O'hara Skrevet 2. september 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 2. september 2010 Litt nedpå siden her Hei hei Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #222 Del Skrevet 2. september 2010 Tuddelidu, Scarlett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. september 2010 #223 Del Skrevet 2. september 2010 For meg er det viktig å kunne ha ungen mot meg, det er krav nr 1 på listen. Vil kunne kommunisere med barnet mitt selv om hun sitter i vogn. Jeg vil i hvert fall prøve, så får vi se hvor lenge det går før hun finner ut at det går an å sitte andre veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. september 2010 #224 Del Skrevet 3. september 2010 Ikke peiling på vogner Men ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. september 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 3. september 2010 Usj... Halsbrann fra start... Heldigvis har jeg ikke det hver dag, men når jeg har det så er det ingenting som hjelper... Eller, jeg har enda ikke fått kjøpt meg Gaviscon tabletter, den flytende føler jeg at jeg brekker meg bare av tanken på å drikke det.... *pyse* I morgen blir det Oslo-tur... Blir bare en ren transportetappe, så jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg... Vi har egentlig et tonn med arbeid jeg ville ha fått unnagjort hjemme, men det får bare avvente til en annen gang. Nei, jeg får vel jobbe litt.... Ha en super dag jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2010 #226 Del Skrevet 3. september 2010 Enda en Oslo-tur.... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. september 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 3. september 2010 Ja ikke sant? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 3. september 2010 #228 Del Skrevet 3. september 2010 Som du farter! Jeg ville heller kjøpt en skikkelig pose, foreksempel Voksi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. september 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 3. september 2010 Meeeeen!! Jeg vil jo heller være hjemme! Det er jo bare 3 uker til neste Oslo-tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 #230 Del Skrevet 3. september 2010 Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. september 2010 #231 Del Skrevet 3. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. september 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har to voksiposer Snill KG-dame har gitt de til meg! Heh, helgen blir mest tilbragt i bil. Håper svigers orker passe Den Lille Sorte, så slipper han 20 timer i bil og lite mosjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #233 Del Skrevet 3. september 2010 Åh, voksiposer er så fine. Har bestemt meg for det jeg også! Ønsker deg en fin helg selv om den skal tilbringes i bil jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. september 2010 #234 Del Skrevet 3. september 2010 Så snilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. september 2010 #235 Del Skrevet 4. september 2010 Så heldig at det finnes så snille kg damer da Ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. september 2010 #236 Del Skrevet 5. september 2010 Valg mht utstyr er noe dritt, vogn og bilstol outsourcet jeg derfor fullt og helt til mannen. Kjenner flere som er veldig fornøyde med å kun ha barnet forover i vogn. Et barn har imidlertid konstant snudd seg for å se mor/far, men da var hun så stor at de kjøpe en trille der det var mulig å ha henne begge veier. Uansett hva man velger kan man selge det og kjøpe noe annet, eller la barnet leve med valget man tok. Blir antakelig få traumer uansett. Og: kjøp Gaviscon. Jeg tok tablettene. Bruser ekkelt i munnen, men gikk lettere etterhvert. Og så ble halsbrannen borte. Ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. september 2010 #237 Del Skrevet 8. september 2010 Heisann!! Ville bare stikke innom når jeg tok turen innom forumet til gammelt! Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. september 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 9. september 2010 Hjelpes.... 30 uker i dag... :dåne: Og tøtta kan nå finne på å komme innenfor 8-12 uker.... Jeg vet jammen ikke om jeg er klar for dette?! Det er litt sånn, joa, man vet man er gravid og at det kommer en unge og slikt, men det går liksom ikke helt opp for en før sånn plutselig liksom.... Jaja, går nok bra, vi har det meste klart, bare ikke hentet barnevognen enda. Mulig jeg må gjøre det ved neste Oslo-tur. Får se hvordan det blir Ellers så er jeg trøtt og sliten om dagene, skrekkelig tung i kroppen. Passer dårlig med alt som burde ha vært gjort, og stakkars hunden får lide. Blir ingen fjellturer på han, mannen er ute og reiser hele uken, samme med neste. Men en time her og der får jeg nå gjort unna. Altså, han blir ikke totalt oversett og aldri får seg noen tur, men det blir mest slike korte ett par-tre ganger om dagen. (Lurer litt på hvordan det blir når tøtta kommer? Han er vant til å få seg en 10-minutters tur om morgenen, men jeg kan vel ikke la tøtta ligge alene sånn tidlig?? ) Har bestilt meg legetime på tirsdag, tenkte jeg skulle få sjekket allergien min. Jeg reagerer en god del om dagen (og på hva aner jeg ikke), og når jeg er hos pappa så er det ett eller annet jeg reagerer på der hos de, men hva aner jeg ikke. Har vanlig pollenallergi mot gress og timotei, men det kan det nå ikke være nå? Og jeg vet at ting kan endre seg når man går gravid om det ligger latent i kroppen. Uansett, kan være greit å få sjekket Skal samtidig høre med han angående slappheten, mulig jeg kan få en sykemelding som kan gjøre at jeg går hjem en time før en stund. Sover jo også lite om natten, tøtta turnerer vilt, og jeg sliter med å få puste skikkelig. Jaja, mine plager er små, og jeg klager ikke, for totalt sett har jeg ikke merket noe annet enn at magen vokser. Har mange kynnere, men de gjør ikke vondt så det er ikke noe problem. Nå er det snart fredag og mannen kommer hjem!! Ha en skikkelig super dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. september 2010 #239 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Mht hund vile jeg antakelig gjort følgende: -løpestreng (dog skjønner jeg jo at det ikke er tur) -gått frem og tilbake utenfor huset med babycall i lomma -tur med baby hvis denne er våken -latt mannen ta turen når han går på jobb Tror jeg. Så digg å ha det meste klart. Barnevogn er jo ikke noe stress, skulle babyen komme i løpet av en måneds tid, så får man uansett ikke bruk for den med en gang. Endret 9. september 2010 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 9. september 2010 #240 Del Skrevet 9. september 2010 Eller hatt ungen i sjalet i de ti minuttene det tar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg