Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Vi hadde fotposer den tiden tåsene stakk utenfor jakka. G var jo større når vinteren virkelig kom over oss. Han hadde de også på når jeg ikke hadde bærejakka på, men bar han i ulldress på magen i meitaien.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er hun jo ganske lita i den kaldeste tiden... Så jeg tror kanskje ikke det er det jeg kommer til å kjøpe først??

Jaja, ser det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det dere antyder?!

Kommer hun ikke til å være en søt, ren og pen liten prinsesse som ALDRI gjør noe galt og oppfører seg??

Og eventuel matkasting anser jeg ikke på som noe problem... Jeg har da hund i hus, han kan da hoppe etter mat!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes både billigere og mer stillesittende pynt en unger.

Hihi, ja det er vel noe som er ganske sikkert!

Ha en god helg O`hara :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: siebaeo!

Her blir helgen fylt med besøk, baking og lekser, forhåpentligvis... Bare håper jeg blir litt mer opplagt når jeg får sove litt ut i morgen :)

Takk for det Strix :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart helg, og mannen kommer hjem i dag!! :strix:

Så, da blir han pisket på fjellet med hunden.... :fnise:

Jeg får se hva jeg får gjort, jeg har en hel del oppgaver jeg burde ha fått unna, brødbaking, sammenskruing av en hylle, legge opp bukser, sy gardiner og sengetøy, skoleoppgaver og være selskapelig når svigerbror er på besøk...

Får se hva jeg orker.....

Ha en super helg jenter!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan fint bruke ullsokker.

:jepp:

(Både på hender og føtter, hihi)

Nå for tiden bæres Iskrem kun iført vanlige sokker.

*som sagt uansvarlig mor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, lester (ullsokker/ullester) kan brukes begge plasser ;)

Og jeg vil se den ungen som klager sin nød til foreldrene når de er 19... "Dere brukte lester på hendene mine!!" :jolie:

Eller, som klager på at hun ble kledd i blått eller noe slikt... :sjenert:

God helg dp! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner ei lita frøken som kommer til å få alvorlige traumer som tenåring. Hun ble satt i sandkassa med regnvottene til storebror på føttene. Mamma'n fikk ikke tak i regnsokker, og hadde valget mellom å være inne med ungen eller ta votter på føttene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller, som klager på at hun ble kledd i blått eller noe slikt... :sjenert:

Jeg kjenner ei som er veldig sur pga. dette, fordi foreldrene hadde på henne en blå sparkebukse da de var hos fotografen, og dette bildet henger på stueveggen. Det er selvsagt helt grusomt, på grensen til barnemishandling, for vennene hennes ser det jo. :gjeiper:

Ikke så lett å være 16 år og Barbie med sånne foreldre altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH! Min lille søte prinsessetøtte skal da ikke skitne seg til i sandkassen!! :jolie:

Hun er da til PYNT!!!

:fnise:

:ler:

Ser for meg deg på tur med barnevogn og en gal hund på jakt etter andre hannhunder :ler: Kommer nok til å gå så bra så :)

Ha en super helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...