nå har jeg (etter hva jeg husker) 2 kjoler, 3 bukser, 4 jakker, en "pose", luer, sokker og 2 gensere, mulig det var litt mer.....

I tillegg har jeg det meste, tror jeg, av klær hun trenger ellers.

Bør jeg vaske ullklærne før hun begynner å bruke de?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det aldri et spørsmål en gang. Det jeg tar for seg selv, er det som skal håndvaskes. Ullklærne. Ullbuksene barberes og vaskes med jevne mellomrom, og da får de seg samtidig en god ullkur, siden det alt er i ullvasken vår.

Må bare spørre, for dette skjønte jeg ikke noe av... Ullbuksene barberes??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha kommet vel frem til 3. tri!

Og til dere andre: Ja, jeg barberer de for å fjerne nupper. Noen typer merinoul nupper lettere, og de ullbuksene jeg har er strikket i tykkere ull enn babyull, så med en gutt som åler seg langs gulvet, blir buksene ganske nuppete. En kjapp barbering før vask med høvelen gjør de gode som nye igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårn!! :gjesper:

Jeg er altså så himmla trøtt og sliten om dagene.... Alle de tingene jeg faktisk har lyst til å gjøre får jeg ikke gjort, for kroppen er helt motvillig til det meste. Har mest lyst til å bare gjemme meg under dyna om dagene... :sukk:

Jaja, det går vel over.

Og jeg lurer på hvor aktiv det er "normalt" at disse små er?? :klø:

(Altså, jeg skjønner jo at det er forskjeller, men...)

Jeg synes jeg kjenner antydninger til henne stort sett hele dagen, men i går ettermiddag var hun jo helt vill!! Fra i 21-tiden og til rundt midnatt hadde jeg nesten konstant sparking, og magen bare velter seg. Og det er ikke slike søte små spark, neida, her prøver hun alle krefter...

Altså, jeg synes jo det er kjekt at hun lever, men, MÅ hun leve så mye?! :fnise:

Og, hjelpe meg, er det dette jeg kan vente meg når hun kommer ut???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Ååååå!!

:sukk:

Jaja, det får bli som det blir..

*ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd, ikke ta sorger på forskudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ond*

:ler:

Nei, det tror jeg faktisk er tilfeldig. Altså hvordan de er i magen i forhold til hvordan de er utenfor. Selv om mange sikkert mener det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men min logikk/fornuft sier at det bør (?) vel være en sammenheng mellom inni og utenpå.... :sukk:

Jaja, mannen kunne fortelle i går at han tror vi har skapt et monster... :hoho:

Han var hvertfall overrasket over aktiviteten i går. Morsomt å se egentlig, for magen ble litt sånn merkelig også, fra navelen og ut på høyre side var det bare en stor klump/kul som stakk frem.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G var tidvis veldig aktiv i magen, og han er jo en aktiv gutt nå, men i starten var han en skikkelig bedagelig liten fyr. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også veldig aktiv, men jeg synes bare det er koselig. Selv om hun holder meg våken hele natten, ser på det som trening til det som kommer.. :fnise:

Hurra for 3. trimester! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I var ganske rolig i magen, bortsett fra at hun tok spenntak i det nederste ribbeinet mitt på høyresiden, og sparket til taket glapp. Deilig følelse. :eeeh:

Men jeg vet ikke helt om jeg vil kalle henne rolig i dag. :fnise: Ikke har hun godt sovehjerte, hun har temperament så det holder (som hun demonstrerte foran hele slekta i går, da jeg tok fra henne en skje), men er også ekstremt blid som normaltilstand, og absolutt ikke sytete og klagete.

Konklusjonen er nok at du ikke kan vite noenting på forhånd. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, jeg får vel vite det om noen måneder ;)

Har skjønt at I har temperament OG humør! Ser henne for meg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva jeg sier, men hva er det jeg ser Lucky?!

:bolledeig:

Så flott!!!! Fantastiske nyheter!! :hoppe:

:ler: Ja det er fantastisk! Håper dette varer :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på det går helt fint!! :jepp:

Og, jeg leser nå at når magen blir stram, så er det kynnere? Jeg trodde at kynnere ville merkes?? :klø:

Jeg kjenner jo at det er noen bevegelser (åh, hvordan forklare de, mange små rykninger liksom?), er det også kynnere?? :vetikke:

Men, jeg har ingen "menssmerter" eller noe slikt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...