Saeria Skrevet 9. september 2010 #261 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Vi hadde fotposer den tiden tåsene stakk utenfor jakka. G var jo større når vinteren virkelig kom over oss. Han hadde de også på når jeg ikke hadde bærejakka på, men bar han i ulldress på magen i meitaien. Endret 9. september 2010 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. september 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 9. september 2010 Her er hun jo ganske lita i den kaldeste tiden... Så jeg tror kanskje ikke det er det jeg kommer til å kjøpe først?? Jaja, ser det an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. september 2010 #263 Del Skrevet 9. september 2010 Nei, da er det like greit å evt. vente til hun trenger en størrelse og to større for å h over tåsene når de er i sandkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. september 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 9. september 2010 HAH! Min lille søte prinsessetøtte skal da ikke skitne seg til i sandkassen!! Hun er da til PYNT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 9. september 2010 #265 Del Skrevet 9. september 2010 Det finnes både billigere og mer stillesittende pynt en unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. september 2010 #266 Del Skrevet 9. september 2010 Og en vakker dag kommer hun til å pynte mammaen sin med flyvende mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. september 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er det dere antyder?! Kommer hun ikke til å være en søt, ren og pen liten prinsesse som ALDRI gjør noe galt og oppfører seg?? Og eventuel matkasting anser jeg ikke på som noe problem... Jeg har da hund i hus, han kan da hoppe etter mat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. september 2010 #268 Del Skrevet 9. september 2010 Heldige Lille Sorte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. september 2010 #269 Del Skrevet 9. september 2010 Bærejakkefra en leverandør. Guri malla så smart!! Sånn vil jeg og ha.. Hilser på og står fram som snikleser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. september 2010 #270 Del Skrevet 10. september 2010 Det finnes både billigere og mer stillesittende pynt en unger. Hihi, ja det er vel noe som er ganske sikkert! Ha en god helg O`hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 10. september 2010 siebaeo! Her blir helgen fylt med besøk, baking og lekser, forhåpentligvis... Bare håper jeg blir litt mer opplagt når jeg får sove litt ut i morgen Takk for det Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 10. september 2010 Da er det snart helg, og mannen kommer hjem i dag!! Så, da blir han pisket på fjellet med hunden.... Jeg får se hva jeg får gjort, jeg har en hel del oppgaver jeg burde ha fått unna, brødbaking, sammenskruing av en hylle, legge opp bukser, sy gardiner og sengetøy, skoleoppgaver og være selskapelig når svigerbror er på besøk... Får se hva jeg orker..... Ha en super helg jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2010 #273 Del Skrevet 10. september 2010 God helg O'hara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. september 2010 #274 Del Skrevet 10. september 2010 Man kan fint bruke ullsokker. (Både på hender og føtter, hihi) Nå for tiden bæres Iskrem kun iført vanlige sokker. *som sagt uansvarlig mor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, lester (ullsokker/ullester) kan brukes begge plasser Og jeg vil se den ungen som klager sin nød til foreldrene når de er 19... "Dere brukte lester på hendene mine!!" Eller, som klager på at hun ble kledd i blått eller noe slikt... God helg dp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2010 #276 Del Skrevet 10. september 2010 Og jeg kjenner ei lita frøken som kommer til å få alvorlige traumer som tenåring. Hun ble satt i sandkassa med regnvottene til storebror på føttene. Mamma'n fikk ikke tak i regnsokker, og hadde valget mellom å være inne med ungen eller ta votter på føttene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. september 2010 #277 Del Skrevet 10. september 2010 Eller, som klager på at hun ble kledd i blått eller noe slikt... Jeg kjenner ei som er veldig sur pga. dette, fordi foreldrene hadde på henne en blå sparkebukse da de var hos fotografen, og dette bildet henger på stueveggen. Det er selvsagt helt grusomt, på grensen til barnemishandling, for vennene hennes ser det jo. :gjeiper: Ikke så lett å være 16 år og Barbie med sånne foreldre altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2010 #279 Del Skrevet 10. september 2010 Håper du får en kjempe flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2010 #280 Del Skrevet 10. september 2010 HAH! Min lille søte prinsessetøtte skal da ikke skitne seg til i sandkassen!! Hun er da til PYNT!!! Ser for meg deg på tur med barnevogn og en gal hund på jakt etter andre hannhunder Kommer nok til å gå så bra så Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg